[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6

Postprzez Wojtek » 5 wrz 2012, 21:04

GILB napisał(a):Poszukuję rury łączącej puszkę filtra powietrza z kolektorem dolotowym

a szukales jakiegos silikonu? tzn zamiennik ;)
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Grucha » 5 wrz 2012, 21:16

Ciężko będzie , moze napisz do tego szrociarza http://allegro.pl/mazda-6-gy-3-0-v6-04r ... 82657.html

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez GILB » 5 wrz 2012, 21:34

szukam również na allegro, dość późno wysłałem zapytania, nie ma jeszcze odpowiedzi
nie zaszkodzi zapytać na forum, może ktoś kto montował stożek i ma na zbyciu kawałek gumy,

guma popękała między pierścieniami,
w tym miejscu raczej musi pracować,
silikon nie uszczelni
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez majson71 » 5 wrz 2012, 22:09

Grucha napisał(a):Ciężko będzie , moze napisz do tego szrociarza http://allegro.pl/mazda-6-gy-3-0-v6-04r ... 82657.html

Pozdrawiam


Jeśli coś chcesz od tego szrociarza to mogę podjechać i sprawdzić na miejscu.
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2010, 22:04
Posty: 83
Skąd: Centralna Polska
Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)

Postprzez Grucha » 6 wrz 2012, 07:34

Majson masz jeszcze ten wydech co Ci się walał po garażu?

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez majson71 » 6 wrz 2012, 10:47

Mam, ale do założenia.
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2010, 22:04
Posty: 83
Skąd: Centralna Polska
Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)

Postprzez hustlav6 » 23 paź 2012, 19:54

witam mosci panstwo <czarodziej> naczytalem sie horrorow na temat tego co moga zrobic silnikowi v6 w mazdzie 6 USA katalizatory uszkodzone/zapchane/stare , czytalem troche o tym na forum ale jest tego naprawde malutko, i teraz nurtujace mnie pytania: czy pozbywac sie katalizatorow na rzecz rur? samochod ma 39tys mil przebiegu i 8 lat na karku, oczywiscie wystepuje powazne ryzyko przejscia ukladu kontroli wtrysku w tryb awaryjny(check engine) z powodu zlych wskazan drugiej sondy, niewlasciwe jej dogrzanie etc. , myslalem takze o wstawieniu katalizatorow sportowych uniwersalnych , tylko teraz pytanie z czego jest zrobiony kolektor wydechowy, czy to zeliwo czy stal? pytam bo sa powazne problemy przy laczeniu zeliwa i stali stopem spawalniczym

czy moga sie wypowiedziec wlasciciele 6S ? jak widzialem w dziale o mazdach jest nas niewielu
Początkujący
 
Od: 19 paź 2012, 20:37
Posty: 19
Auto: Mazda 6 S 3,0 v6 2004 rok

Postprzez Arkadius 73 » 23 paź 2012, 21:51

Mało kto się afiszuje bo nie ma czym się chwalić , seria to dupowóz jak chcesz modów to gruby portfel albo zmiana auta , jak poczytasz tematy niekoniecznie na tym forum to dowiesz się o katach , kolektorach etc.
Tu masz krótki wycinek topiku o pre shitach
http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... AT-FAILURE
W razie jakbyś chciał coś modzić to ..PW....
Arkadius 73
 

Postprzez Neron-ek » 25 paź 2012, 07:43

Witam.
Nasze szustki mają wydechu ze stali nierdzewnej i to słabej jakości. W miarę dobrze się to spawa MIGiem. Ja w swoim po prostu wybiłem środek z obu precatów bez rozcinania. Sondami się nie martw sprawę załatwia emulator dostępny na allegro.
Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez Franio » 2 lut 2013, 00:39

Cześć,
Mam nadzieję, że dział pytania i porady jest właściwym miejscem na tego typu pytanie :)
Mianowicie przymierzam się do zakupu Mazdy 6. Początkowo myślałem właśnie nad wersją 3.0 v6 i pomimo wielu informacji, znalezionych w sieci jak również na tym forum, na temat problemów związanych z tym silnikiem ta wersja nadal chodzi mi po głowie. To jedna z kilku ofert

http://otomoto.pl/mazda-6-3-0-v6-223km- ... 13093.html

Chciałbym zapytać was, posiadaczy właśnie v6, czy tego typu oferta jest w ogóle warta zainteresowania. Jest to moje pierwsze zetknięcie z tą marką i bardzo zależałoby mi na waszej opinii na temat tej oferty jak również samego samochodu.
Franio
 

Postprzez Grucha » 2 lut 2013, 00:52

Rocznik 2006 cena jak za 2003-2004
Zapewne bez kompresji albo topielec .
Sprawdź carfax na bezwypadkowe.net

Pozdrawiam
Grucha
 

Postprzez dobrzyn22 » 2 lut 2013, 21:24

Franio napisał(a):Mam nadzieję, że dział pytania i porady jest właściwym miejscem na tego typu pytanie :)


witam na forum.

Jeżeli kolega ma już jakiś link z ogłoszeniem do przejrzenia, to zapraszam nast. razem do działu "Kupuję Mazdę"...tutaj raczej znajdziesz informacje dość sczegółowe
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5232 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez lukaslukas » 10 lut 2013, 11:47

siemacie Panowie,jestem tutaj nowy. Mam problem z moja v6.jezdzi na benzynie.
przebieg 77mil,auto kupilem rok temu , przejechalem ok 15tys km. wczoraj rano odpalilem auto i :| zaczelo lekko drgac ,po czym zaczela migac kontrolka silnika.postanowilem przepalic maszyne i pojechalem na dluzsza przejazdzke . w trasie mocy nie stracila, wogole nie czuc ze cos jest nietak. tylko jak jade np 40km/h ,gdy lekko dodam gazu odczuwam lekkie drgania.na postoju tez troche nierowno chodzi.autem jezdzi moja zona.robi zaledwie10km dziennie.auto jezdzi caly czas na zimnym silniku. wali z katalizatora siarka..wydaje mi sie mi sie ze od nowa nie byly wymieniane swiece i przewody. pozdrawiam,i czekam na sugestie
lukaslukas
 

Postprzez Arkadius 73 » 10 lut 2013, 11:54

Który to rok? , miga check czy świeci na stałe?
Przydałoby się podłączyć pod kompa i sprawdzić co się dzieje
Arkadius 73
 

Postprzez enkai » 10 lut 2013, 13:11

Mrugająca MIL wskazuje missfire, jeśli dobrze pamiętam. To dużo niespalonego paliwa przedostającego się do katalizatora. To przepalanie mogło dobić Twój katalizator.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez Grucha » 25 lut 2013, 16:46

Namazgrolił posta i więcej się nie pojawił <nie>
Grucha
 

Postprzez lukaslukas » 3 mar 2013, 23:28

Witam ponownie.co zauwazylem ze obroty lekko skacza,ale tylko jak pada deszcz,a jak jest sucho to problem znika.zdjalem obudowe silnika i zawiele nic tam nie zobaczylem poza 3 cewkami 2 znich maja male pekniecja w tych miejscach gdzie wchodzi przewod.mysle o wymianie swiec przewodow i cewek.powiedzcie mi jakie swiece jakie przewody i gdzie je moge kupic.i jakie sa to koszta.widzialem na alegro uzywane cewki,ale nie wiem czy warto bawic sie w uzywki.nie mam mozliwosci podlaczenia m6 pod mkomputer mieszkam na wipizdowku w dodadku za granica do serwisu mazdy mam 500km.a w poblizu zaden mechanik nie ma komputera do mazdy,a nawet jak by mial to i tak by nie potrafil odczytac bledu!!! Jeszcze jedna rzecz mnie interesuje zapalila sie kontrolka check engine.zdjalem kleme z akumlatora i kontrolka zgasla i narazie sie nie swieci.i tak sie zastanawiam czy blad w komputerzre sie zapisal.czy moze sie zresetowal. diety że nic nie pisałem po napisaniu ostatniego posta, brak czasu..

Dopisano 3 mar 2013, 20:30:

Rok 2004
lukaslukas
 

Postprzez dobrzyn22 » 4 mar 2013, 11:26

tak sie zastanawiam czy blad w komputerzre sie zapisal.czy moze sie zresetowal.

powinien być zapisany
Rok 2004

proszę to dopisać do swojego profilu
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5232 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Arek_78 » 6 mar 2013, 10:01

Gdybyś odczytał błąd to miał byś przyczynę. Ten podstawowy błąd nawet ELM odczyta, więc warto spróbować.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez orel42 » 20 mar 2013, 00:11

Witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moją madzią 3.0 v6 automat 2004 rok obd2 kalifornia
A wiec tak gdy autko sie zagrzeje jadąc na 5 bigu obroty tak mniej wiecej 1500 dodając lekko gaz obroty podchodzą do 2000 i same spadają spowrotem do 1500 a autko zachowuje sie tak jak by sie dławiło gdy wcisne pedał gazu troszke mocniej autko przeskoczy próg 2000 obrotów i dalej jedzie normalnie
Jakie mogą byc tego przyczyny motor czy skrzynia i czy moze ktos sie z czyms takim juz spotkał
Z góry dzieki za jakąkolwiek pomoc
orel42
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6