[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6

Postprzez majson71 » 2 lis 2011, 14:32

Mam pytanie.
Czy zna ktoś z Was kogoś kto pomaga w zkupach na ebay-us (oczywiście zaufanego)
Nie wszyscy wysyłają do Polski.
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2010, 22:04
Posty: 83
Skąd: Centralna Polska
Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)

Postprzez Grucha » 2 lis 2011, 14:33

Majson chetnie zamowie pisz pw
Grucha
 


Postprzez Grucha » 3 lis 2011, 11:54

Grucha
 

Postprzez DaveV6 » 4 kwi 2012, 00:57

Koledzy

Nie wiem czy już temat był poruszony ale ostatnio udało mi się wymienić prawą poduszkę silnika. Użyłem poduszkę od silnika 2.0D. Jedynie co potrzeba zrobić to odciąć i dospawać cześć do której przykręca się gumowy tłumik wibracji I przełożyć główną śrubę do której przykręcony jest cześć uchwytu od silnika, wersja EU ma inne gwint (M12 x 1.2). Do tej śruby potrzebna będzie także podkładka.

Moja oryginalna poduszka miała już przejechane 104,000 KM I lepsze dni miała już za sobą. Najbardziej odczuwalne było to kiedy silnik był już dobrze rozgrzany i stając na światłach wibracje z silnika przenosiły się na kierownice.

Poduszkę kupiłem w Intercars. Kosztuje ona około 290zł (TedGum) a jeśli ktoś ma znajomości u mechanika z kontem w tym sklepie koszt jest 202zł. Są też dostępne zmieniki na allegro ale niektóre z nich są w całości z gumy gdzie fabryczna poduszka jest olejowa i jest o wiele lepsza w tłumieniu wibracji.

Z lewą poduszka jest gorzej bo już nie jest dostępna na naszym rynku.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez Skopek » 4 cze 2012, 10:54

Panowie, moj brat chce kupic Mazde 6 z silnikiem 3.0 v6.Auto jest niby zarejstrowaane na 2.0. Czy mozecie mi powiedziec na co zworcic szczegolna uwage przy kupnie?? Jak sie sprawdzaja te silniki i jak z awaryjnoscią. Prosze o pomoc. z Góry Dzieki. Dodam ze auto ma 200k przebiegu, 2003 rok. skrzynia auto.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2011, 22:58
Posty: 103
Skąd: Legnica
Auto: viewtopic.php?f=312&t=121130

Postprzez Arek_78 » 4 cze 2012, 11:23

Nie ma opcji aby 3.0 było zarejestrowane jako 2.0. W razie kolizji przy ubezpieczeniu na 2.0 ubezpieczyciel nie pokryje szkód.
Poczytaj o silnikach V6 – katy do wywalenia i przy kupnie dobrze jest posłuchać i posprawdzać silnik. Być może już bierze olej i ktoś się chce go pozbyć :)
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Grucha » 4 cze 2012, 11:31

Po primo ultimo sprawdzic kompresje
Grucha
 

Postprzez Skopek » 4 cze 2012, 13:17

w takim razie czy mozliwe jest to ze silnik jest 2.0 v6 222KM??
Jaka powinna byc kompresja??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2011, 22:58
Posty: 103
Skąd: Legnica
Auto: viewtopic.php?f=312&t=121130

Postprzez bieski » 4 cze 2012, 13:20

Skopek napisał(a):w takim razie czy mozliwe jest to ze silnik jest 2.0 v6 222KM??

Nie jest możliwe.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez DaveV6 » 4 cze 2012, 13:33

Skopek napisał(a):Jaka powinna byc kompresja??


Kompresja bedzie rozna w zaleznosci gdzie jestes. Najwazniejsze jest aby wszystkie cylindry miały podobną. Ja jak sprawdzałem to miałem 200-190 PSI
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 316 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez Skopek » 4 cze 2012, 18:34

Dzieki za odpowiedz.
Jeszcze 1 pytanie.
Mianowicie jak skrzynia biegów?? ( automat) Awaryjna ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2011, 22:58
Posty: 103
Skąd: Legnica
Auto: viewtopic.php?f=312&t=121130

Postprzez Eifel » 4 cze 2012, 21:36

Nie, nie bierze oleju. Po co bym taką kupował <lol> to nie oplowski ECOTEC. :P
Może być zarejestrowana na 2.0 (silnik to część)
Diesel to jest dobry....w maszynie budowlanej!
Początkujący
 
Od: 2 cze 2012, 23:03
Posty: 13
Skąd: Oleśnica
Auto: Mazda 121 91r 1.3 (sprzedana)
Mazda Xedos9 2.5 V6 (sprzedana)
Mazda 6 3.0v6 2003r (kupiona)
jest...progres :P

Postprzez majson71 » 4 cze 2012, 22:49

Skopek napisał(a):w takim razie czy mozliwe jest to ze silnik jest 2.0 v6 222KM??
Jaka powinna byc kompresja??


Sprawdź VIN jeśli zaczyna się od "1" to jest z US i ktoś kombinował z pojemnością w papierach (powinien być pod szybą a nie na grodzi)
a może być tak że VIN ma angola a cała reszta US ( oszczędnośc na cle, albo fura zmieniła właściciela bez jego wiedzy)
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2010, 22:04
Posty: 83
Skąd: Centralna Polska
Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)

Postprzez Grucha » 5 cze 2012, 09:50

Grucha
 

Postprzez Arek_78 » 5 cze 2012, 10:10

Od razu widać dzwon :)
Jak można było zarejestrować jako 2.0? Nawet jak silnik jest częścią to po jego zmianie niestety trzeba "uaktualnić" dowód rejestracyjny. A tu ewidentnie jest w nim błąd. Ja bym to zwalił na sprzedającego. Bo może się okazać że ma jeszcze kilka części od innych aut.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Eifel » 5 cze 2012, 22:00

po prostu nie lubie jak ktoś zjeżdża auto w ten sposób, na odległość.
A do HP też zajrzę bankowo!

Pozdrawiam
Diesel to jest dobry....w maszynie budowlanej!
Początkujący
 
Od: 2 cze 2012, 23:03
Posty: 13
Skąd: Oleśnica
Auto: Mazda 121 91r 1.3 (sprzedana)
Mazda Xedos9 2.5 V6 (sprzedana)
Mazda 6 3.0v6 2003r (kupiona)
jest...progres :P

Postprzez Wojtek » 5 cze 2012, 22:03

Eifel napisał(a):nie lubie jak ktoś zjeżdża auto w ten sposób, na odległość.

ale przyznasz, ze rejestracja jako 2.0 nie jest na miejscu... i wcale nie potrzeba tutaj rzeczoznawcy...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Arek_78 » 5 cze 2012, 22:31

Pisałem o dzwonie bo nawet na zdjęciu widać braki w przednim pasie, które zawsze w 99,99% wskazują na "cmoknięcie" z czymś mocniejszym.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 06:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Eifel » 5 cze 2012, 22:46

Jakie braki w przednim pasie? Wiesz co, jak ja ją kupowałem to byłem przekonany że ani jednego elementu nie brakuje. Fakt mogę się nie znać na 6...czego brakuje?

Chyba że piszesz o plackach z odpadającym lakierem na hokeju. Wg mnie jest to wynik braku dobrego elastycznego podkładu i lakier nie wytrzymał od uderzeń. Minus tego hokeja jest taki ze w kontakcie z nawet kurą czy kotem, pewnie pęknie. Nie mówię o "mocnych" uderzeniach.

A co jak bym pomalował spreyem to by był bezwypadkowy? Samochód nie ściąga przy konkretnym przyspieszaniu, nie szarpie. Ma ślady użytkowania, dla mnie jako kupującego, bardziej zastanawiające było by gdyby był idealny lakier na aucie z opisem "bezwypadek".

Jedyną rzeczą która mnie denerwuje to "chyba" gorsze wygłuszenie w stosunku do europejskich wersji (porównywałem z drzwiami kombiaka w dieslu), ale może to moja subiektywna ocena ogłosu :|

Jeżeli jestem zmuszony do sprzedania samochodu to zawsze sprzedaje zgodnie z moją zasadą, że sprzedaje tak jak ja bym chciał kupić.

W moim poprzednim Chryslerze oryginalny zderzak, nie wytrzymał trudów śmigania za ciężarówkami z piaskiem i żwirem i wyglądał jak postrzelany.
Diesel to jest dobry....w maszynie budowlanej!
Początkujący
 
Od: 2 cze 2012, 23:03
Posty: 13
Skąd: Oleśnica
Auto: Mazda 121 91r 1.3 (sprzedana)
Mazda Xedos9 2.5 V6 (sprzedana)
Mazda 6 3.0v6 2003r (kupiona)
jest...progres :P

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6