[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6
Witam
Zostałem szczęśliwym posiadaczem M6 V6 i postanowiłem zasięgnąć nieco informacji.
Jestem kompletnym laikiem, więc proszę traktować moje pytania i problemy z małą dozą tolerancji.
Rok produkcji: 2004
Przebieg: 44 000 mil – raczej autentyczny
Świeżo założona instalacja gzowa : stag 300 z japońskimi wtryskami (prawdopodobnie Hana)
Na gazie autko spisuje się ok, nic nie szarpie, zakładałem ją w eco-car.com w Jastrzębiu, mają tam hamownie i ustawiają wszystko mechanicznie- dostałem nawet wykresy hp i momentu na gazie i Pb
Przed zakupem interesowałem się problemami z katalizatorami, wiedza przede wszystkim z forum mazdaspeed.
Po głębszym przemyśleniu zdecydowałem się na wymianę części wydechu na http://www.rsaperformance.com/obx-ss304 ... 6-30l.html
lub http://www.carbodykits.com/MAZDA-6-03-0 ... EADER.html
Pytania:
który wybrać ?
czy wymiana załatwi problem z katalizatorami?
co z sondami? trzeba będzie je przesówać?
czy są problemy z zamówieniem części w USA?
Rozważam także zakup zestawu stożkowgo http://cp-e.com/content/mazda6s-mafci%E2%84%A2-system lub http://www.rsaperformance.com/engine-engine14.html
pytanie:
który leszy do instalacji gazowej?
czy warto płacić 2x więcej?
jakich różnic w mocy, momencie można się spodziewać
z góry dziękuje za pomoc
Zostałem szczęśliwym posiadaczem M6 V6 i postanowiłem zasięgnąć nieco informacji.
Jestem kompletnym laikiem, więc proszę traktować moje pytania i problemy z małą dozą tolerancji.
Rok produkcji: 2004
Przebieg: 44 000 mil – raczej autentyczny
Świeżo założona instalacja gzowa : stag 300 z japońskimi wtryskami (prawdopodobnie Hana)
Na gazie autko spisuje się ok, nic nie szarpie, zakładałem ją w eco-car.com w Jastrzębiu, mają tam hamownie i ustawiają wszystko mechanicznie- dostałem nawet wykresy hp i momentu na gazie i Pb
Przed zakupem interesowałem się problemami z katalizatorami, wiedza przede wszystkim z forum mazdaspeed.
Po głębszym przemyśleniu zdecydowałem się na wymianę części wydechu na http://www.rsaperformance.com/obx-ss304 ... 6-30l.html
lub http://www.carbodykits.com/MAZDA-6-03-0 ... EADER.html
Pytania:
który wybrać ?
czy wymiana załatwi problem z katalizatorami?
co z sondami? trzeba będzie je przesówać?
czy są problemy z zamówieniem części w USA?
Rozważam także zakup zestawu stożkowgo http://cp-e.com/content/mazda6s-mafci%E2%84%A2-system lub http://www.rsaperformance.com/engine-engine14.html
pytanie:
który leszy do instalacji gazowej?
czy warto płacić 2x więcej?
jakich różnic w mocy, momencie można się spodziewać
z góry dziękuje za pomoc
- Od: 17 mar 2011, 00:20
- Posty: 7
- Skąd: chrzanów
- Auto: mazda 6S 3.0L V6
Lepiej wez OBX , temat z katalizatorami bedzie zalatwiony
Z zamawianiem czesci w Usa nie ma problemu
Dolot zdecydowanie bierz z CPE , wykresy sa u nich na stronie
No i gratulacje , witamy w waskim gronie posiadaczy 3.0 V6
Zapraszamy na spotkanie viewtopic.php?f=60&t=112541
Pozdr
Z zamawianiem czesci w Usa nie ma problemu
Dolot zdecydowanie bierz z CPE , wykresy sa u nich na stronie
No i gratulacje , witamy w waskim gronie posiadaczy 3.0 V6
Zapraszamy na spotkanie viewtopic.php?f=60&t=112541
Pozdr
-
Grucha
Z tymi OBX to trochę ciężki montaż z powodu nie najlepszego wykonania i trzeba przesunąć alternator (jakieś mocowanie trzeba dorobić ), w miarę dobre są MSDS lub nautilus performance......
.....problem z katalizatorami to załatwi, bo w tych kolektorach nie ich po prostu.........
.....sondy trzeba zamontować na specjalnych tulejach, tzw. oszukiwaczach lub emulatorach
najlepszy jest cp-e , bez dwóch zdań , na inne szkoda kasy
.....problem z katalizatorami to załatwi, bo w tych kolektorach nie ich po prostu.........
.....sondy trzeba zamontować na specjalnych tulejach, tzw. oszukiwaczach lub emulatorach
kc1982 napisał(a):Rozważam także zakup zestawu stożkowgo
najlepszy jest cp-e , bez dwóch zdań , na inne szkoda kasy
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
Gratulacje.
Cpe oczywiscie najlepsze. OBX też słyszałem że słabe wykonanie, ponoć nawet spawy popuszczją http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/244285-ebay-headers-installed.html...
daj wykres z hamowni i parę fotek instalacji lpg – oblookamy
Cpe oczywiscie najlepsze. OBX też słyszałem że słabe wykonanie, ponoć nawet spawy popuszczją http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/244285-ebay-headers-installed.html...
daj wykres z hamowni i parę fotek instalacji lpg – oblookamy

- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
Dzięki za pomoc
fotki postaram się zrobić w weekend
z obx jednak rezygnuj, lepiej od razu zainwestować w coś takiego
http://www.msdsinc.com/ho816.html – wykres wygląda zaskakująco dobrze
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i55.html
w zasadzie to jest to samo
nie wiem tylko czy będę potrzebował
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i63.html
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i27.html
czy się obejdzie
uwagi i propozycje mile widziane
fotki postaram się zrobić w weekend
z obx jednak rezygnuj, lepiej od razu zainwestować w coś takiego
bull napisał(a):w miarę dobre są MSDS lub nautilus performance......
http://www.msdsinc.com/ho816.html – wykres wygląda zaskakująco dobrze
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i55.html
w zasadzie to jest to samo
nie wiem tylko czy będę potrzebował
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i63.html
http://www.nautilusperformance.com/catalog/i27.html
czy się obejdzie
uwagi i propozycje mile widziane
- Od: 17 mar 2011, 00:20
- Posty: 7
- Skąd: chrzanów
- Auto: mazda 6S 3.0L V6
przecież ci napisałem
bull napisał(a):.....sondy trzeba zamontować na specjalnych tulejach, tzw. oszukiwaczach lub emulatorach
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
Ponieważ macie w swoich AJotach czego w moim nie ma czyli zmienne fazy rozrządu proszę o poradę. Czy da się wałki i "zmieniacz" przenieść do silnika bez VVT? Czy jest toto sterowane przez PCM?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Po kilku latach uzytkowania aut audi chce znowu powrocic do marki do ktorej czuje najwiekszy sentyment
Wczesniej mialem 626fs i 626ditd oraz bywalem tu na forum tylko pod innym nickiem(zapomnialem hasla
) Auto z silnikiem jak w temacie chociaz wiem ze nie jest on bez wad. Auto bedzie ze stanow, mam juz upatrzony egzemplarz, sprawdzony autocheck i carfax, uszkodzone delikatnie przodem. Przebieg to cos ok 175tys km automat 5biegow 06/2005 czyli jeszcze przedliftowy. W tym tygodniu bedzie odpalony. I pytanie na co zwrocic szczegolna uwage? Czy po tym przebiegu jeszcze pojezdzi bo nie wiadomo jak byl serwisowany?Przygladalem sie dosyc dokladnie, brak jakichkolwiek wyciekow, olej czysty troche ponizej srodkowego stanu. Jezeli sie zdecyduje to od razu katy wyleca bo przy uderzeniu mogly sie rozsypac. Prosze wlascicieli i znawcow modelu o porade....Dziekuje.
- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
Sprawdź kompresje przed zakupem 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Mógłbys wkleic carfax?
edit:
Kompresja optymalna 175 psi na cylinder
Bez przesady panowie z tymi przebiegami , jak silnik zdrowy to mozna brać , zdaje sie że Bull ma już chyba 180 tysi
Pozdr
edit:
Kompresja optymalna 175 psi na cylinder
Bez przesady panowie z tymi przebiegami , jak silnik zdrowy to mozna brać , zdaje sie że Bull ma już chyba 180 tysi
Pozdr
-
Grucha
no nie wiem co mam myslec. czyzby mazda wypuscila silnik na ~ 150tys km???W st220 jest to samo?niewierze! A o co chodzi z ta emisja federal i california?jakie to ma znaczenie w przypadku tego auta?California pewnie bardziej restrykcyjny.
- Od: 3 kwi 2011, 16:16
- Posty: 32
- Skąd: podlaskie
- Auto: 2.3 + turbo
kristofc napisał(a):Bez przesady panowie z tymi przebiegami , jak silnik zdrowy to mozna brać , zdaje sie że Bull ma już chyba 180 tysi
Już 200 tys. pękło........silnik 3.0 duratec jest bardzo dobrym silnikiem, awarie powodowane są przez osprzęt, a szczególnie przez precaty i zawór PCV, ale jak się o tym wie i wprowadzi kilka ulepszeń to jest naprawdę bezawaryjny.........
Jak masz możliwość sprawdzenia kompresji i będzie równa na wszystkich cylindrach to bierz, wywal precaty dołóż drugi zawór PCV i ciesz się możliwościami silnika v6.........
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
koledzy...
Prosze stosujcie sie do zasad forum...
Macie specjalnie wydzielone tematy o AJ...
tym razem lacze, ale nastepnym razem bedzie kosz...
Prosze stosujcie sie do zasad forum...
Macie specjalnie wydzielone tematy o AJ...
tym razem lacze, ale nastepnym razem bedzie kosz...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam
Przyszła paczka z us z http://www.msdsinc.com/ho816.html w środku
Są też takie elementy:
http://www.fotosik.pl/u/kc1982/album/872735
czy ktoś może potwierdzić, że są to emulatory?
Wydech jest już założony, przejechałem ok 40 km, na zmianę gaz i benzyna, kontrolka silnika nie zaświeciła się ani raz.
Zastanawiam się czy w ogóle trzeba zakładać emulatory?
PS. Później załączę kilka zdjęć wymienionych części.
Przyszła paczka z us z http://www.msdsinc.com/ho816.html w środku
Są też takie elementy:
http://www.fotosik.pl/u/kc1982/album/872735
czy ktoś może potwierdzić, że są to emulatory?
Wydech jest już założony, przejechałem ok 40 km, na zmianę gaz i benzyna, kontrolka silnika nie zaświeciła się ani raz.
Zastanawiam się czy w ogóle trzeba zakładać emulatory?
PS. Później załączę kilka zdjęć wymienionych części.
- Od: 17 mar 2011, 00:20
- Posty: 7
- Skąd: chrzanów
- Auto: mazda 6S 3.0L V6
Jeździj dalej – jak się zapali będziesz się martwił. Z reguły zapala się po przejechaniu kilkudziesięciu km jadąc jednakową prędkością. Emulatory posiadam jakby co. Ale dopóki nie masz checka nie ma sensu ich stosować.
PS
Musisz mieć znajomego diagnoste bo normalnie auto badań nie przejdzie – gołym okiem widać że brak katów.
A jako ciekawostke Wam napisze, że niemcy mnie kontrolowali analizatorem spalin. Całe szczęście, że nie jechałem M6
byłbm lżejszy o pare euro. Co prawda na LPG nie czuć tak spalin ale i tak wykaże odchyłkę o 10% ponad dopuszczalną.
PS
Musisz mieć znajomego diagnoste bo normalnie auto badań nie przejdzie – gołym okiem widać że brak katów.
A jako ciekawostke Wam napisze, że niemcy mnie kontrolowali analizatorem spalin. Całe szczęście, że nie jechałem M6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6