[AJ] Niskie ciśnienie sprężania w silniku 3.0 V6

Postprzez enkai » 12 lis 2010, 23:36

... i leżą na końcowych?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez fubu » 13 lis 2010, 03:23

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 19:00 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez bull » 13 lis 2010, 08:26

fubu napisał(a):końcowe są ponoć OK.co to są te tulejki? to coś zamiast kata? jak to wygląda.? bo nie wiem co mam jeszcze kupić..


te tulejki to "dystanse" sondy, powodują , ze sonda jest "dalej" od rury wydechowej........
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 14:57
Posty: 192 (1/0)
Skąd: Whitestock
Auto: Mazda CX-7 08" M/T
Mazda RX-8 04' M/T --- SOLD
Mazda 6s 3.0 04' M/T --- SOLD
Impreza WRX 01' --- SOLD

Postprzez lukasgr » 13 lis 2010, 11:04

Cos takiego:
http://allegro.pl/emulator-sondy-lambda ... 12828.html

ja nie mam zalożonego nic oprócz takich tulejek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez fubu » 15 lis 2010, 22:10

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:52 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez Neron-ek » 15 lis 2010, 22:28

Ja bym je wywalił. Będziesz miał spokojną głowę i zajmiesz się tylko zgaszeniem celiny.
Co do błędów to będzie można coś powiedzieć jak założysz tulejki.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez fubu » 23 lis 2010, 21:16

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 19:00 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez fubu » 25 lis 2010, 01:46

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:58 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez Grucha » 25 lis 2010, 06:26

P1410 VAD control system circuit malfunction OFF 2 Other
Sprawdź czy mechanik nie zapomniał podłączyć zielonego solenoidu przy filtrze powietrza
Reszta celin od wyciętych pre-catów
Grucha
 

Postprzez lukasgr » 26 lis 2010, 23:12

Moje autko dziś odebrane :)

Silnik chodzi super a ja z czystym sumieniem mogę mocno polecić Auto Serwis Marian & Remiliusz Boczar w Rzeszowie na ul. Krakowskiej 100 tel 17 853 81 33

Wszystko zrobione dokładnie i fachowo. Jestem bardzo zadowolony :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Neron-ek » 26 lis 2010, 23:32

Potwierdzam opinię o tym serwisie – fachowo i dokładnie.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 19:33
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007

Postprzez Arkadius 73 » 27 lis 2010, 09:26

Łukasz gratki wielkie za cierpliwość cieszę się że wreszcie po półrocznej walce udało ci się.Pozdro.
Arkadius 73
 

Postprzez lukasgr » 27 lis 2010, 23:34

Walka była długa ale teraz mogę powiedzieć że znam to auto praktycznie w szczegółach...

Oczywiście dostałem fakturę wraz ze spisem co było robione oraz z cenami części i robocizny i jakby coś było nie tak mam gwarancje na robociznę – nie jak to było w przypadku wieśka....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez majson71 » 28 lis 2010, 22:03

lukasgr gratulacje mam nadzieję, że teraz śmigasz, ale jak będziesz miał czas to mam nadzieję, że można liczyć na twoje wsparcie. Ja w swojej pokusiłem się na przeszczep (kupiłem rozbitą lekko, większość gratów sprzedałem, więc wyszło mnie dość tanio, bo potrzebowałem jeszcze skrzynie AT a w ASO kosztowała 49000) stary silnik leży w garażu i może jak troszkę kaski odłożę to będę chciał pobawić się w remont.
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2010, 22:04
Posty: 83
Skąd: Centralna Polska
Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)

Postprzez lukasgr » 6 gru 2010, 22:15

Zawsze chętnie pomogę jak tylko umiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez fubu » 12 gru 2010, 10:52

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:58 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez adris87 » 12 gru 2010, 22:05

Witam.Na dniach będę zabierał się za przeszczep 3.0 v6 (już tak od wakacji czeka ale nie było czasu)
Kilka osób wymieniało lub remontowało silniki to może mi ktoś pomoże i podpowie :) (szukałem na forum ale nie było za bardzo sprecyzowanych wypowiedzi).
Więc:
mój silnik ma ok 36tys mil- jaki olej byście proponowali zalać?(jaki jest zalany nie wiem-silnik nie jeżdżony w Polsce)
czy jest możliwość kupienia uszczelek np w serwisie mazdy(dziś niedziela wiec się nie dowiem) :pod pokrywy,pod kolektor i miedzy silnikiem a tłumikiem.
co byście doradzili jeszcze sprawdzić od razu np jakieś zawory itd
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 17:39
Posty: 46
Skąd: Suwałki / Oss-NL
Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS

Postprzez lukasgr » 12 gru 2010, 23:02

Ja zamawiałem przez :
http://www.trademotion.com/partlocator/index.cfm?siteid=214264

praktycznie każdą uszczelkę zamówisz – potrzebna karta kredytowa i trochę znajomości angielskiego.
W serwisie mazdy kupisz ale mają jakieś 500% marży i czekasz tyle samo.

Mój silnik ma 49 tyś mil i mam zalany mobil 5w50, filtr knecht OC288 – pasuje od mondeo.

Jeżeli zmieniasz silnik to po prostu zmień olej a reszta jak coś będzie nie tak wyjdzie dopiero po założeniu – nie ma sensu kupować części na ślepo. Jak masz silnik narazie osobno może warto jedynie zdjąć miskę i ją dobrze umyć , zerknąć na smoka i w razie zbrudzeń też wyczyścić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez jerry_skarbek » 14 gru 2010, 14:24

lukasgr, jaką masz kompresję na cylindrach po tym remoncie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 04:48
Posty: 85
Skąd: Kraków
Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6

Postprzez lukasgr » 14 gru 2010, 18:59

Nie sprawdzałem – szczerze mówiąc nawet nie mam narazie takiego zamiaru -ściągać kolektor itp...może przy zmianie świec ale to dopiero może w lato
zmieniłem olej z mineralnego w piątek po 1000 km – przez ten tysiąc zero ubytków – teraz przez narazie 250 km na syntetyku też brak ubytków – chodzi równo cichutko i odpala praktycznie na dotyk nawet na tych mrozach , moc jest ok, spalanie w normie żadnych błędów na kompie więc nie mam po co szukać dziury w całym – nagrałem dwa dzienniki – trochę kiepskie bo się coś nie mogę odnaleźć w scanxl i trochę dziwnych PIDów mi powyskakiwało i przy drugiej próbie nagrał mi tylko 41 ramek ale za to wczytał mi też PIDy ze skrzyni biegów

http://www.przeklej.pl/plik/grudzien-20 ... d4r31u83sp

http://www.przeklej.pl/plik/grudzien-pr ... d4us1u83sp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6