[AJ] Niskie ciśnienie sprężania w silniku 3.0 V6
fubu napisał(a):końcowe są ponoć OK.co to są te tulejki? to coś zamiast kata? jak to wygląda.? bo nie wiem co mam jeszcze kupić..
te tulejki to "dystanse" sondy, powodują , ze sonda jest "dalej" od rury wydechowej........
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
Cos takiego:
http://allegro.pl/emulator-sondy-lambda ... 12828.html
ja nie mam zalożonego nic oprócz takich tulejek.
http://allegro.pl/emulator-sondy-lambda ... 12828.html
ja nie mam zalożonego nic oprócz takich tulejek.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Ja bym je wywalił. Będziesz miał spokojną głowę i zajmiesz się tylko zgaszeniem celiny.
Co do błędów to będzie można coś powiedzieć jak założysz tulejki.
Co do błędów to będzie można coś powiedzieć jak założysz tulejki.
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
P1410 VAD control system circuit malfunction OFF 2 Other
Sprawdź czy mechanik nie zapomniał podłączyć zielonego solenoidu przy filtrze powietrza
Reszta celin od wyciętych pre-catów
Sprawdź czy mechanik nie zapomniał podłączyć zielonego solenoidu przy filtrze powietrza
Reszta celin od wyciętych pre-catów
-
Grucha
Moje autko dziś odebrane
Silnik chodzi super a ja z czystym sumieniem mogę mocno polecić Auto Serwis Marian & Remiliusz Boczar w Rzeszowie na ul. Krakowskiej 100 tel 17 853 81 33
Wszystko zrobione dokładnie i fachowo. Jestem bardzo zadowolony
Silnik chodzi super a ja z czystym sumieniem mogę mocno polecić Auto Serwis Marian & Remiliusz Boczar w Rzeszowie na ul. Krakowskiej 100 tel 17 853 81 33
Wszystko zrobione dokładnie i fachowo. Jestem bardzo zadowolony
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Potwierdzam opinię o tym serwisie – fachowo i dokładnie.
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
Łukasz gratki wielkie za cierpliwość cieszę się że wreszcie po półrocznej walce udało ci się.Pozdro.
-
Arkadius 73
Walka była długa ale teraz mogę powiedzieć że znam to auto praktycznie w szczegółach...
Oczywiście dostałem fakturę wraz ze spisem co było robione oraz z cenami części i robocizny i jakby coś było nie tak mam gwarancje na robociznę – nie jak to było w przypadku wieśka....
Oczywiście dostałem fakturę wraz ze spisem co było robione oraz z cenami części i robocizny i jakby coś było nie tak mam gwarancje na robociznę – nie jak to było w przypadku wieśka....
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
lukasgr gratulacje mam nadzieję, że teraz śmigasz, ale jak będziesz miał czas to mam nadzieję, że można liczyć na twoje wsparcie. Ja w swojej pokusiłem się na przeszczep (kupiłem rozbitą lekko, większość gratów sprzedałem, więc wyszło mnie dość tanio, bo potrzebowałem jeszcze skrzynie AT a w ASO kosztowała 49000) stary silnik leży w garażu i może jak troszkę kaski odłożę to będę chciał pobawić się w remont.
- Od: 6 wrz 2010, 22:04
- Posty: 83
- Skąd: Centralna Polska
- Auto: Mazda 6 GG 3,0 V6 AT (LPG)
Zawsze chętnie pomogę jak tylko umiem
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Witam.Na dniach będę zabierał się za przeszczep 3.0 v6 (już tak od wakacji czeka ale nie było czasu)
Kilka osób wymieniało lub remontowało silniki to może mi ktoś pomoże i podpowie (szukałem na forum ale nie było za bardzo sprecyzowanych wypowiedzi).
Więc:
mój silnik ma ok 36tys mil- jaki olej byście proponowali zalać?(jaki jest zalany nie wiem-silnik nie jeżdżony w Polsce)
czy jest możliwość kupienia uszczelek np w serwisie mazdy(dziś niedziela wiec się nie dowiem) :pod pokrywy,pod kolektor i miedzy silnikiem a tłumikiem.
co byście doradzili jeszcze sprawdzić od razu np jakieś zawory itd
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
Kilka osób wymieniało lub remontowało silniki to może mi ktoś pomoże i podpowie (szukałem na forum ale nie było za bardzo sprecyzowanych wypowiedzi).
Więc:
mój silnik ma ok 36tys mil- jaki olej byście proponowali zalać?(jaki jest zalany nie wiem-silnik nie jeżdżony w Polsce)
czy jest możliwość kupienia uszczelek np w serwisie mazdy(dziś niedziela wiec się nie dowiem) :pod pokrywy,pod kolektor i miedzy silnikiem a tłumikiem.
co byście doradzili jeszcze sprawdzić od razu np jakieś zawory itd
Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
- Od: 4 maja 2008, 17:39
- Posty: 46
- Skąd: Suwałki / Oss-NL
- Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS
Ja zamawiałem przez :
http://www.trademotion.com/partlocator/index.cfm?siteid=214264
praktycznie każdą uszczelkę zamówisz – potrzebna karta kredytowa i trochę znajomości angielskiego.
W serwisie mazdy kupisz ale mają jakieś 500% marży i czekasz tyle samo.
Mój silnik ma 49 tyś mil i mam zalany mobil 5w50, filtr knecht OC288 – pasuje od mondeo.
Jeżeli zmieniasz silnik to po prostu zmień olej a reszta jak coś będzie nie tak wyjdzie dopiero po założeniu – nie ma sensu kupować części na ślepo. Jak masz silnik narazie osobno może warto jedynie zdjąć miskę i ją dobrze umyć , zerknąć na smoka i w razie zbrudzeń też wyczyścić.
http://www.trademotion.com/partlocator/index.cfm?siteid=214264
praktycznie każdą uszczelkę zamówisz – potrzebna karta kredytowa i trochę znajomości angielskiego.
W serwisie mazdy kupisz ale mają jakieś 500% marży i czekasz tyle samo.
Mój silnik ma 49 tyś mil i mam zalany mobil 5w50, filtr knecht OC288 – pasuje od mondeo.
Jeżeli zmieniasz silnik to po prostu zmień olej a reszta jak coś będzie nie tak wyjdzie dopiero po założeniu – nie ma sensu kupować części na ślepo. Jak masz silnik narazie osobno może warto jedynie zdjąć miskę i ją dobrze umyć , zerknąć na smoka i w razie zbrudzeń też wyczyścić.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
lukasgr, jaką masz kompresję na cylindrach po tym remoncie?
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
Nie sprawdzałem – szczerze mówiąc nawet nie mam narazie takiego zamiaru -ściągać kolektor itp...może przy zmianie świec ale to dopiero może w lato
zmieniłem olej z mineralnego w piątek po 1000 km – przez ten tysiąc zero ubytków – teraz przez narazie 250 km na syntetyku też brak ubytków – chodzi równo cichutko i odpala praktycznie na dotyk nawet na tych mrozach , moc jest ok, spalanie w normie żadnych błędów na kompie więc nie mam po co szukać dziury w całym – nagrałem dwa dzienniki – trochę kiepskie bo się coś nie mogę odnaleźć w scanxl i trochę dziwnych PIDów mi powyskakiwało i przy drugiej próbie nagrał mi tylko 41 ramek ale za to wczytał mi też PIDy ze skrzyni biegów
http://www.przeklej.pl/plik/grudzien-20 ... d4r31u83sp
http://www.przeklej.pl/plik/grudzien-pr ... d4us1u83sp
zmieniłem olej z mineralnego w piątek po 1000 km – przez ten tysiąc zero ubytków – teraz przez narazie 250 km na syntetyku też brak ubytków – chodzi równo cichutko i odpala praktycznie na dotyk nawet na tych mrozach , moc jest ok, spalanie w normie żadnych błędów na kompie więc nie mam po co szukać dziury w całym – nagrałem dwa dzienniki – trochę kiepskie bo się coś nie mogę odnaleźć w scanxl i trochę dziwnych PIDów mi powyskakiwało i przy drugiej próbie nagrał mi tylko 41 ramek ale za to wczytał mi też PIDy ze skrzyni biegów
http://www.przeklej.pl/plik/grudzien-20 ... d4r31u83sp
http://www.przeklej.pl/plik/grudzien-pr ... d4us1u83sp
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6