[AJ] Niskie ciśnienie sprężania w silniku 3.0 V6
kristofc napisał(a):Pozostaje miec nadzieję że nikt juz do tego RZEŹNIKA nie odda auta
Święte słowa szkoda fury Łukasza i podziwiam jego cierpliwość.
-
Arkadius 73
włosy mi się jeżą na głowie jak czytam o problemach z tymi silnikami i o kosztach
. Czy ktoś słyszał o jakichkolwiek awariach silników 3,0 po lifcie ? Szukam szóstki z takim silnikiem i zastanawiam się czy przy okazji liftu wyleczono go ze wszystkich bolączek, czy też lepiej dać sobie spokój i zadowolić się 2,3 z Europy
P.S.
po rozmowie z Globym na temat jego remontu w Dębicy potwierdzają się Wasze opinie o Wieśku
P.S.
po rozmowie z Globym na temat jego remontu w Dębicy potwierdzają się Wasze opinie o Wieśku
- Od: 7 wrz 2005, 14:13
- Posty: 43
- Skąd: Wrocław
- Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL
Odpowiedź znajdziesz w tym watku viewtopic.php?f=60&t=95021 , gdzies tam o tym pisałem , bierz smiało czy przedlifta czy polifta – bedziesz zadowolony – usuwasz katy i smigasz
Poczytaj dział Diesel
Pozdr
włosy mi się jeżą na głowie jak czytam o problemach z tymi silnikami i o kosztach
Poczytaj dział Diesel

Pozdr
-
Grucha
Wiesz jak to jest z liftami. Z reguły obok zmian stylistycznych leczy się starsze modele z chorób wieku dziecięcego. Coś słyszałem o poprawie smarowania, chłodzenia, że niby oleju już nie ssą przez odmę. No i skoro przy lifcie usunięto (jeśli dobrze pamiętam) problemy z korozją, to jest nadzieja, że US-spec też poprawiono w tym względzie.
Rozmawiając z Wieśkiem dowiedziałem się, że nigdy poliftowej M6V6 nie musiał naprawiać, a przedliftowych sporo. Z drugiej strony wiarygodność tego jegomościa mocno na pysk poleciała
Rozmawiając z Wieśkiem dowiedziałem się, że nigdy poliftowej M6V6 nie musiał naprawiać, a przedliftowych sporo. Z drugiej strony wiarygodność tego jegomościa mocno na pysk poleciała
- Od: 7 wrz 2005, 14:13
- Posty: 43
- Skąd: Wrocław
- Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL
wymieniane u wieska:
koszt remont.........................................................złote....................dolary......... kurs 3,35
komplet uszczelek góra silnika.......................380,6605............113,63
Wariatory 2 szt..................................................1462,476.............436,56
Łańcuchy 2 szt.....................................................323,40..................96,54
komplet uszczelek dół silnika...........................150,2475...............44,85
przesyłka.............................................................418,75...................125
pierścienie...........................................................600
Te części sam zamawiałem i wysyłałem do Wieska[/list]
Ponadto Wieśkowi zapłaciłem 2300zł za jego pracę ( raczej żadnych innych części nie kupował – jego koszt oprócz roboczogodzin to zawiezienie głowic do planowania i docierania zaworów )
suma 5635,54 zł
link do sklepu : http://www.trademotion.com/partlocator/ ... eid=214264
Tłoków nie kupowałem i teraz też tłoki zostają stare ( nie są uszkodzone i trzymają wymiary- uszkodzone były od początku tuleje cylindrowe i one są wymieniane na nowe plus honowanie ) ale jakby co numer części masz we wcześniejszym poście – zresztą chyba wstawiłem wszystkie numery części które są potrzebne – a części nie szukaj w polskich serwisach bo mają 500% marży ...... – części ze sklepu z linka są oczywiście oryginalne.
Tu masz tabele z numerami części ( robiłem sobie w excelu więc cena w zł zależy od kursu $– wstawiłem teraz 2,84 więc wychodzi taniej) – ja sobie robiłem przed remontem taką symulacje co może będę musiał kupić – jak widać powyżej nie kupowałem większości z tych części ale może komuś się przydadzą numery części wraz z cenami – do sprawdzenia wystarczy kliknąć na linka i wkleić numer części w szukajce części – prościej się nie da – później tylko aktywna karta kredytowa i jeżeli nie ma przygód na urzędzie celnym części są u Ciebie w 2 tygodnie
Ceny części i numery ........ sztuk........cena$... calość cena $......cena zł.....cena całość.........part number
Wał korbowy..............................1............316,63...........316,6............899...............899...............AJ0311301A
panewki głowne........................1..............35,19............35,19..........100.................100..............AJ03-11-SG0
panewki korb............................6...............74,16............12,36............35.................211..............AJ57-11-225
uszczelki góra..........................1...............113,63.........113,63..........323...............323..............AJ57-10-SF0
tłoki............................................6...............385,6..............64,27..........183 ..............1095.............ZZCA11100
uszczelki dół silnika..................1................44,85.............44,85 ...........127..............127..............AJ57-10-SH0
zawór wydechowy....................12...............127,................10,6..............31................361..............AJ03-12-121
zawór ssący...............................12...............111,72.............9,3...............26................317..............AJ03-12-111
przesyłka....................................1.................150...................150............426................426
pompa oleju...............................1.................95,39...............95,39...........271...............271............AJ57-14-100
łańcuchy.......................................2................116,8.................58,4............166..............332............GY01-12-201B
Wariatory......................................2.................436,56.............218,28...........620.............1240......... AJ57-12-4X0
grrr. czemu nie da się wstawić tabeli... ale mam nadzieje że jest czytelne
Mogę powoli pisać laboraty na temat tego silnika
koszt remont.........................................................złote....................dolary......... kurs 3,35
komplet uszczelek góra silnika.......................380,6605............113,63
Wariatory 2 szt..................................................1462,476.............436,56
Łańcuchy 2 szt.....................................................323,40..................96,54
komplet uszczelek dół silnika...........................150,2475...............44,85
przesyłka.............................................................418,75...................125
pierścienie...........................................................600
Te części sam zamawiałem i wysyłałem do Wieska[/list]
Ponadto Wieśkowi zapłaciłem 2300zł za jego pracę ( raczej żadnych innych części nie kupował – jego koszt oprócz roboczogodzin to zawiezienie głowic do planowania i docierania zaworów )
suma 5635,54 zł
link do sklepu : http://www.trademotion.com/partlocator/ ... eid=214264
Tłoków nie kupowałem i teraz też tłoki zostają stare ( nie są uszkodzone i trzymają wymiary- uszkodzone były od początku tuleje cylindrowe i one są wymieniane na nowe plus honowanie ) ale jakby co numer części masz we wcześniejszym poście – zresztą chyba wstawiłem wszystkie numery części które są potrzebne – a części nie szukaj w polskich serwisach bo mają 500% marży ...... – części ze sklepu z linka są oczywiście oryginalne.
Tu masz tabele z numerami części ( robiłem sobie w excelu więc cena w zł zależy od kursu $– wstawiłem teraz 2,84 więc wychodzi taniej) – ja sobie robiłem przed remontem taką symulacje co może będę musiał kupić – jak widać powyżej nie kupowałem większości z tych części ale może komuś się przydadzą numery części wraz z cenami – do sprawdzenia wystarczy kliknąć na linka i wkleić numer części w szukajce części – prościej się nie da – później tylko aktywna karta kredytowa i jeżeli nie ma przygód na urzędzie celnym części są u Ciebie w 2 tygodnie
Ceny części i numery ........ sztuk........cena$... calość cena $......cena zł.....cena całość.........part number
Wał korbowy..............................1............316,63...........316,6............899...............899...............AJ0311301A
panewki głowne........................1..............35,19............35,19..........100.................100..............AJ03-11-SG0
panewki korb............................6...............74,16............12,36............35.................211..............AJ57-11-225
uszczelki góra..........................1...............113,63.........113,63..........323...............323..............AJ57-10-SF0
tłoki............................................6...............385,6..............64,27..........183 ..............1095.............ZZCA11100
uszczelki dół silnika..................1................44,85.............44,85 ...........127..............127..............AJ57-10-SH0
zawór wydechowy....................12...............127,................10,6..............31................361..............AJ03-12-121
zawór ssący...............................12...............111,72.............9,3...............26................317..............AJ03-12-111
przesyłka....................................1.................150...................150............426................426
pompa oleju...............................1.................95,39...............95,39...........271...............271............AJ57-14-100
łańcuchy.......................................2................116,8.................58,4............166..............332............GY01-12-201B
Wariatory......................................2.................436,56.............218,28...........620.............1240......... AJ57-12-4X0
grrr. czemu nie da się wstawić tabeli... ale mam nadzieje że jest czytelne
Mogę powoli pisać laboraty na temat tego silnika
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Dokładnie jak podasz VIN sprawdzę Ci w EPC i podam z którego roku itd.
Czemu chcesz szukać silnika ? Lepiej już zrobić ten remont – wyjdzie podobnie kwotowo a wiesz co masz. Tylko na Boga – nie u Wieśka.
Zadzwoń tu : 604 944 053 – moje auto tam stoi. Co prawda jeszcze nie skończone ale możesz wstępnie pogadać a ja jak odbiorę opisze co i jak.
Pozdr.
Czemu chcesz szukać silnika ? Lepiej już zrobić ten remont – wyjdzie podobnie kwotowo a wiesz co masz. Tylko na Boga – nie u Wieśka.
Zadzwoń tu : 604 944 053 – moje auto tam stoi. Co prawda jeszcze nie skończone ale możesz wstępnie pogadać a ja jak odbiorę opisze co i jak.
Pozdr.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
zastanawiam sie tylko czy wypruwać katalizatory jak będą dobre...?
Twoja decyzja – ja na pewno nie wstawię katalizatorów do mojego auta – chyba wystarczy raz zniszczony silnik.
W każdym razie powodzenia

- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
lukasgr, parę postów wyżej bardzo rzetelnie to wszystko przedstawiłeś. Jestem pod wrażeniem
Wielka szkoda, że ta wiedza była wynikiem takich przykrych doświadczeń z silnikiem i mechanikami
Znam pare osób, które po takich przejściach i wydatkach zmieniłyby markę samochodu porzucając Mazdę.

- Od: 7 wrz 2005, 14:13
- Posty: 43
- Skąd: Wrocław
- Auto: kiedyś Xedos 6 B6, obecnie KF + Acura TL
Niestety tak teraz robi się samochody – nie tylko mazda – zbyt mało testów przed wypuszczeniem auta na rynek i cięcie kosztów co się odbija oczywiście na jakości i trwałości
Ale przynajmniej mam już prawie wszystko rozpracowane w mojej maździe
choć trudno ukrywać że nie spodziewałem aż takich problemów z przecież jeszcze nie starym autem
Ale przynajmniej mam już prawie wszystko rozpracowane w mojej maździe
choć trudno ukrywać że nie spodziewałem aż takich problemów z przecież jeszcze nie starym autem
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Mam ale używaną razem z pokrywą – szkoda roboty jak ją wyjmę z osłony pewnie się już nie nada do założenia ale jak chcesz nie ma problemu.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Tak ja mam wszystkie wyprute – za drugimi już nie ma sond więc błędów nie pokaże zreszta główne katalizatory raczej nie powinny spowodować awarii silnika – ja wyprułem je bo byłem wkurw.. ważne by nie było precatów.
JA mam założone tulejki z allegro- żadnych elektronicznych – sondy dalej działają – a katy mogły się po prostu całe pokruszyć dlatego wygląda jakby były wyprute
JA mam założone tulejki z allegro- żadnych elektronicznych – sondy dalej działają – a katy mogły się po prostu całe pokruszyć dlatego wygląda jakby były wyprute
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6