[AJ] Oil control valve – gdzie jest na rysunku?

Postprzez Globy » 17 maja 2010, 22:20

Cześć,

mam problem z zakupem "oil control valve" do swojej Mazdy (prawdopodobna przyczyna błędu P0022). Zawór pokazano na poniższym filmie:

=> http://www.youtube.com/watch?v=7kSDk10saeY

Znalazłem zawory do Forda Fusiona, pokazane na powyższym filmie, ale czytałem gdzieś w sieci, że nie pasują:

=> http://www.partswebsite.com/fordpartswe ... type=parts
=> http://www.teamfordparts.com/partlocato ... atalogid=0

Tu jest mój ulubiony sklep, ale nie potrafię zidentyfikować tej części lub jej nie ma... Może ktoś ma pomysł, o którą cyferkę na rysunku chodzi?

=> http://www.trademotion.com/partlocator/ ... atalogid=0

Obrazek
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Grucha » 18 maja 2010, 06:48

AJ57-14-420 Musisz zakupić 2 sztuki IMO

Obrazek

Dla pewnosci podaj VIN , części róznią sie w zaleznosci od specyfikacji



Pozdr
Grucha
 

Postprzez Globy » 18 maja 2010, 12:20

Dzięki! W Maździe to występuje razem jako "chain guide" (22) – jeden kosztuje 130$ dolców, drugi 167. I znowu 400 baksów do widzenia... :P
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez GILB » 18 maja 2010, 13:07

były jakieś objawy, czy tylko chceck engine?
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2007, 19:16
Posty: 300
Skąd: RT
Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY

Postprzez Globy » 18 maja 2010, 14:53

Objawy są nieustanne <lol> A tak serio, CE zapala się po przejechaniu ok. 80 km, silnik "cyka" na wolnych obrotach i czasami szarpnie przy przyspieszaniu z niskich obrotów. Poza tłokami i uszczelkami wymieniliśmy już regulatory faz rozrządu, łańcuchy z napinaczami i chyba to ostatni element, który może powodować zakłócenia układu VVT... Daj Boże, pal licho te dolary, ale już nam się pomysły na naprawy skończyły. Jeździ w sumie okej, jednak człowiek oczekiwałby idealnej formy, a nie młockarni podczas parkowania.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Grucha » 19 maja 2010, 07:46

Panowie jeśli jest ktoś zainteresowany Service Manual Mazda 6 3.0 V6 to pisać
Mam tez Workshop Manual do MT
Grucha
 

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 4 lip 2012, 22:25.
Powód: OT

Postprzez lukasgr » 20 maja 2010, 00:10

Obrazek

To te zaworki – potrzebujesz dwie szt.– takie same są na obu głowicach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Globy » 24 maja 2010, 14:42

Wiesiek właśnie mi mówił, że obydwa są takie same, ale do mojego rocznika jeden był droższy... Także zamówiłem za 130 i 160 dolców, oby pasowało. Dzięki za pomoc.
Załączniki
Clipboard02.jpg
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez lukasgr » 24 maja 2010, 17:54

Nie chce być złym prorokiem ale opis części mówi o prowadnicy łańcucha – wygląda to tak jakby mocowanie tych zaworków a nie same zaworki – jak masz jeszcze możliwość to podpytaj Jasona przed wysyłka czy to na pewno zaworki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez lukasgr » 24 maja 2010, 18:03

Obrazek

potrzebujesz oil control valve – tak mi się wydaje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Grucha » 25 maja 2010, 06:38

W rzeczy samej zamówiłeś nie to o co pytałeś

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Globy » 25 maja 2010, 12:03

Dzięki, chłopaki. Pisałem z ekipą ze sklepu i sprawa wygląda tak, że te zawory w poprawionej wersji można zamówić tylko z tymi prowadnicami (chain guide) – są w pakiecie. Zobaczymy, czy moja 6 zostanie wyleczona ;)
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6