Problem z tulejami wahacza tylniego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marcin5644 » 28 gru 2020, 18:53

Witajcie!

Na ostatniej inspekcji w oko rzuciły się rwące gumy tylnego wahacza (tego ze sprężyna) zamówione według katalogu 2 nowe tuleje i dzisiejsza wizyta w warsztacie była wręcz szokująca ponieważ tuleje okazały się za wąskie... co za tym idzie niemożliwe do montażu. Katalog przewiduje tuleję o wysokości 50 mm i szerokości 40 mm a stara tuleja ma szerokość 43 mm. Niestety okazało się to sporym utrudnieniem w kupnie części ASO oczywiście przewiduje wywalenie wahacza i kupno nowego a nowy 650 zł szt. moje dalsze poszukiwania i wertowanie poprzedniej generacji 6 przyniosły rezultat ponieważ jeden z producentów tulejek do GH produkuje tuleje o szerokości 43mm więc czekamy i zobaczymy co wyjdzie...

Najciekawsze wydaje się jednak wątek tego, że jeden z modeli GH miał produkcję aż do początku 2013 roku i być może stąd jakiś montaż nadmiaru elementów zawieszenia od poprzednika i montaż do nowego modelu.

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 20:15
Posty: 314 (5/1)
Skąd: Łomża/Berlin (DE)
Auto: 2008-2010
Mazda 323 BG 1.3 8V 91r.
2017-
Mazda 6 GJ SkyENERGY 2014 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez denverr » 24 lut 2021, 16:12

Hey. Czy uszkodzony lub właśnie o złych wymiarach może właśnie powodować drgania tyłu auta przy wyższych prędkościach rzędu 110-140 kmh ?

P.S. To mój pierwszy post :)

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 24 lut 2021, 16:06
Posty: 3
Auto: 6 GJ 2014

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6