Strona 1 z 1

i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 23 wrz 2017, 15:17
przez Szmidusek
Witam serdecznie.
Nie dawno kupiłem Mazdę 6 GJ SEDAN 2,5 192 KM. Sprowadzoną z USA.
Jest to wersja GRAND TOUR na 19" felgach. Mam pytanie odnośnie nowego systemu i-ELOOP. nie wiem czy mam go zamontowanego w swoim samochodzie. Na komputerze pokładowym nie mam żadnych informacji o nim. Widziałem na YT filmiki na których jest pokazane jak się ładuje podczas hamowania.. niestety u mnie tego nie widać.. samochód stoi teraz u Blacharza więc nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć. Mam nadzieje że znajdzie się jakaś mądra duszyczka która ładnie mi to wyjaśni. Czy w każdej mazdzie 6 występuje sławny i-ELOOP czy tylko w niektórych? POZDRAWIAM ! :)

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 4 paź 2017, 13:46
przez popielasty
Podepnę się pod pytanie kolegi – czy i-ELOOP występowało w 2.2 Skyactiv-D? Czy był też w CX-5?

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 7 paź 2017, 14:54
przez marcin5644
Kolego z tego co wiem jeśli chodzi o silniki 2.5 one miały właśnie ten kondensator :) co do cx-5 to chyba w nich nie było 2.5 litra ale mogę się mylić

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 8 paź 2017, 01:05
przez Szmidusek
A dawali go do każdego 2,5 l silnika mazdy 6 czy tylko tym bogatszym wersją. W moim nie ma żadnego powiadomienia o ładowaniu energii na monitorach. :(

PostNapisane: 8 paź 2017, 01:56
przez Mr_Bartek
W modelach USA chyba nie było tego systemu. Przynajmniej przeglądając broszury modelu GJ nie widzę takiej wzmianki. :)

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 10 paź 2017, 15:28
przez Pawko_6
W USA I-Eloop występuje obecnie w wersji Grand Touring.
W CX-5 również występował tylko w wersji 2.5, która się pojawiła po liftingu, w dieslu nie było.

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 31 paź 2017, 19:07
przez Farorz
Posiadam Mazdę GJ z 2015 roku, wersja Grand Tour kupiłem i użytkuje ją w USA.
Mam system i-Eloop i informacje o jego działaniu są wyświetlane na wyświetlaczu po prawej stronie zestawu wskaźników.
Musisz oczywiście wybrać sobie tą opcje z pośród innych dostępnych informacji, jak: zużycie paliwa średnie/chwilowe, zasięg, informacje o ustawieniach aktywnego tempomatu etc.
Według instrukcji ten wyświetlacz a właściwie jego organizacja rożnie się dla wersji wyposażonych w i-Eloop najbardziej istotna to taka, że wskaźnik poziomu paliwa jest umieszczony na dole poziomo.
Wydaje mi się, że zorientowałbyś się gdyby system reagował bo puszczenie pedału gazu na niższych biegach skutkuje wyczuwalnie silniejszym hamowaniem niż w przypadku klasycznego hamowania silnikiem.

Piszesz, że kupiłeś wersję Grand Tour z USA, czy posiada on adaptacyjne reflektory ksenonowe? Jeżeli tak czy musiałeś coś przerabiać?
Rozważam w przyszłości sprowadzenie tego out do Polski i problem jaki widzę to to, że auto nie posiada spryskiwaczy reflektorów a z tego co wiem są one u Europie wymagane w przypadku lap ksenonowych o mocach większych niż 35W.

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 11 lis 2017, 14:52
przez tynek9
Aby mieć i-ELOOP to musisz mieć wykupiony dodatkowy pakiet do Wersji Grand Turning. W ten pakiet wchodził miedzy innymi Asystent pasa ruchu czy Aktywny Tempomat itp. Jeżeli masz takie cuda to pewnie gdzieś puszka i-ELOOP siedzi, a mechanik źle Mazde poskładał.
POzdro

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 14 sty 2018, 19:38
przez dyzioo
A jak moge sprawdzic w mojej wersji czy mam i-eloop.?
Przez menu nie mam zadnej opcji poza i-stop.... na wyswietlaczu zadnej informacji o i-eloop....
auto 2.0 Pb AT z marca 2013 roku JMZGJ597811102809

pozdro600

Re: i-ELOOP – mam go czy nie?

PostNapisane: 25 sty 2018, 11:47
przez andrep
Witam
U mnie wystarczy wejść w monitor spalanie – wybrać odpowiedni ekran i mamy funkcje systemu na ekranie, pokazane jest jak np. puszczę pedał gazu to się kondensator ładuje lub przy hamowaniu, a potem też pokazuje jak energii ubywa podczas postoju itp.
Pozdrawiam