Mazda6 GJ – wyskakiwanie trzeciego biegu. Wymiana skrzyni.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marcink30 » 15 kwi 2014, 23:54

Witam
Czy występuje u was kłopot z trzecim biegiem?
Ostatnio edytowano 5 maja 2014, 19:28 przez Wojtek, łącznie edytowano 2 razy
Powód: zm. nazwy tematu
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2014, 23:47
Posty: 10
Auto: Mazda 6 kombi benzyna 2litry 165km 2013r

Postprzez Wojtek » 16 kwi 2014, 03:49

a jaki masz kłopot dokładniej?

Jeżeli chodzi o lekkie haczenie, to ta skrzynia musi się "ułożyć". Trwa to tak do około 2000 km
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez marcink30 » 16 kwi 2014, 09:10

Od samego początku co jakiś czas wybija mi z trzeciego biegu na luz. Na początku w ASO mówili że to kwestia regulacji linek. Teraz mają wyciągać skrzynie i zmieniać jakiś drążek...
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2014, 23:47
Posty: 10
Auto: Mazda 6 kombi benzyna 2litry 165km 2013r

Postprzez Wojtek » 16 kwi 2014, 10:07

tak, to samo się nie dopasuje...
Daj znać jak się sytuacja rozwinie...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez marcink30 » 5 maja 2014, 18:51

Sprawa wygląda następująco ASO rozebrał skrzynie na pół w celu wymiany jakiegoś elementu. Ale okazało się ze po 30 tys km
olej w skrzyni był czarny. Decyzja Mazdy w Japonii jest taka ze przyznali mi nowa skrzynie.
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2014, 23:47
Posty: 10
Auto: Mazda 6 kombi benzyna 2litry 165km 2013r

Postprzez Wojtek » 5 maja 2014, 19:07

Dobrze, że przyznali wymianę... <spoko>
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez matthies » 5 maja 2014, 19:17

Elegancko <spoko>
Pytanie mam jednak, czy jesteś w stanie podać jakieś szczegóły rzekomo jaki element chcieli wymieniać, oraz przyczyny takiego szybkiego zużycia oleju? Tzn czy MMP podała tobie takie informacje lub tez jesteś w stanie je wyciągnąć?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Wojtek » 5 maja 2014, 19:30

pewnie wodzik trójki... ale skoro zdarło/zeszlifowało wszystkowkoło, to nastąpiła wymiana... :)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez marcink30 » 5 maja 2014, 20:17

Z tego co pamiętam to miał być wymieniony jakiś wałek czy drążek odpowiedzialny za 3 bieg plus łożyska i inne części w sumie około 20. A odnośnie czarnego oleju to ani ASO i Japonia nie wiedzieli dlaczego po 30 tys km jest czarny olej. Nie było żadnych opilkow metalu. Teraz tylko czekam aż nowa skrzynia dojedzie do serwisu

Dopisano 6 maja 2014, 13:49:

Dzisiaj dostałem informacje ze skrzynia dopiero będzie za miesiąc.
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2014, 23:47
Posty: 10
Auto: Mazda 6 kombi benzyna 2litry 165km 2013r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6