Mając przejechane dopiero 1000 km już go męczysz od "odcięcia"?
Cokolwiek mówią na temat docierania silnika Mazdy po takiej bandzie to bym chyba nie jechał
Silniki SkyActive – Pb – test
s4v4g3 napisał(a):
Co do przyspieszenia jeszcze – chyba muszę zobaczyć czyjąś 6stkę i porównać... Bo coś mi tu jednak nie gra
Ktoś z okolic Wrocławia jest ?:)
cos ci niegra na mojim filmiku ? a co to jest, jak tam jest cos nie tak
silnik docieralem pierwsze km na wysokych obrotach ( 2000-czerwone , ale lekka noga) a potem sie stralem, ze by niebyli pod 2000obr.
wskazia komputera ingnorowalem a ignorujem i teraz, bo czasami takie **** pokazuje, ze to chyba i moja zona by tak nejechala
Marcinii napisał(a):Mając przejechane dopiero 1000 km już go męczysz od "odcięcia"?
Cokolwiek mówią na temat docierania silnika Mazdy po takiej bandzie to bym chyba nie jechał
Nie no max 5tyś obrotów jadę. Ale bardzo rzadko. Tak to do 4 tyś...
Nie męczę go do czerwonego, szaleńcem nie jestem
Zresztą mój serwis powiedział jasno – mam jeździć jak lubię, "uczyć" motor dynamicznej jazdy... byle nie jechać na czerwonym przez pierwsze 4-5 tyś kilometrów.
Ja tak czy siak nie przekraczam 5 tyś. obrotów.
Mirecsk38 – twój filmik pokazuje dobre przyspieszenie... moje jest natomiast MARNE.
Nie wierzę, że po 4 tyś km przejechanych, nagle auto dostanie kopa...
Dzisiaj testowałem przyspieszenie na prośbę serwisu i...
Np. jadąc na 3cim biegu (wtedy jest 3000 obrotów i 70km/h) przyspieszałem do 100km/h...
Czas jaki potrzeba, aby dojść od 70km/h do 100km/h na 3jce przy takich obrotach to AŻ 5 sekund...
Zdecydowanie za dużo... 30km/h w 5 sekund?
Nie wiem jak u was jest, jeśli ktoś może teki szybki test zrobić, byłbym wdzięczny...
W środę jadę do serwisu – panowie z serwisu napisali, że "przypadek niepokojący...."
Ostatnio edytowano 13 paź 2014, 18:25 przez s4v4g3, łącznie edytowano 1 raz
Jak popatrzysz dokładnie na filmik to zobaczysz że przy prędkości 70 km\h do mniej więcej 95 km\h powinieneś być jeszcze na drugim biegu
Jak rzadko przekraczasz 4 tys. obrotów to nie wiem o jakiej dynamice chcesz mówić – ten silnik lubi się kręcić na wyższych obrotach.
Jak rzadko przekraczasz 4 tys. obrotów to nie wiem o jakiej dynamice chcesz mówić – ten silnik lubi się kręcić na wyższych obrotach.
Marcinii napisał(a):Jak popatrzysz dokładnie na filmik to zobaczysz że przy prędkości 70 km\h do mniej więcej 95 km\h powinieneś być jeszcze na drugim biegu
Jak rzadko przekraczasz 4 tys. obrotów to nie wiem o jakiej dynamice chcesz mówić – ten silnik lubi się kręcić na wyższych obrotach.
Dyskusja póki co jest tak czy siak troszkę zbędna, bo serwis mam nadzieje zweryfikuje to, lecz ciekaw jestem jak u innych wygląda sytuacja.
Wiem, że on lubi wyższe obroty...
Ale nawet na 2jce jak kręciłem go do 5 tyś to szło jak.... nie powiem co.
Może niepotrzebnie teraz się martwię tym, najpierw muszę sprawdzić te stuki.... W środę będę wiedział nieco więcej.
mialem necale 2tkm .
samochod pusty,niebylo wiatr
jak bedes testowac , to spoboj na tym samym odcinku w obie strony,ze bys netestowal pod gorke
ale moja 3 to jak u 165hp versie 4. Nie dokladnie, ale duzo nebrakuje
a moe masz zalane zle paliwo. Sprobuj dalsi bak zatankowac na innej stacju paliw, ale nelej PB100.
Ostatnio edytowano 14 paź 2014, 09:43 przez Mirecsk38, łącznie edytowano 1 raz
NO niezle sie zbiera. ZObacze na 2 jak pojdzie, ale nie teraz. Najpierw niech mi serwis sprawdzi co mi stuka obok silnika.
A mozesz zrobic test jak ci idzie na 3 biegu – 70 > 100 km/s
Od 3000 obrotow na 3 biegu (wtedy u mnie jest 70km/s) ile sekund potrzebujesz aby dojsc do 100km/s.
A mozesz zrobic test jak ci idzie na 3 biegu – 70 > 100 km/s
Od 3000 obrotow na 3 biegu (wtedy u mnie jest 70km/s) ile sekund potrzebujesz aby dojsc do 100km/s.
Mireck38 ma inny silnik niż u Ciebie czy u mnie, tam też trochę inna skrzynia biegów siedzi. W jego wersji na dwójce można przekroczyć 100 km\h u nas niestety nie. Więc wynik może odbiegać od tego co Ty osiągnąłeś. Jak będę gdzieś jechał to zrobię taki test.
s4v4g3: jak pisal Marciny, ja mam troche inne biegi. Ja przy 3000obr mam +– 75km/h
u mnie przelot 70-100 z filmu wychodzi do 5sec, u cebie by mialo byc delikatnie szybczej.
Ja przy 100km/h na 3 mam niecale 4000 obr
jesce cosz. Mierz przyspieszenie na roznici min 50km/h. Bo co to jest 30, tam nic niebedze widac, jest to zakrotko. Sproboj sobie 70-130. A niebuj sie wyjsc ponad 5000. Nic sie niestane a jak, to silnik byl wadliwy.
a jesce jest tu mozliwosc zlego paliwa. Daj tam z innej stacji jak ostatnio bralesz. Mne sie podobalo PB98 BP,Orlen jak bylem w PL
u mnie przelot 70-100 z filmu wychodzi do 5sec, u cebie by mialo byc delikatnie szybczej.
Ja przy 100km/h na 3 mam niecale 4000 obr
jesce cosz. Mierz przyspieszenie na roznici min 50km/h. Bo co to jest 30, tam nic niebedze widac, jest to zakrotko. Sproboj sobie 70-130. A niebuj sie wyjsc ponad 5000. Nic sie niestane a jak, to silnik byl wadliwy.
a jesce jest tu mozliwosc zlego paliwa. Daj tam z innej stacji jak ostatnio bralesz. Mne sie podobalo PB98 BP,Orlen jak bylem w PL
jak dobrze pamietam, pisane jest 95 i wiecej , ale moge sie mylic.
przy 10tkm mialem zalane PB100, ale mysle, ze silniku niepasowalo, jak by sie gorzej zbieral. Ale moze to placebo. Najlepej jak by pasowalo paliwo PB98.
Ja od poczatku jezdze na paliwie z Austrii PB95, tylko w PL czy chorwacji zalalem 98 lub 100.
przy 10tkm mialem zalane PB100, ale mysle, ze silniku niepasowalo, jak by sie gorzej zbieral. Ale moze to placebo. Najlepej jak by pasowalo paliwo PB98.
Ja od poczatku jezdze na paliwie z Austrii PB95, tylko w PL czy chorwacji zalalem 98 lub 100.
Jestem po serwisie w związku z tymi "stukami/terkotaniem" obok silnika.
Jest coś na rzeczy, ale niestety serwis nie był w stanie potwierdzić w 100% czy to jest to.
Póki co prawdopodobnie jest to pompa wysokiego ciśnienia.
Brak błędów w komputerze....
Nie wiedza czy to jest pompa na 100% bo nie mają na placu mazdy z silnikiem benzynowym, aby potwierdzić czy dźwięk jest taki sam
Rewelacja
W piątek jadę do innego serwisu.
Z mocą silnika niby jest OK, ale... no i właśnie to ale póki co jest niewiadome.
Mam przejechane 1100km i zacznę ją mocniej kręcić do 5-6 tyś obr/min.
W serwisie potwierdzone – silniki benzynowe można kręcić spokojnie nawet do 6,5tyś km. Silniki są dotarte przed sprzedażą.
Warto tylko w ciągu pierwszych 1000km nie zarzynać silnika aż do odcięcia...
W piątek kolejna relacja
Jest coś na rzeczy, ale niestety serwis nie był w stanie potwierdzić w 100% czy to jest to.
Póki co prawdopodobnie jest to pompa wysokiego ciśnienia.
Brak błędów w komputerze....
Nie wiedza czy to jest pompa na 100% bo nie mają na placu mazdy z silnikiem benzynowym, aby potwierdzić czy dźwięk jest taki sam
Rewelacja
W piątek jadę do innego serwisu.
Z mocą silnika niby jest OK, ale... no i właśnie to ale póki co jest niewiadome.
Mam przejechane 1100km i zacznę ją mocniej kręcić do 5-6 tyś obr/min.
W serwisie potwierdzone – silniki benzynowe można kręcić spokojnie nawet do 6,5tyś km. Silniki są dotarte przed sprzedażą.
Warto tylko w ciągu pierwszych 1000km nie zarzynać silnika aż do odcięcia...
W piątek kolejna relacja
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6