Bo przytaczany "przypadek" dotyczył diesla 2,2 l, który nie powinien jechać...
Jego załączony wykres tak wykonany jakby to była benzyna 1,4l wolnossąca
Szkoda gadać, bo wyghląda to na próbę reklamy jedynie słusznego tuningu
Jeżeli chcesz sprawdzić jakie są wykresy silników SkyActive to szukaj ich tutaj:
viewtopic.php?f=102&t=42101&start=100
Na tej stronie masz wykres M3 BM 120 KM i M6 GJ 2.2 150 KM
I ich wykresy nie są wcale zawyżone lub "poniżej" specyfikacji
EOT
Silniki SkyActive – Pb – test
O benzynie tez pisze ze cos jest mniej niz mowia to dane katalogowe. Podeslales wykres dla 120km i tu widac ze od 4500 obr. jest jakby zduszenie silnika, sadzicie ze krzywa 165km powyzej 4500obr dalej rosnie?
najprawdopodobniej był to jakiś wadliwy silnik. Nie można oceniać gamy silników jakimś jednostkowym przypadkiem. Jeśli sytuacja by się zaczęła powtarzać, wtedy utworzymy nowy wątek temu poświęcony. Na tę chwilę jestem zmuszony posty pousuwać, które dodatkowo niestety ale propagują konkurencyjne forum, a to jest niezgodne z polityką naszego forum (nie propagujemy konkurencji) i tak jak sam zaznaczyłeś, może to być prowokacja.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Ok, choć ciężko bedzie cos teraz na ten temat wiecej powiedziec. Niby pisze ze kilka silnikow skyactiv mialo taka "wade".
A to co piszecie na 2 stronie tego watku ws. przyspieszenia 145km vs 165km Cos jest nie tak z tymi silnikami 165km?
A to co piszecie na 2 stronie tego watku ws. przyspieszenia 145km vs 165km Cos jest nie tak z tymi silnikami 165km?
I jak tam? Jest więcej userów silników 165KM? Jakie odczucia po dłuższych przebiegach...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Koledzy, czy ktoś zaobserwował u siebie taki efekt. Na zimno wszystko OK przez jakieś kilkadziesiąt kilometrów jazdy (lub ok 1h pracy) po czym silnik z czasem łapie strasznego muła. Jest głośny i wyraźnie słabszy. Próbowałem na różnych paliwach (w tym zagranicznych) to samo. Przebieg prawie 60 tys. km.
- Od: 12 lut 2013, 21:08
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GJ 2012 2.0 SKYACTIV-G
Jeśli tak jest jak mówisz to może przechodzić w tryb awaryjny. Moim zdaniem >> diagnoza w ASO.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Niekoniecznie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6