Witam.
Od jakiegoś czasu miałem problem z nierówną pracą silnika i na początku stawiałem na układ dolotowy....
Świece na początku odpuściłem, gdyż wg adnotacji z serwisu były wymienione przy około 120tys ( książkowo) a na zdjęciach zobaczcie jak wygladają ( mam teraz na liczniku 155tys)
Moje pytanie jest odnośnie 4 świecy licząc od paska, a 1 od strony aku.
Owa świeca jest wg mnie lekko mokra, tak jakby była w oleju, czy jest to powód do zmartień??
Pozdrawiam
Świeca w oleju
Strona 1 z 1
Ja bym sprawdził uszczelke pokrywy.
Miałem to samo w swojej. Świeca lekko zapocona, po jakimś czasie była zupełnie zalana olejem. Uszczelke wymieniłem świecie jak i gniazdo wyczyściłem z oleju. Pracuje dużo lepiej, ale do czysczenia jeszcze przepustnica i przeplyowmierz.
Miałem to samo w swojej. Świeca lekko zapocona, po jakimś czasie była zupełnie zalana olejem. Uszczelke wymieniłem świecie jak i gniazdo wyczyściłem z oleju. Pracuje dużo lepiej, ale do czysczenia jeszcze przepustnica i przeplyowmierz.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
możesz zapuścić kamerkę z aliexpresu za 30zł do komory spalania, żeby wyłapać różnicę w wyglądzie czoła tłoków..
Świece nie powinny się tak różnić, ale może nie ma jeszcze powodów do niepokoju..
Myślę, że po zdjęciach je wyczyściłeś i na powrót zamontowałeś.
Wyjmij je po 5u tyś km i porównaj zdjęcia .
zobaczymy czy problem nadal występuje..
Świece nie powinny się tak różnić, ale może nie ma jeszcze powodów do niepokoju..
Myślę, że po zdjęciach je wyczyściłeś i na powrót zamontowałeś.
Wyjmij je po 5u tyś km i porównaj zdjęcia .
zobaczymy czy problem nadal występuje..
Ostatnio edytowano 4 lip 2020, 21:05 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
W sobote zerkne kamerka do cylindrow i dam znac Byłem dziś na hamowni i zrobiłem pomiar i szaału nie ma 172km i 250Nm. Czyli gdzies killka kucyków uciekło pytanie gdzie... A moment obrotowy jest niemal fabryczny...
Diagnosta sugerował sprawdzic sonde lambda i ewentualnie przepływomierz i moje pytanie czy ma ktos wiedze jak to moge zrobic sam?? Mam OBD podłaczane przez bluetooth i ewentualnie czy tym da rade jakos wartosci sprawdzic czy trzymaja norme..?
Diagnosta sugerował sprawdzic sonde lambda i ewentualnie przepływomierz i moje pytanie czy ma ktos wiedze jak to moge zrobic sam?? Mam OBD podłaczane przez bluetooth i ewentualnie czy tym da rade jakos wartosci sprawdzic czy trzymaja norme..?
Witam. Zajrzałem dzis do cylindrów kamera.
Czy ktos moze mi ocenic czy sa ok?
Przypominam ze swieca z 4 cylindra jest lekko w oleju.
Pozdrawiam
Czy ktos moze mi ocenic czy sa ok?
Przypominam ze swieca z 4 cylindra jest lekko w oleju.
Pozdrawiam
rodzyn99 napisał(a):W sobote zerkne kamerka do cylindrow i dam znac Byłem dziś na hamowni i zrobiłem pomiar i szaału nie ma 172km i 250Nm.
Bo auto było kręcone jedynie do 5400 obrotów. Jak by pociągnął do 6500, to koni było by więcej, i tak dalej.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
darrecki napisał(a):rodzyn99 napisał(a):W sobote zerkne kamerka do cylindrow i dam znac Byłem dziś na hamowni i zrobiłem pomiar i szaału nie ma 172km i 250Nm.
Bo auto było kręcone jedynie do 5400 obrotów. Jak by pociągnął do 6500, to koni było by więcej, i tak dalej.
Moze i masz racje, ale gosciu sie mocno zna na robocie i sam wykres tez mu sie nie podoba.
Cos boli Madzie, tylko nie wiem jeszcze co
A jak tu sprawdzic kompresje w silniku( chodzi mi o brak normalnego kluczyka)
Czy wystarczy jak w kazdym zdjac swiece i normalnie naciskam start i bedzie ok, czy jest tu inna procedura??
Witam.
Mam to samo auto i taki sam objaw jedna świecą jest jakby zaolejona też po prawej stronie i nierówna praca silnika pojawią się na biegu jałowym.
Czy udało Ci się rozwiązać ten problem??
Czy wymiana uszczelki pomogła???
Mam to samo auto i taki sam objaw jedna świecą jest jakby zaolejona też po prawej stronie i nierówna praca silnika pojawią się na biegu jałowym.
Czy udało Ci się rozwiązać ten problem??
Czy wymiana uszczelki pomogła???
- Od: 20 sie 2020, 21:08
- Posty: 1
- Auto: Mazda6 2.5 Sport Kombi
rok prod.:10/2015
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6