Szarpie >2500rpm, brak błędów, lekko dymi.

Witam, kupiłem auto ponad 3 miesiące temu i od tego czasu staram się je naprawić. Dodam, że przeczytałem chyba całe to forum i chyba każde inne.
Auto od początku szarpało i wyskakiwał błąd low oil pressure.
Więc tak:
– wymieniłem podkładki pod wtryskami, wyczyściłem ile mogłem, tak samo zrobiłem z filtrem oleju tym w misce olejowej. Błąd low oil pressure zniknął. Sprawdziłem panewki, są w bardzo dobrym stanie.
– auto szarpie poniżej 2500 obrotów, trochę też dymi, wymieniłem zawór EGR, wyczyściłem przepustnicę i wszystko dookoła, problem dalej występuje
– sprawdzalem dymiarką czy nie ma gdzieś nieszczelności, wygląda na to, że wszystko jest dobrze, a smok u góry nad pokrywą zaworów zamyka się gdy mu się poda ciśnienie, bez ciśnienia jest otwarty
– sprawdzałem ciśnienie na wtryskach, jest ok, sprawdzałem też ciśnienie oleju, też jest ok
Dodam, że od razu po złożeniu z powrotem przepustnicy, EGR itp auto jechało bardzo dobrze, ale bardzo dymiło na biało i niebiesko, więc wziąłem je by przegonić trochę po autostradzie, po powrocie zaczęło znowu szarpać.
edit: sprawdzam teraz wszystkie kostki elektryczne, przewody, następnie będę wymieniał filtr paliwa, a jeśli to nie pomoże air flow sensor.
Ma ktoś jakiś pomysł co powinienem teraz sprawdzić?
Auto od początku szarpało i wyskakiwał błąd low oil pressure.
Więc tak:
– wymieniłem podkładki pod wtryskami, wyczyściłem ile mogłem, tak samo zrobiłem z filtrem oleju tym w misce olejowej. Błąd low oil pressure zniknął. Sprawdziłem panewki, są w bardzo dobrym stanie.
– auto szarpie poniżej 2500 obrotów, trochę też dymi, wymieniłem zawór EGR, wyczyściłem przepustnicę i wszystko dookoła, problem dalej występuje
– sprawdzalem dymiarką czy nie ma gdzieś nieszczelności, wygląda na to, że wszystko jest dobrze, a smok u góry nad pokrywą zaworów zamyka się gdy mu się poda ciśnienie, bez ciśnienia jest otwarty
– sprawdzałem ciśnienie na wtryskach, jest ok, sprawdzałem też ciśnienie oleju, też jest ok
Dodam, że od razu po złożeniu z powrotem przepustnicy, EGR itp auto jechało bardzo dobrze, ale bardzo dymiło na biało i niebiesko, więc wziąłem je by przegonić trochę po autostradzie, po powrocie zaczęło znowu szarpać.
edit: sprawdzam teraz wszystkie kostki elektryczne, przewody, następnie będę wymieniał filtr paliwa, a jeśli to nie pomoże air flow sensor.
Ma ktoś jakiś pomysł co powinienem teraz sprawdzić?