Strona 1 z 1
		
			
				Błąd P24C6. Pomocy
				
Napisane: 
28 lut 2023, 20:27przez sky6activ
				Witam Forumowiczów.
Dzisiaj w drodze do pracy wyrzuciło mi check.
Błąd P24C6. Obwod temperatury czujnika cząstek stałych.
Podłączyłem Forscan probowalem usunąć ale wciąż powraca. Mieszkam w UK i średnio mi się widzi jechać do tutejszych specjalistów. Ma ktoś jakieś pomysły w czym może leżeć problem?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
1 mar 2023, 09:58przez darrecki
				Jak masz forscana i interfejs diagnostyczny, wrzuć logowanie wszystkich czujników temperatury na wydechu (EXHTEMPx) i czekaj aż znów wywali błąd. Jeden z nich powinien pokazywać mocno odstającą wartość od reszty. Poza tym pasowało by wiedzieć kiedy ten błąd się pojawia. W mieście / trasie, podczas wypalania DPF czy też nie.
			 
			
		
			
				Re: Błąd P24C6. Pomocy
				
Napisane: 
1 mar 2023, 14:29przez sky6activ
				Błąd jest ciągły. Nie da się go nawet usunąć. Check znika i wraca po sekundzie. Sprawdzałem temperatury  w forscanie na zimnym silniku z rana. Wszystkie miały podobne wartości od 7 do 9°C. Podczas przyspieszania z butem w podłodze, czujnik który jest w zapisany w ForScan jako górny pokazywał wyższe wartości o okolo 200 250 stopni niż ten środkowy. Przy jeździe ze stałą prędkością pokazywały podobne wartości. Dzisiaj w drodze do domu włączę zapis ekranu i nagram logi.
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
1 mar 2023, 14:35przez darrecki
				A jak wygląda u Ciebie częstotliwość wypalania REG_DIS oraz zapełnienie DPF – PM_ACC i PM_ACC_DSD?
Masz już wersję z adblue czy jeszcze bez?
			 
			
		
			
				
				
Napisane: 
1 mar 2023, 14:48przez sky6activ
				3 ostatnie regenerację po przejechaniu 510km. Rzadko kiedy jest mniej niż 350 km.
Rocznik 2019 więc adblue na pokładzie. Wrzucę logi z forscana więc może coś więcej będzie widać.
Dopisano 1 mar 2023, 18:27:
Przebieg pomiędzy wypalaniem DPF.
Dopisano 2 mar 2023, 11:05:
Czujnik temperatury górny ponad 300 stopni więcej niż środkowy. Z tego co pamiętam nigdy podczas normalnej jazdy nie miałem temperatur ponad 600 stopni. Powyżej 600 pokazywało tylko przy regeneracji DPF co jest jak najbardziej ok.