Witam Forumowiczów.
Dzisiaj w drodze do pracy wyrzuciło mi check.
Błąd P24C6. Obwod temperatury czujnika cząstek stałych.
Podłączyłem Forscan probowalem usunąć ale wciąż powraca. Mieszkam w UK i średnio mi się widzi jechać do tutejszych specjalistów. Ma ktoś jakieś pomysły w czym może leżeć problem?
Błąd P24C6. Pomocy
Strona 1 z 1
Jak masz forscana i interfejs diagnostyczny, wrzuć logowanie wszystkich czujników temperatury na wydechu (EXHTEMPx) i czekaj aż znów wywali błąd. Jeden z nich powinien pokazywać mocno odstającą wartość od reszty. Poza tym pasowało by wiedzieć kiedy ten błąd się pojawia. W mieście / trasie, podczas wypalania DPF czy też nie.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Błąd jest ciągły. Nie da się go nawet usunąć. Check znika i wraca po sekundzie. Sprawdzałem temperatury w forscanie na zimnym silniku z rana. Wszystkie miały podobne wartości od 7 do 9°C. Podczas przyspieszania z butem w podłodze, czujnik który jest w zapisany w ForScan jako górny pokazywał wyższe wartości o okolo 200 250 stopni niż ten środkowy. Przy jeździe ze stałą prędkością pokazywały podobne wartości. Dzisiaj w drodze do domu włączę zapis ekranu i nagram logi.
- Od: 1 paź 2017, 14:16
- Posty: 12
- Skąd: BOURNEMOUTH
- Auto: 1.Mazda 6 2019 2.2 Skyactiv 150
2. Mazda 6 2010 2.2 180
3 ostatnie regenerację po przejechaniu 510km. Rzadko kiedy jest mniej niż 350 km.
Rocznik 2019 więc adblue na pokładzie. Wrzucę logi z forscana więc może coś więcej będzie widać.
Dopisano 1 mar 2023, 18:27:
Przebieg pomiędzy wypalaniem DPF.
Dopisano 2 mar 2023, 11:05:
Czujnik temperatury górny ponad 300 stopni więcej niż środkowy. Z tego co pamiętam nigdy podczas normalnej jazdy nie miałem temperatur ponad 600 stopni. Powyżej 600 pokazywało tylko przy regeneracji DPF co jest jak najbardziej ok.
Rocznik 2019 więc adblue na pokładzie. Wrzucę logi z forscana więc może coś więcej będzie widać.
Dopisano 1 mar 2023, 18:27:
Przebieg pomiędzy wypalaniem DPF.
Dopisano 2 mar 2023, 11:05:
Czujnik temperatury górny ponad 300 stopni więcej niż środkowy. Z tego co pamiętam nigdy podczas normalnej jazdy nie miałem temperatur ponad 600 stopni. Powyżej 600 pokazywało tylko przy regeneracji DPF co jest jak najbardziej ok.
- Od: 1 paź 2017, 14:16
- Posty: 12
- Skąd: BOURNEMOUTH
- Auto: 1.Mazda 6 2019 2.2 Skyactiv 150
2. Mazda 6 2010 2.2 180
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6