Błąd p0299 brak mocy do 2500obrotów

Postprzez Wlodar05 » 3 lis 2019, 14:31

Witam mam problem z moją mazdą silnik 2.2 skyactiv, mianowicie wyskakują błędy u040100, u040168 oraz p0299. Wszystkie wymienione błędy zapalił się w jednym momęcie i jest brak mocy do 2500obrotów, czujnik ciśnienia doładowania do 2500 obrotów pokazuje cały czas 1300. Czy ktoś miał podobna usterkę i jest w stanie mi pomóc?
Początkujący
 
Od: 3 lis 2019, 14:09
Posty: 2
Auto: Mazda 6 gj 2013 2.2 skyactiv

Postprzez MazdaOwner » 3 lis 2019, 15:05

o błędzie P0299 przeczytaj sobie tutaj

Błąd U0401najczęściej związany jest z brakiem lub złym kontaktem na złączach, przerwanym przewodem, zbyt niskim napięciem systemowym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2008, 13:28
Posty: 136 (0/8)
Skąd: Małopolska
Auto: Mazda 3

Postprzez Wlodar05 » 3 lis 2019, 15:54

Tylko właśnie dziwi mnie to że wszystko naraz się zapalił.
Początkujący
 
Od: 3 lis 2019, 14:09
Posty: 2
Auto: Mazda 6 gj 2013 2.2 skyactiv

Postprzez MazdaOwner » 3 lis 2019, 16:05

Może kuna przegryzła przewód elektryczny i podciśnienia w ramach jednej kolacji?
A może masz problem z turbiną, a błędy komunikacji z ECM/PCM są przy okazji?
Na pewno nic nie wskórasz siedząc przy komputerze i drapiąc się po głowie. Trzeba iść do auta i przyglądnąć się. Czego masz szukać, wstępnie wiesz. Błędy ECM czasem znikają po przeczyszczeniu styków np. sprayem do czyszczenia styków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2008, 13:28
Posty: 136 (0/8)
Skąd: Małopolska
Auto: Mazda 3

Postprzez augustrafal » 6 kwi 2020, 19:33

zobacz sobie ten film.

https://youtu.be/JqIDxy7-FCA

to jest czeste ponoc w mazdach. mam znajomego w mazdzie i to dosc czesto pada a najgorsze ze mazda nie wymienia zaworu tylko cale turbo. mnie tez to sie stalo naszczescie ten znajomy zalatwil mi ten zawor uszkodzony i sam go naprawilem spawajac ten krazek do sruby i dzwigni. sama zamiana jest mozliwa ale ciezka robota. mnie zajelo 5h. kiepski dostep do mocowania.
4BC64942-60A8-4229-B8CD-60CC5532F402.jpeg
Ostatnio edytowano 9 kwi 2020, 10:45 przez darrecki, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poukładałem jak należy
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2019, 17:57
Posty: 7
Auto: mazda 6 2.2 2014 153km

Postprzez darrecki » 9 kwi 2020, 10:35

Wiesz, że to było na nicie z pewnych, konkretnych przesłanek? To nie może być zespawane na sztywno, musi być możliwość ruchu celem przyssania klapki do powierzchni. W przeciwnym razie masz przedmuchy i nieodpowiednie doładowanie.
Owszem, możesz to zespawać, ale śruba musi być mniejszej średnicy, a nakrętka poluzowana. Ma to latać jak rozpadająca się deska klozetowa. Wtedy będzie to działać.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3017 (40/152)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G

Postprzez Jaksa » 21 lip 2021, 01:08

darrecki napisał(a):Wiesz, że to było na nicie z pewnych, konkretnych przesłanek? To nie może być zespawane na sztywno, musi być możliwość ruchu celem przyssania klapki do powierzchni. W przeciwnym razie masz przedmuchy i nieodpowiednie doładowanie.
Owszem, możesz to zespawać, ale śruba musi być mniejszej średnicy, a nakrętka poluzowana. Ma to latać jak rozpadająca się deska klozetowa. Wtedy będzie to działać.
Co racja to racja :) Tez widzialem pospawane grzybki ( trzeba sobie radzic )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6