Mazda 6 2.2 Diesel 150km Brak mocy do 2500 obrotów

Postprzez JuzPoMnie » 2 wrz 2018, 16:15

Witam Posiadam od 1 mc Mazde 6 2.2 Diesel 150km 2015 rok (wersja po liftowa) przejechałem nią około 5 tys km i pojawił się problem. Najpierw na "kocich łbach" zaczęło się stukanie z przodu od strony pasażera po ok 50 km pojawiły się komunikaty "Usterka układu DSC' i "Usterka układu SCBS" te błędy zgasły po ponownym uruchomieniu silnika ale po przejechaniu ok. 100 km zapaliła się kontrolka silnika i pojawił się błąd "Usterka układu sterowania silnikiem". Godzina była ko. 17 do najbliższego serwisu Mazdy około 100 km więc zajechałem do pierwszego mechanika żeby podpiąć komputer. Po podłączeniu okazało się że jest to kod usterki "P0299" i opis "Warunek nieprzekroczenia doładowania dla turbosprężarki/sprężarki mechanicznej "A"" po skasowaniu błędu jakieś 500 km samochód jeździł normalnie ale znowu zapaliła się ta sama kontrolka i ten sam błąd teraz samochód zaczyna normalnie przyspieszać dopiero od 2500 obrotów. Jako że otrzymałem gwarancje od dilera u którego kupiłem samochód w poniedziałek jestem umówiony na wizytę i szczytnie błędu wtedy mam się dowiedzieć co jest nie tak i na jak długo muszę im zostawić samochód zobaczymy co będzie. Ktoś spotkał się z takimi problemami ? Czytałem trochę o tym stukaniu prawy przód ale w większości wątków było że ten typ tak ma po prostu. U mnie stukanie występuje tylko na "kocich łbach" i jakieś 100 – 200 metrów za nimi później wszystko jest ok nawet na dziurach nic nie puka.
Moja 4 Mazda. 2 raz kupiony diesel i drugi raz problemy :/

Zmiana 04.09.2018
Niestety autko musiałem zostawić w serwisie bo mechaników już nie było :/ jutro mam mieć telefon z diagnozą.

Zmiana 05.09.2018
Stwierdzili u mnie uszkodzoną turbinę i wymienią ja na nową ale o innych usterkach nic nie wspomnieli. Czwartek lub piątek odbieram autko.

Zmiana 07.09.2018

Wymienili na gwarancji turbinę powiedzieli że wszystkie problemy były spowodowane nią. I dodatkowo wymienili mi olej na nowy za damo bo powiedzieli że po wymianie turbiny musi być nowy olej a że ja 7k kilometrów temu wymieniałem to nic nie musiałem płacić. Dodatkowo zaktualizowali mi post i w końcu nawigacja automatycznie się ściemnia bo wcześniej nie chciała :D

Może ten post w przyszłości komuś się przyda :D
Początkujący
 
Od: 13 cze 2017, 17:53
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2.2 Diesel 150 km Kombi 2015
*Mazda 6 2.2 Diesel163 km Kombi 2012
*Mazda 6 1.8 benzyna 120 km 2003
*Mazda 323 1.4 benzyna 1989

Postprzez Jerry258 » 29 sty 2019, 16:27

Właśnie się przydał! :) Ja od siebie mogę dodać jeszcze to https://www.regeneracja-turbosprezarek. ... jak-dziala Jak ktoś powie gdzie tutaj daje się jakieś podziękowania to od razu wstawię :)
Początkujący
 
Od: 28 sty 2019, 10:16
Posty: 7
Auto: Mazda

PostTen post został usunięty przez Mr_Bartek 4 lut 2019, 12:14.
Powód: SPAM

PostTen post został usunięty przez JuzPoMnie 11 lut 2019, 12:50.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron