Strona 1 z 1

MZD Connect- problem z aktualizacją

PostNapisane: 20 lip 2019, 18:49
przez Winkiel
Witam Panowie.
Mój problem jest następujący: kilka godzin temu dokonałem zakupu trzyletniej usługi połączonej Europa bez Rosji i Turcji. Wszystko przebiegło sprawnie, opłata została pobrana, dostałem potwierdzenie na e-mail z załącznikiem zip w którym są faktury, instrukcja i plik Exec. Po dokonaniu tych czynności program Mazda TOOLBOX zakomunikował, że proces dobiegł końca i kazał wyjąć kartę. Nic się nię ściągało, ani nie aktualizowało. Kiedy w tym programiku klikam na dostępne aktualizacje, program wyświetla komunikat, że subskrypcja dobiegła końca 27.06.2016 i żeby odnowić. Kiedy natomiast wchodzę na swoje konto, to tak w historii urządzenia, jak i w zamówieniach stoi, że subskrypcja jest ważna do 22.07 2022!!! Zaktualizować się nie da <płacze> Auto kupione wczoraj. Co robić???
Z góry dziękuję i pozdrawiam
PS. System na którym pracuję to MacOS.

Re: MZD Connect- problem z aktualizacją

PostNapisane: 21 lip 2019, 09:56
przez andrep
Zobacz ten manual , ale myślę że kontakt z ASO będzie potrzebny

Re: MZD Connect- problem z aktualizacją

PostNapisane: 21 lip 2019, 13:01
przez Winkiel
Dziękuję @andrep za odpowiedź <spoko> Problem rozwiązany. Po kilkakrotnym włożeniu karty do slotu w samochodzie i z powrotem do kompa zaciągnęło i zaczęło pobierać. Myślę że problem tkwi w programie Mazda ToolBox dla Maca. Podczas instalacji wyskoczył mi komunikat, że aplikacja nie jest zoptymalizowana dla tego komputera i musi być zaktualizowana przez wydawcę. Gdy jest odpalona cały czas miga na monitorze.
Dzięki raz jeszcze.
Pozdrawiam

Re: MZD Connect- problem z aktualizacją

PostNapisane: 30 lip 2020, 14:55
przez andrep