Witam. Jestem tu nowym użytkownikiem. Zostałem posiadaczem Maździny 6 GJ 2,2 diesel 150KM. 2013r. ze znanym już przez większość z Was modułem i-eloop . Komunikat odnośnie I-eloop'a widnieje cały czas na prawym wyświetlaczu .. mianowicie '' I-eloopa inspection required'' na lewym wyświetlaczu mruga na żółto napis i-start. Jak się można domyśleć ani I-eloop ani i-start nie działa... moduł jest podłączony prawidłowo niestety nie działa... Czy jest tu ktoś może kto zna się może na tym na tyle żeby powiedzieć czy dany moduł jest w ogóle sprawny?. Jak to sprawdzić? albo gdzie coś takiego można naprawić...? Byłem w serwisie niestety rozłożyli ręce. i powiedzieli zwyczajnie , że nie wiedzą... długa dosyć historia..
Proszę o podsunięcie jakiegoś pomysłu ..czy ktoś może miał podobny problem ? wiem , że jest to nowa ''mechaniczna zagadka'' i jeszcze nie wielu elektroników ma wiedzę na ten temat , ale gdzieś chyba jest ktoś co musi coś wiedzieć heh.. pozdrawiam i czekam na jakiś pomysł
Moduł I-eloop- jak sprawdzić czy jest sprawny?
Strona 1 z 1
Pierwszym pomysłem (i jedynym) jest udanie się do ASO Mazda i otwarcie "Zlecenia naprawy gwarancyjnej"
ponieawż:
Niebywałym jest postępowanie ASO:
Niech wymienią auto...
Jeżeli ASO nie potrafi naprawić, to powiadamia o tym MMP (lub inną wersję w danym kraju) i oczekuje od nich na instrukcję. ASO tylko wykonuje naprawy, a MMP jest gwarantem i płaci za wszystkie części i naprawy gwarancyjne... Jeżeli nie potrzafią naprawić, to należy się wymiana auta...
Powodzenia
ponieawż:
grincz napisał(a):Komunikat odnośnie I-eloop'a widnieje cały czas na prawym wyświetlaczu .. mianowicie '' I-eloopa inspection required''
Niebywałym jest postępowanie ASO:
grincz napisał(a):Byłem w serwisie niestety rozłożyli ręce. i powiedzieli zwyczajnie , że nie wiedzą...
Niech wymienią auto...
Jeżeli ASO nie potrafi naprawić, to powiadamia o tym MMP (lub inną wersję w danym kraju) i oczekuje od nich na instrukcję. ASO tylko wykonuje naprawy, a MMP jest gwarantem i płaci za wszystkie części i naprawy gwarancyjne... Jeżeli nie potrzafią naprawić, to należy się wymiana auta...
Powodzenia
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Mam wrażenie, że czegoś nam nie mówisz
) Nie ma takiej opcji by ASO nie naprawiło/wymieniło systemu, chyba, że auto jest po pełnej szkodzie lub sprowadzone z miejsca, którego nasze serwisy nie respektują pod kontem gwarancji.
przenoszę do odpowiedniego działu.
Mnie też bardzo zastanawia, dlaczego serwis rozłożył ręce? To jest w ich interesie żeby auto było sprawne. W tej sytuacji spróbowałbym udać się do innego ASO, albo skierował sprawę bezpośrednio do MMP
Mnie też bardzo zastanawia, dlaczego serwis rozłożył ręce? To jest w ich interesie żeby auto było sprawne. W tej sytuacji spróbowałbym udać się do innego ASO, albo skierował sprawę bezpośrednio do MMP
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
..jeśli chodzi o gwarancje to zakwestionowali mi ją po tym jak próbowali wgrać lub zaktualizować na nowo oprogramowanie... co nie przyniosło skutku... A powodem tym było to , że 1-szy (tzn. poprzedni właściciel) nie stawił się na 1-szy przegląd na czas. przekroczył ok. 2tyś km.. ale tak czy siak jakoś to trzeba naprawić... jeśli nie na gwarancji to w inny sposób .. wymiana części (samego modułu lub kondensatora spod siedzenia itp. części) na nowe to pewnie koszty wiążące się sami wiecie jakiej wysokości..ale jeśli Japończycy mieli nie lada problem w rozszyfrowaniu tej i-eloop-owej zagadki to tu tez może być to dość duży problem...?.
-
grincz
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6