Wyciszenie naszych Gjtek

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez discus » 8 lut 2014, 14:09

W mojej jest wcięcie w lewych i prawych drzwiach. Lecz nie widać żadnych rzeczy, które miały by tam wchodzić.
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2013, 12:26
Posty: 95

Postprzez rymko » 7 mar 2014, 20:31

Widzę, że problem z uszczelkami i szumami w M6 jest wręcz pokoleniowy – szkoda, że tak nas olewają japońscy spece. Miałem zakupić nową M6, także po to by było ciszej niż w mojej GG, ale na razie rezygnuję.
Choć bryła auta jest piękna ....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez diablo » 8 mar 2014, 16:52

Witam. Mam pytanie o porównanie hałasu pomiędzy mazdą GG a GJ przy prędkościach około +/-150kmh ponieważ nie mam możliwości jazdy z taką prędkością a moja GG to urywa głowe taki chałas :D
Zgóry dzięki
Początkujący
 
Od: 18 mar 2012, 14:32
Posty: 23
Skąd: Bergen Norge
Auto: mazda 6 (1.8 2004) mazda 2 (1.3 2010)

Postprzez radius_bo » 25 mar 2014, 13:26

Czyli wychodzi na to, że w nowej M6 nie zrobiono za wiele jeśli chodzi o kwestię wyciszenia. Jeśli w ogóle coś zrobiono...

Poruszam się czasami Mazdą 6 GH (diesel 140 KM). Wróciłem dzisiaj w nocy z dość długiej trasy. Powiem szczerze, że wyciszenie podwozia i nadkoli jest tragiczne. O ile na niemieckich autostradach mi to nie przeszkadzało (bo nie mogło przeszkadzać :) ) to na lokalnych drogach w Polsce po wjechaniu w kałużę przy prędkościach powyżej 70-80 km/h hałas jest przerażający...

Jak jest w tej dziedzinie w GJ?
Początkujący
 
Od: 10 mar 2010, 22:59
Posty: 15

Postprzez Mirecsk38 » 25 mar 2014, 16:28

niemal porownania do GH, ale w Meganu mialem troche lepej :–(
u wersje kombi cosz pomoze wytlumienie gabaznika i nadkoly – material jako STP GOLD i podobne do tego
jesce troche zaduzo halasu zrobi lusterko jak sie jedze ponad +– 120km/h
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez Sebal » 20 cze 2019, 23:33

Witam
Jestem po wyciszeniu mojej mady 6. Wyciszona cała kabina (dach, podłoga, ściana grodziowa cała ze zdjęciem deski, słupki bagażnik) oraz nadkola. Mimo sporych kosztów naprawdę polecam Wam tę operację. Różnica jest naprawdę znaczna. Myślę, że poziom wyciszenia osiągnął teraz poziom bmw serii 5. Została jeszcze ostatnia rzecz a mianowicie lekkie gwizdy przy szybie przy większych prędkościach, ale mam już jakiś pomysł na to tylko muszę znaleźć na to czas. Jak zrobię dam znać.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6