U mnie w trybie AUTO zawsze zamyka obieg w celu szybszego schłodzenia, dopiero po ustaleniu wybranej temp. przechodzi w tryb AUTO ECO i otwiera obieg. Już się przyzwyczaiłem

Mam natomiast pytanie odnośnie sterowania obrotami dmuchawy w zależności od ustawionej temp. wewnątrz auta, oczywiście w trybie auto. U mnie jest tak, że w którą stronę bym nie kręcił pokrętłem temp. to obroty dmuchawy nie zmieniają się ( przynajmniej w postaci kostek na wyświetlaczu ), moim zdaniem jeśli mam ustawione np. 21 stopni i powiedzmy że taka temp. jest aktualnie w aucie, to jeśli ustawię na 19 stopni to obroty powinny wzrosnąć w celu jak najszybszego schłodzenia wnętrza do wybranej temp. – w poprzednim aucie dmuchawa reagowała na każdy zmieniony stopień, w mazdzie reakcja jest dopiero jak ustawie temp. na LOW – wtedy wieje na maxa – też tak macie ? Badałem temat dokładniej i mam wrażenie że zamiast większych obrotów dmuchawy, puszczane jest zimniejsze powietrze, ewentualnie zwiększają się delikatnie obroty, ale nie widać tego na wyświetlaczu – czy to możliwe ?
Generalnie brakuje mi takiej szybkiej reakcji na żądanie – jest mi za gorąco, klima wieje słabo więc obniżam temp. i oczekuję szybkiego schłodzenia – akutalnie ratuje się podkręceniem obrotów przechodząc w tryb manualny, ale nie po to mam climatronica.. Jak się zapewne domyślacie, to moja pierwsza mazda więc może brakuje mi obycia z japońską myślą techniczną, dajcie znać jak to u was wygląda.