Wyciszenie naszych Gjtek
Widzę, że problem z uszczelkami i szumami w M6 jest wręcz pokoleniowy – szkoda, że tak nas olewają japońscy spece. Miałem zakupić nową M6, także po to by było ciszej niż w mojej GG, ale na razie rezygnuję.
Choć bryła auta jest piękna ....
Choć bryła auta jest piękna ....
Witam. Mam pytanie o porównanie hałasu pomiędzy mazdą GG a GJ przy prędkościach około +/-150kmh ponieważ nie mam możliwości jazdy z taką prędkością a moja GG to urywa głowe taki chałas
Zgóry dzięki
Zgóry dzięki
- Od: 18 mar 2012, 14:32
- Posty: 23
- Skąd: Bergen Norge
- Auto: mazda 6 (1.8 2004) mazda 2 (1.3 2010)
Czyli wychodzi na to, że w nowej M6 nie zrobiono za wiele jeśli chodzi o kwestię wyciszenia. Jeśli w ogóle coś zrobiono...
Poruszam się czasami Mazdą 6 GH (diesel 140 KM). Wróciłem dzisiaj w nocy z dość długiej trasy. Powiem szczerze, że wyciszenie podwozia i nadkoli jest tragiczne. O ile na niemieckich autostradach mi to nie przeszkadzało (bo nie mogło przeszkadzać
) to na lokalnych drogach w Polsce po wjechaniu w kałużę przy prędkościach powyżej 70-80 km/h hałas jest przerażający...
Jak jest w tej dziedzinie w GJ?
Poruszam się czasami Mazdą 6 GH (diesel 140 KM). Wróciłem dzisiaj w nocy z dość długiej trasy. Powiem szczerze, że wyciszenie podwozia i nadkoli jest tragiczne. O ile na niemieckich autostradach mi to nie przeszkadzało (bo nie mogło przeszkadzać
Jak jest w tej dziedzinie w GJ?
- Od: 10 mar 2010, 22:59
- Posty: 15
niemal porownania do GH, ale w Meganu mialem troche lepej :–(
u wersje kombi cosz pomoze wytlumienie gabaznika i nadkoly – material jako STP GOLD i podobne do tego
jesce troche zaduzo halasu zrobi lusterko jak sie jedze ponad +– 120km/h
u wersje kombi cosz pomoze wytlumienie gabaznika i nadkoly – material jako STP GOLD i podobne do tego
jesce troche zaduzo halasu zrobi lusterko jak sie jedze ponad +– 120km/h
Witam
Jestem po wyciszeniu mojej mady 6. Wyciszona cała kabina (dach, podłoga, ściana grodziowa cała ze zdjęciem deski, słupki bagażnik) oraz nadkola. Mimo sporych kosztów naprawdę polecam Wam tę operację. Różnica jest naprawdę znaczna. Myślę, że poziom wyciszenia osiągnął teraz poziom bmw serii 5. Została jeszcze ostatnia rzecz a mianowicie lekkie gwizdy przy szybie przy większych prędkościach, ale mam już jakiś pomysł na to tylko muszę znaleźć na to czas. Jak zrobię dam znać.
Jestem po wyciszeniu mojej mady 6. Wyciszona cała kabina (dach, podłoga, ściana grodziowa cała ze zdjęciem deski, słupki bagażnik) oraz nadkola. Mimo sporych kosztów naprawdę polecam Wam tę operację. Różnica jest naprawdę znaczna. Myślę, że poziom wyciszenia osiągnął teraz poziom bmw serii 5. Została jeszcze ostatnia rzecz a mianowicie lekkie gwizdy przy szybie przy większych prędkościach, ale mam już jakiś pomysł na to tylko muszę znaleźć na to czas. Jak zrobię dam znać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6