Tylne zawieszenie w M6 – różne zagadnienia.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Hubix » 22 gru 2015, 22:01

Dobry wieczór

Mam do wymiany wszystkie tuleje przy tylnym lewym kole.

Czy tych tulei jest 14 na stronę ?

Wszystkie są pozrywane już, nie da się zbieżności ustawić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez brodaM6 » 23 gru 2015, 10:38

A nie 4 ma stronę .zerknij na poprzednia stronę i fotkę
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Hubix » 23 gru 2015, 13:56

Witam

Zasugerowano mi z tyłu wymianę wszystkich czternastu sztuk tulei metalowo-gumowych oraz wymianę śrub mimośrodowych zawieszenie.

Numer części: 00398695

Kosztują prawie 600zł, trochę drogo...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez brodaM6 » 24 gru 2015, 07:56

i w amorach będziesz wymieniał ,jak nie to 4 odpadaja zostaje 10
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Leos63 » 1 mar 2016, 03:59

witam wszystkich , przegladam ten dzial od kilku nocy , poniewaz mam do wymiany [jakie?] amortyzatory , obczytalem sie mocno , zdobylem tu wiedze , ale nie widze tu nic na temat tego czy jest roznica w tym jakie amortyzatory kupic jezeli zawieszenie jest samopoziomujace , bo takie chyba jest w mojej mazdzie 6 (GY) , sam juz nie wiem , moze ktos poradzi i podpowie cos , z gory dziekuje , a jak cos zle napisalem lub nie tu gdzie trzeba to prosze o wyrozumialosc bo jestem tu nowy . <uklon>
Początkujący
 
Od: 24 lut 2016, 22:03
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 Sport Wagon GY 2005 r
poj. 2.3 – 166 KM ( silnik L3 ) Benzyna / Gaz

Postprzez Leos63 » 1 mar 2016, 05:09

witam wszystkich , przegladam ten dzial od kilku nocy , poniewaz mam do wymiany tylnde amortyzatory , obczytalem sie mocno , zdobylem tu wiedze , ale nie widze tu nic na temat tego czy jest roznica w tym jakie amortyzatory kupic jezeli zawieszenie jest samopoziomujace , bo takie chyba jest w mojej mazdzie 6 (GY) , sam juz nie wiem , moze ktos poradzi i podpowie cos , z gory dziekuje , a jak cos zle napisalem lub nie tu gdzie trzeba to prosze o wyrozumialosc bo jestem tu nowy . <uklon>
Początkujący
 
Od: 24 lut 2016, 22:03
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 Sport Wagon GY 2005 r
poj. 2.3 – 166 KM ( silnik L3 ) Benzyna / Gaz

Postprzez brodaM6 » 1 mar 2016, 06:30

hahaha co ty opowiadasz,normalne amory
Załączniki
image.jpeg
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Leos63 » 2 mar 2016, 03:16

... no to sie dowiedzialem , a tak wogole to mam te zawieszenie samopoziomujace czy nie , wie ktos ?
Początkujący
 
Od: 24 lut 2016, 22:03
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 Sport Wagon GY 2005 r
poj. 2.3 – 166 KM ( silnik L3 ) Benzyna / Gaz

Postprzez brodaM6 » 2 mar 2016, 06:42

,nie ma w GG/GY czegoś takiego to nie cytryna ,nie te książki kolega czyta :P
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez rymko » 2 mar 2016, 10:07

Leos63 ...
Amorki dla Ciebie to:
przód – Kayabe KYB 341351/52 – prawy i lewy, Monroe TS72195/96
tył – Kayabe KYB 344363, Monroe TS5784
Poziomowanie tyylko przy użyciu poziomicy :) :) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez Leos63 » 2 mar 2016, 14:29

<ok> dziekuje za odpowiedz , zamowilem sobie Kayabe KYB 344363
Początkujący
 
Od: 24 lut 2016, 22:03
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 Sport Wagon GY 2005 r
poj. 2.3 – 166 KM ( silnik L3 ) Benzyna / Gaz

Postprzez rymko » 2 mar 2016, 16:40

To nie zapomnij jeszcze o nowych osłonach amortyzatorów i odbojach – zwykle przy wymianie amorów już na nie czas
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez brodaM6 » 2 mar 2016, 21:16

Te osłony to na przód ,odboje tu i tu przód tył ,rymuś zapomniał dopisać coby jasne było ,a jeszcze poduchy i łożyska :D
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez raphell » 18 mar 2016, 08:09

WITAM :)
Czy ktoś orientuje się (być może z autopsji)czy belka tylna od diesla 2004 będzie pasować do benzyny 2002?
Niestety niedługo czeka mnie wymiana całej belki i mam na oku ale taką od diesla.
Mam wątpliwości czy ta dieslowska belka ma taki sam rozmiar i czy mocowania (zaznaczone na zdj.) będą pasowały do podłogi od benzyny.
Nie mogłem nigdzie znależć info czy diesle i Pb miały te same tylne zawieszenia.Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2016, 14:02
Posty: 4
Auto: mazda 6 2002 2.0 Pb
wersja sport hatchback

Postprzez brodaM6 » 18 mar 2016, 08:27

Rodzaj silnika nie bedzie miał tu dużego znaczenia ,wizualnie nie mozesz poruwnanie ,musza byc gdzieś foty benzyny ,wydaje mi sie ze to samo
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez zigu18 » 8 mar 2017, 19:03

Szybkie pytanie, wymieniał ktoś tuleje w wahaczu tylnym poprzecznym na tez z katalogu tedgum, bo jakoś dziwnie wyglądają..

http://tedgum.pl/katalog/39/1267/183/00391173/13059
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez PIOTREK007 » 20 mar 2017, 21:15

Witam, mam oto taki problem z zawieszeniem w mojej madzi G.
Tył samochodu jest strasznie nisko, przy 4 osobach w samochodzie podczas przejazdu przez "leżącego policjanta" ocieram o progi (przy czym znaznacze, że nie są to jakieś wysokie progi zwalniające, Natomiast przy 5 osobach + lekkim bagażu na wybojach słychać jak ociera o nadkola. Koła chowają się w nadkola (na starych tak nie było, były znacznie sztywniejsze)
Zostało już wymienione tył+ przód amortyzatory wraz ze sprężynami Kayaba (oczywiście zgodne z katalogiem są to dedykowane do tego modelu), poduszki mocowania amortyzatora oraz odboje.
Zanim cos więcej będę wymieniał chciał bym zasięgnąć informacji co może być nie tak. czym jest spowodowane tak niskie osadzenie samochodu.
Na "starych" było znacznie lepiej a diabeł pokusił wymienić, ze względu na bujanie w zakrętach, i "przeskakiwani"e na nierównościach
Może ktoś poradzi, jakieś rozwiązanie??

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 22 lip 2010, 14:03
Posty: 22
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 GH
2012 rok
2.5 benzyna 170km

Postprzez rymko » 21 mar 2017, 09:44

A możesz napisač jakie konkretnie amortyzatory i sprężyny założyłeś – chodzi mi o numery katalogowe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2009, 14:23
Posty: 482 (2/6)
Auto: Mazda 6I 2.3 2007 A-spec/AT

Postprzez PIOTREK007 » 21 mar 2017, 21:09

amortyzatory tylne KYB 344363
przednie KYB 341351
sprężyny KYB RC3431 przód
KYB RH6415 tył
Początkujący
 
Od: 22 lip 2010, 14:03
Posty: 22
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 GH
2012 rok
2.5 benzyna 170km

Postprzez tqr_us » 22 mar 2017, 07:25

Większe w sensie szersze gumy pod sprężynę z tylu jesli zestaw jest -3cm ,tych gum jest ze 3 wymiary,na drugi raz pamietaj ze to amory odpowiadaja za bujanie auta
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6