Strona 1 z 1

Uszkodzony regulator napiecia alternatora.

PostNapisane: 5 lut 2010, 20:23
przez dragul
witam!
Padł mi regulator napięcia w alternatorze mazda 6,2003r 121KM benzyna,a ze elektryk nie mógł znalezc w katalogu regulatora do mojei madzi to przerobil z innego auta.I byłoby wszystko ok.tylko teraz caly czas mi sie pali dioda akumulatora,bo dla komputera nie ma ładowania w tym samochodzie.wiec teraz mam do wyboru:znalezc regulator napiecia "l813 pd a3tg0091"(ten numer podał mi elektryk moze byc inna kolejnosc),albo kupic nowy alternator (co jest troche drogie),lub moze ktos mi poradzi jak zgasic te lampke na stałe?

[Usunięte]

PostNapisane: 5 lut 2010, 21:07
przez krzych
PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 29 lut 2012, 19:02.
Powód: porządki

Re: Padl mi regulator napiecia

PostNapisane: 8 lut 2010, 21:51
przez riperek
Kolego ja miałem to samo tyle że w mazda 6 2003 diesel 136KM, alternator ładował mi do 15,8V paliła się lampka akumulatora i lampka kontrolki wody w filtrze paliwa,po wymianie regulatora napięcia które mnie kosztowały razem z wymianą 500zł wszystko wróciło do normy.Znajdź nowy regulator wymień i będzie wszystko ok.

Re: Padl mi regulator napiecia

PostNapisane: 9 lut 2010, 19:02
przez dragul
dzieki riperek,a wiesz moze gdzie moge zamówic taki regulator? bo opisany wczesniej elektryk twierdzil ze nie ma takiego w katalogu i niewie skad go wziąc.

Re: Padl mi regulator napiecia

PostNapisane: 9 lut 2010, 20:44
przez riperek
poszukaj tutaj może coś znajdziesz http://www.bazarek.pl/produkt/0/414278/ ... iecia.html

Re: Padl mi regulator napiecia

PostNapisane: 10 lut 2010, 20:10
przez chinol
Poszukaj na aukcjach używany alternator. Dużo mniejsze pieniądze a efekt ten sam. Nie ma się czego bać regulator albo działa poprawnie albo nie.

Re: Uszkodzony regulator napiecia alternatora.

PostNapisane: 13 sty 2019, 02:36
przez damian1991kowalski
a gdzie sie znajduje ten regulator bo mi nie chce odpalic i miga mi ta dioda od akumlatora,

Re: Uszkodzony regulator napiecia alternatora.

PostNapisane: 13 sty 2019, 12:55
przez KrzyzakMitsu
w środku alternatora, razem ze szczotkotrzymaczem
u mnie w 5-ce jest altek Mitsubishi, one są kompletnie niezawodne jeśli nie kombinujesz przesadnie z elektryką i nie masz akumulatora ze zwarciem cel
i kolega dobrze prawi – na forum Mitsu wszystkie alternatory w których ktoś grzebał i zakładał regulator zamiennik działają gorzej niż przed albo się sypią prędzej niż później
kup używany altek, rozkręć (to tylko 4 śrubki), zobacz długość szczotek, jak za krótkie to wymień, można od razu łożyska zmienić – taka operacja 50zł kosztuje, łożyska NTN montowałem w Sylwestra :)
szczotki można dobrać 5x8x23 – takie mają wymiary
tu masz fotę jak wygląda szczotkotrzymacz, w środku stojana, u dołu zdjęcia
Obrazek