Uszkodzony regulator napiecia alternatora.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dragul » 5 lut 2010, 20:23

witam!
Padł mi regulator napięcia w alternatorze mazda 6,2003r 121KM benzyna,a ze elektryk nie mógł znalezc w katalogu regulatora do mojei madzi to przerobil z innego auta.I byłoby wszystko ok.tylko teraz caly czas mi sie pali dioda akumulatora,bo dla komputera nie ma ładowania w tym samochodzie.wiec teraz mam do wyboru:znalezc regulator napiecia "l813 pd a3tg0091"(ten numer podał mi elektryk moze byc inna kolejnosc),albo kupic nowy alternator (co jest troche drogie),lub moze ktos mi poradzi jak zgasic te lampke na stałe?
Ostatnio edytowano 1 mar 2011, 00:09 przez dragul, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Edycja tematu
dragul
 

PostTen post został usunięty przez dobrzyn22 29 lut 2012, 19:02.
Powód: porządki

Postprzez riperek » 8 lut 2010, 21:51

Kolego ja miałem to samo tyle że w mazda 6 2003 diesel 136KM, alternator ładował mi do 15,8V paliła się lampka akumulatora i lampka kontrolki wody w filtrze paliwa,po wymianie regulatora napięcia które mnie kosztowały razem z wymianą 500zł wszystko wróciło do normy.Znajdź nowy regulator wymień i będzie wszystko ok.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sty 2010, 15:32
Posty: 5
Auto: MAZDA 6 2.0D chip box 167KM/380Nm

Postprzez dragul » 9 lut 2010, 19:02

dzieki riperek,a wiesz moze gdzie moge zamówic taki regulator? bo opisany wczesniej elektryk twierdzil ze nie ma takiego w katalogu i niewie skad go wziąc.
dragul
 

Postprzez riperek » 9 lut 2010, 20:44

poszukaj tutaj może coś znajdziesz http://www.bazarek.pl/produkt/0/414278/ ... iecia.html
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 sty 2010, 15:32
Posty: 5
Auto: MAZDA 6 2.0D chip box 167KM/380Nm

Postprzez chinol » 10 lut 2010, 20:10

Poszukaj na aukcjach używany alternator. Dużo mniejsze pieniądze a efekt ten sam. Nie ma się czego bać regulator albo działa poprawnie albo nie.
--Nigdy nie polemizuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem--
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2009, 13:47
Posty: 126
Skąd: Kraj kwitnącej wiśni
Auto: Była...Mazda 6 GG 1,8 benzin...
Jest Ford Focus Mk3 Titanium EcoNetic

Postprzez damian1991kowalski » 13 sty 2019, 02:36

a gdzie sie znajduje ten regulator bo mi nie chce odpalic i miga mi ta dioda od akumlatora,
Początkujący
 
Od: 13 sty 2019, 02:12
Posty: 1
Auto: Mazda 6 GG 1.8 B 120k, 2007 r. L813

Postprzez KrzyzakMitsu » 13 sty 2019, 12:55

w środku alternatora, razem ze szczotkotrzymaczem
u mnie w 5-ce jest altek Mitsubishi, one są kompletnie niezawodne jeśli nie kombinujesz przesadnie z elektryką i nie masz akumulatora ze zwarciem cel
i kolega dobrze prawi – na forum Mitsu wszystkie alternatory w których ktoś grzebał i zakładał regulator zamiennik działają gorzej niż przed albo się sypią prędzej niż później
kup używany altek, rozkręć (to tylko 4 śrubki), zobacz długość szczotek, jak za krótkie to wymień, można od razu łożyska zmienić – taka operacja 50zł kosztuje, łożyska NTN montowałem w Sylwestra :)
szczotki można dobrać 5x8x23 – takie mają wymiary
tu masz fotę jak wygląda szczotkotrzymacz, w środku stojana, u dołu zdjęcia
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 19:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6