Strona 1 z 1
Numer VJ turbiny

Napisane:
27 maja 2009, 21:39
przez szumi123
Witam potrzebuje Vj number turbiny jaki moze byc do mazdy 6s 2002 2.0td 119bhp.jak to sprawdzic bez wyciagania turbiny bo szukam i nie moge nigdzie znalezc.

Napisane:
27 maja 2009, 23:02
przez Jaksa
Do czego potrzebujesz numer turbiny ?

Napisane:
27 maja 2009, 23:03
przez szumi123
chce wymienic turbine.

Napisane:
27 maja 2009, 23:07
przez Jaksa
Turbina jest jedna od 2002 – 2005 po lifcie była inna ( optycznie to widac ) no i kto chce numery ?

Napisane:
27 maja 2009, 23:10
przez szumi123
kiedy dzwonie aby sie dowiedziec o cene to chca numer vj. czyli jaki jest to numer?

Napisane:
27 maja 2009, 23:16
przez Jaksa
To jak widze goscie w ogole nie sa w temacie mazdy ..... jutro podam Ci namiary do ludzi z branzy – dzwonisz , mowisz rok produkcji auta czyli M6 CiTD i masz turbine .... a nie chcesz swojej regenerowac ? dostajesz nowe bebechy + uszczelnienia + rok gwarancji a z uzywanymi roznie jest ....

Napisane:
27 maja 2009, 23:19
przez szumi123
tak tylko problem w tym ze ja nie przebywam w Polsce.ale jezeli mozesz to podaj mi jutro ten numer vj.

Napisane:
27 maja 2009, 23:20
przez Jaksa
ok.

Napisane:
27 maja 2009, 23:35
przez szumi123
dzieki

Napisane:
28 maja 2009, 13:02
przez Jaksa
Numer turbiny
VJ 320301
4V23776D
RF5C
Wszystko to co jest nabite na turbinie...

Napisane:
28 maja 2009, 16:10
przez szumi123
dzwonilem proponuja mi 500 funtow czyli okolo 2tys zl za naprawe ile w polsce by to kosztowalo?masz jakies namiary?

Napisane:
28 maja 2009, 22:51
przez Jaksa
szumi12345 napisał(a):ile w polsce by to kosztowalo
Zalezy od stanu zniszczenia , w dobrym serwisie ktory zajmuje sie turbinami od 20 lat do 1700 zł z roczna gwarancją , słyszałem ze są i tacy ktorzy to robią za 900 zł ale ..... nie wypowiadam się . Proponuję robic ją u siebie bo jak doliczysz koszty wysyłki to chyba na to samo wyjdzie .

Napisane:
29 maja 2009, 18:36
przez szumi123
wysylam turbine do polski do bydgoszczy zrobia mi regeneracje za okolo tysiaka.firma konkretna ponad 10 lat doswiadczenia wiec powinno byc ok.jak zrobia dam znac

Napisane:
12 cze 2009, 17:21
przez tomex_b
Mam problem, ostatnio w mojej 6 spadła moc po włączeniu turbo. Mechanik stwierdził że turbo działa i inne podzespoły mechaniczne też, że problem może być z komputerem, a dokładniej z regulacją przepływomierza.
Jeśli miał ktoś podobny problem to proszę o radę.
Witam ponownie!
Po podłączeniu do kompa pokazał się błąd P0093 – duży wyciek paliwa – brak ciśnienia paliwa (tak mi to przetłumaczył mechanik), więc opcja ze źle działającym turbo odpada.Po wykasowaniu błędu moja 6 przestała kopcić (wcześniej po wciśnięciu gazu w podłogę zostawiałem czarną chmurę), ale przyspieszenie nie wróciło.
Podobno problem może być spowodowany niedrożnością przewodów paliwowych, zapchanym filtrem, bądź źle działającymi czujnikami.
Od czego mam zacząć, miał ktoś podobny przypadek?