Wymiana klocków hamulcowych

Mam problem z wymiana tylnych klockow.Po wyciagnieciu starych nie moge zamknąć nowych -nie moge wcisnac tloczka .CZy powinienem uzyc jakiegos specjalnego klucza lub czegos innego??? Z gory dzieki za pomoc...
strus napisał(a):z tego co pamiętam tłoczki się wkręca nie wciska: też miałem ten problem
syberek1 napisał(a):tłoczki się wkręca
Pierwsza sprawa to czy otworzyłeś zbiorniczek od płynu? Jak nie to po prostu nie masz jak wcisnąć tłoczka. Po otworzeniu i ewentualnym odciągnięciu płynu a potem można albo wciskać jakąś rurką albo jak mówi instrukcja wziąć klucz imbusowy i przekręcić odwrotnie do wskazówek zegara i tłoczek powinien się schować. Na środku tłoczka powinno być jakieś gniazdo na imbusa.leszek-sroka napisał(a):Mam problem z wymiana tylnych klockow.Po wyciagnieciu starych nie moge zamknąć nowych -nie moge wcisnac tloczka .CZy powinienem uzyc jakiegos specjalnego klucza lub czegos innego??? Z gory dzieki za pomoc...
domin1979 napisał(a):Pierwsza sprawa to czy otworzyłeś zbiorniczek od płynu? Jak nie to po prostu nie masz jak wcisnąć tłoczka. Po otworzeniu i ewentualnym odciągnięciu płynu a potem można albo wciskać jakąś rurką albo jak mówi instrukcja wziąć klucz imbusowy i przekręcić odwrotnie do wskazówek zegara i tłoczek powinien się schować. Na środku tłoczka powinno być jakieś gniazdo na imbusa.leszek-sroka napisał(a):Mam problem z wymiana tylnych klockow.Po wyciagnieciu starych nie moge zamknąć nowych -nie moge wcisnac tloczka .CZy powinienem uzyc jakiegos specjalnego klucza lub czegos innego??? Z gory dzieki za pomoc...
leszek-sroka napisał(a):Dzieki serdeczne
Swoop napisał(a):tył już niestety nie jest taki wygłaskany
Nie piszczą ? Kupiłem ze 2 lata temu 5 kpl i wszystkie wrociły ( piszczały przy lekkim nacisnieciu pedału hamulca ) od temtej pory kupuje tylko oryginalne 260 zł kpl. zero problemów...Grzyby napisał(a):Klocki – TRW/Lucas
Jaksa napisał(a):Nie piszczą ?
Jestem tego samego zdania .Karwoś napisał(a):Ja raz zmienilem na orginaly – idealne
W czepku urodzonyGrzyby napisał(a):Nic a nic – i nawet pylą mniej niż oryginały
Jest to niestety u Mazdy norma, tylne tarcze mają mniejszy docisk bo większość skupia się na przodzie i stąd te paskudne paskiSwoop napisał(a):bo tarcze przednie ładnie sie błyszczą od hamowania a tył już niestety nie jest taki wygłaskany
domin1979 napisał(a):Jest to niestety u Mazdy norma
Jaksa napisał(a):W czepku urodzony
Czyli trafiłem na jakies bubledomin1979 napisał(a):A klocki też miałem Lucasa/TRW i nic nie piszczały