Automatyczna skrzynia biegów (ASB) – problemy
Amsoil moge polecic ....
Amsoil w swoim uniweralnym plynie 2005 roku napisali ze nie pasuje jako zamiennik mazdy ... Ale passowal jako zammienik Mercon V ...
2007 bodajze zmienieli formule I zaczeli Polecac ... jako zammienikm MV .....
Moge ci sprzedac ten plyn po mojej cenie zakupu ....
Jest to grupa 4 ... AMSOIL to firma ktora pierwsza wyprodukowala olej syntetyczny API ....
Gwarantuje duza roznice w zmianie biegow ... odczucia skrzyni ...
12 Butelek ... = okolo 291zl
Butelka ma prawaie litr ...
Koszta wysylki ? mozna sprawdzic ....
nawet niema mowy ... ze za 300zl w PL kupisz 11 litrow ATF sytntetycznego Grupy 4 ... Zalecanego jako zammienik MV ... niemowiac ze nie kupisz lepszego ATF bo to top pulka ...
Ps normalna publiczna cenna to 391zl ... cena ktora podalem to bez jakiego kolwiek zysku dlamnie ...
Amsoil w swoim uniweralnym plynie 2005 roku napisali ze nie pasuje jako zamiennik mazdy ... Ale passowal jako zammienik Mercon V ...
2007 bodajze zmienieli formule I zaczeli Polecac ... jako zammienikm MV .....
Moge ci sprzedac ten plyn po mojej cenie zakupu ....
Jest to grupa 4 ... AMSOIL to firma ktora pierwsza wyprodukowala olej syntetyczny API ....
Gwarantuje duza roznice w zmianie biegow ... odczucia skrzyni ...
12 Butelek ... = okolo 291zl
Butelka ma prawaie litr ...
Koszta wysylki ? mozna sprawdzic ....
nawet niema mowy ... ze za 300zl w PL kupisz 11 litrow ATF sytntetycznego Grupy 4 ... Zalecanego jako zammienik MV ... niemowiac ze nie kupisz lepszego ATF bo to top pulka ...
Ps normalna publiczna cenna to 391zl ... cena ktora podalem to bez jakiego kolwiek zysku dlamnie ...
travisowski napisał(a):a myslisz ze grzyb do kazdej skrzynki ma w warsztacie inny olej?ma jeden typ mobila tej nowszej generacji w beczce i tyle.
Jak bede chciał zmienić olej to sam kupię i zawiozę. Nie będę czekał aż zaleje mi ktoś to co ma pod ręką.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
mam zalanego Mopara ATF +4 i taki sam objaw –'' przysiad auta'' na zimnym silniku w czasie wyboru trybu pracy przekładni AT (nie jest to szarpnięcie),
po uruchomieniu zimnego silnika czekam spadną obroty na 1200 lub niżej, objaw zanika
podczas jazdy szarpnięć już nie ma, tylko w momencie pracy elektrozaworów przy wyborze trybu pracy AT,
nie wiem jak było przed wymianą, nigdy nie ruszam od razu
po uruchomieniu zimnego silnika czekam spadną obroty na 1200 lub niżej, objaw zanika
podczas jazdy szarpnięć już nie ma, tylko w momencie pracy elektrozaworów przy wyborze trybu pracy AT,
nie wiem jak było przed wymianą, nigdy nie ruszam od razu
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
wg mnie koles zalal ci dexrona jak nic.III lub IV.w krotkim czasie eksploatacji skrzynia od tego nie padnie napewno.ale jesli producent zaleca ci JWS3309 to taki ma byc i to jest swiete.czesta wymiana oleju nie ma prawa uszkodzic skrzyni o ile jest zrobiona prawidlowo.teraz sprawa jest prosta.nie wymieniaj juz filtra bo zakladam ze filtr byl wymianiany ostatnio.zajedz do zakladu niech odkreca korek w misce i zleja olej.bez zdejmowania miski.daj im olej i niech wleja ten co kupiles.przy tej wymianie zejdzie gdzies 50% ATF-u tak wiec calosci nie bedziesz w stanie wymienic.pojezdzisz kilka lub kilkanascie tysiecy i wymienisz znowu na JWS i bedzie GIT.i nie sluchaj tych co mowia ze olej wymienia sie raz na 100tys.wymiana co 30-40tys.km maksymalnie.znam takich co jak zdecydowali sie na wymiane to olej byl juz czarny i potem byl placz ze skrzynka po wymianie nie chodzi.wyobraz sobie jaki szlam musial tam zostac nagromadzony.pozdrawiam
ps. mam pytanie do uzytkowników bo interesuje mnie sposob postepowania.czy jezdzac w trybie manualnym w tiptroniku zdejmujecie noge z gazu przed wbiciem biegu?czy wbijacie bieg na gazie?
ps. mam pytanie do uzytkowników bo interesuje mnie sposob postepowania.czy jezdzac w trybie manualnym w tiptroniku zdejmujecie noge z gazu przed wbiciem biegu?czy wbijacie bieg na gazie?
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
W Stanach zmienia się olej bardzo często. Ja nie zdejmuję nogi z gazu, to w końcu automat
ja tez nie zdejmuje i zal ze nie ma manetek przy fajerce
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
Wajchę "pchać i ciągać" też fajnie
Jak by sie puszczalo gaz to dopiero skrzynia pieknie by szarpala.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
krisek ja twierdze ze 30-40tys km to maksymalny przedzial na wykonanie wymiany ATF-u nie twierdze ze to jest czesto.
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
w Polsce nie ma oleju stricte MERCON V.są tylko oleje spelniające miedzy innymi specyfikacje mercona V.a z olei ze tak powiem rodzimych na naszym rynku bodaj ze tylko maxlife ATF valvolina (ktory wg wielu informacji internetowych uwazany jest za zamiennik w M6 6 sp.)mechanicy od ASB kupuja oleje w beczkach od regionalnych dystrybutorów (mobil, valvoline castrol,shell).nie znam zakladu ktory wymiania ATF sprowadzany z USA. moze tym maxlifem ci zalal.sprawdz dokladnie specyfikacje maxlife ATF pod kontem JWS. warto dokladnie ustalic czym ci zalano transmisje.pare dni mozesz poczekac z wymiana skrzynka ci nie padnie nie martw sie.
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
rozumiem.ścignij goscia konkretnie niech wyspiewa szczerze co zalal.moze ten olej ktory masz w skrzynce faktycznie spelnia JWS i wtedy ten co kupiles bedzie na kolejna wymiane nie zmarnuje sie.a jak nie to zalewaj TOP1 i po garach.
- Od: 6 maja 2008, 13:12
- Posty: 452
- Auto: Mazda 3S 2.3L 2006
witam.
a co powiecie na temat awaryjności ASB w wersji europejskiej? czy 150 tys km to przybliżony czas remontu skrzyni? nie wiem czy są jakieś objawy ale chce kupić Mazdę 6 w automacie.
na co zwrócić uwagę jeśli chodzi o ASB
a co powiecie na temat awaryjności ASB w wersji europejskiej? czy 150 tys km to przybliżony czas remontu skrzyni? nie wiem czy są jakieś objawy ale chce kupić Mazdę 6 w automacie.
na co zwrócić uwagę jeśli chodzi o ASB
- Od: 21 gru 2005, 17:43
- Posty: 162
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: .
Mazda 6 L3 200 2r.
Mazda 626 GE FP 2004 r.
www.akant.dit.pl
SzUrEk napisał(a):czy 150 tys km to przybliżony czas remontu skrzyni?
Ponoć Mazda robi trwałe podzespoły – skrzynia do remontu po 150 kkm to dla mnie kpina a nie solidność – obstawiam, że raczej będzie ok, jeśli była właściwie eksploatowana, ale mogę się mylić, bo jak napisałem – tylko obstawiam
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6