Usztywnienie / podniesienie tylnego zawieszenia.

Witam serdecznie,
Nieraz dopakowuje moja Mazde konkretnie jak przystalo na auto rodzinnie.
Tyl siadal za mocno. Na wyjezdzie na wakacjach jak doczepilem przyczepke na hak (ok. 50kg nacisku na kule) to krawezdzik/uskok jezdni byl wyzwaniem.
Z racji wieku mazdzioszki stwierdzilem ze sprezyny maja juz swoje lata i swoj przebieg (192k) i mozna je wymienic na wzmocnione.
Nie bylo to latwe ale znalazlem warsztat z dostepem do wzmocnionych. Po montazu okazalo sie ze auto siadlo w dol 1cm nawet bez obciazenia a pod obciazeniem z pewnoscia nie jest lepiej niz bylo przed montazem.
Kasa na upgrade zostala wydana, efekt slaby i zaczalem sie zastanawiac co dalej.
Czytalem o tym ze niektorzy z Was stosuja gumy montowane miedzy zwoje sprezyn co usztywnia i ogranicza ugiecie.
Mechanicy ktorzy maja z tym doswiadczenie odradzili mi stosowanie uniwersalnych i mowili ze jak cos to tylko dedykowane do modelu, ale nie jestem w stanie ich znalezc, rowniez warsztaty maja z tym problem.
Idealnie byloby rowniez podniesc tyl i przod nieco za pomoca takich gum nawet pare cm.
Czy macie jakies porady w tej sytuacji? Gdzie moglbym kupic dedykowane?
Wymiana amorkow nie wchodzi w gre – nie zamierzam wchodzic w ta inwestycje z niewiadomym skutkiem.
Nieraz dopakowuje moja Mazde konkretnie jak przystalo na auto rodzinnie.
Tyl siadal za mocno. Na wyjezdzie na wakacjach jak doczepilem przyczepke na hak (ok. 50kg nacisku na kule) to krawezdzik/uskok jezdni byl wyzwaniem.
Z racji wieku mazdzioszki stwierdzilem ze sprezyny maja juz swoje lata i swoj przebieg (192k) i mozna je wymienic na wzmocnione.
Nie bylo to latwe ale znalazlem warsztat z dostepem do wzmocnionych. Po montazu okazalo sie ze auto siadlo w dol 1cm nawet bez obciazenia a pod obciazeniem z pewnoscia nie jest lepiej niz bylo przed montazem.
Kasa na upgrade zostala wydana, efekt slaby i zaczalem sie zastanawiac co dalej.
Czytalem o tym ze niektorzy z Was stosuja gumy montowane miedzy zwoje sprezyn co usztywnia i ogranicza ugiecie.
Mechanicy ktorzy maja z tym doswiadczenie odradzili mi stosowanie uniwersalnych i mowili ze jak cos to tylko dedykowane do modelu, ale nie jestem w stanie ich znalezc, rowniez warsztaty maja z tym problem.
Idealnie byloby rowniez podniesc tyl i przod nieco za pomoca takich gum nawet pare cm.
Czy macie jakies porady w tej sytuacji? Gdzie moglbym kupic dedykowane?
Wymiana amorkow nie wchodzi w gre – nie zamierzam wchodzic w ta inwestycje z niewiadomym skutkiem.