Witam,
Co sądzicie o takiej geometrii? Na stacji diagnostycznej gościu powiedział że "zbieżność tragedia", a mechanik co robił ostatnio Mazde że jest ok na dowód zdjęcie z jego programu.
Geometria
Strona 1 z 1
Wg foto zbieżność rzeczywiście jest ok.
Natomiast pochylenie kół z tyłu jest za duże, przy wielowahaczu nie ma to żadnego zastosowania, a tylko będzie tyrało oponę. Z przodu masz rozjechane wyprzedzenie sworznia, różnica nie powinna być aż taka duża, nie wspominając o tym że lewa wychodzi poza serwisówkę.
Możliwe że masz luzy na zawieszeniu, i zbieżność ma charakter dynamiczny
Jeszcze jedna sprawa, auto było puste, czy może pełny bak, butla gazowa i parę gratów w bagaju? Wbrew pozorom te 50-80kg może zrobić różnicę i trzeba to brać pod uwagę.
Natomiast pochylenie kół z tyłu jest za duże, przy wielowahaczu nie ma to żadnego zastosowania, a tylko będzie tyrało oponę. Z przodu masz rozjechane wyprzedzenie sworznia, różnica nie powinna być aż taka duża, nie wspominając o tym że lewa wychodzi poza serwisówkę.
Możliwe że masz luzy na zawieszeniu, i zbieżność ma charakter dynamiczny
Jeszcze jedna sprawa, auto było puste, czy może pełny bak, butla gazowa i parę gratów w bagaju? Wbrew pozorom te 50-80kg może zrobić różnicę i trzeba to brać pod uwagę.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Hey,
Właśnie akurat był bak prawie pusty, w bagażniku trochę gratów ale z 20kg może wszystko waży... Masz może gdzieś rozpiskę jakie ustawienia powinienem mieć optymalne?
Ostatnio robili zawieszenie, wymieniali dodatkowo maglownicę i miało być wszystko pięknie ale jak się okazuje, po wymianie tylnych amortyzatorów nagle powiło się pukanie z tylnej części i też nie wiadomo o co chodzi, ostatnio wymienili łączniki stabilizatora i gumy niby wszystko sztywno (diagnosta też potwierdza) ale dalej puka, będę dzisiaj wywalał wszystko z bagażnika i szukał....
Właśnie akurat był bak prawie pusty, w bagażniku trochę gratów ale z 20kg może wszystko waży... Masz może gdzieś rozpiskę jakie ustawienia powinienem mieć optymalne?
Ostatnio robili zawieszenie, wymieniali dodatkowo maglownicę i miało być wszystko pięknie ale jak się okazuje, po wymianie tylnych amortyzatorów nagle powiło się pukanie z tylnej części i też nie wiadomo o co chodzi, ostatnio wymienili łączniki stabilizatora i gumy niby wszystko sztywno (diagnosta też potwierdza) ale dalej puka, będę dzisiaj wywalał wszystko z bagażnika i szukał....
- Od: 23 lip 2014, 22:56
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6, GY, 2.3 benzyna, 2006r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6