Strona 1 z 1
Twardy pedał hamulca
Napisane:
7 paź 2018, 20:20
przez mite1989
Cześć, jakoś nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi więc zapytam. Zostawiam auto tylko na biegu, dziś rano chcę wcisnąć hamulec, żeby potem wcisnąć sprzęgło, a tu pedał hamulca twardy jak skała. Po odpaleniu znowu mięknie, i działa normalnie. Po dłuższym postoju znowu sytuacja się powtarza i przy wyłączonym silniku nie da się wcisnąć hamulca. O co może chodzić?
Re: Twardy pedał hamulca
Napisane:
8 paź 2018, 07:47
przez drx8
Wydaje mi się, że tak powinno być. W każdym aucie jakim jeżdżę, po odpaleniu silnika, serwo pompuje i pedał hamulca mięknie.
Re: Twardy pedał hamulca
Napisane:
8 paź 2018, 07:56
przez mite1989
No może w niektórych tak jest. Ale u mnie wcześniej tego nie było. Tzn było, ale jeśli wcześniej ze 4 razy wcisnąłem hamulec, a to już właśnie normalne.
Re: Twardy pedał hamulca
Napisane:
8 paź 2018, 08:17
przez drx8
Zapożyczone z innego wątku, chodzi o mazde 626 ale może właśnie trzeba poszukać takiego zaworka lub sprawdzić serwo:
Jaksa napisał(a):KOVI napisał(a):jest twardy a właściwie twardy jak kamień pedał hamulca po parugodzinnej przerwie w jeździe
Zacznij od przewodu servo-kolektor ssący , tam jest zawor ktory moze ulec uszkodzeniu . Jak to jest ok zostaje samo servo – ktore niby nie powinno pasc w tak młodym samochodzie
Re: Twardy pedał hamulca
Napisane:
8 paź 2018, 08:24
przez jarekM78
To jest normalne że po dłuższym postoju pedał robi się twardy bo w serwie nie ma podciśnienia bo najnormalniej w świecie zeszło z niego Pomiędzy kolektorem dolotowym a serwem masz przewód z zaworkiem. Przeczyść go to może , przedmuchaj , umyj to na postoju może dłużnej będzie ci trzymać podciśnienie .
Najważniejsze jest to że po odpaleniu działa poprawnie .