Jaksa napisał(a):Ciekawe co by było po 10 tysiacach ? ale .....nie będę sie spierał.
Rozwiń temat bo jestem ciekaw ...
www.mazdaspeed.pl
siwy_dymek napisał(a):qlesh Tez mam brembo! Mialem bicie przy jamowaniu, poruszalem tylko trarczami przy sciaganiu kol, poprawilem oslony tarcz, bo ocieraly i piszaczaly-po tym bicie zniklo jak reka odjal! Teraz zrobilo sie troche cieplej no i znowu mi czasami bije i dudni przy hamowaniu!
Toczenie to tylko dorazne lekarstwo , musisz znalezc przyczynę i masz 2 opcję .....qlesh napisał(a):co do tych moich tarcz to nie pozostaje mi nic innego jak je przetoczyc??
Jaksa napisał(a):P.S. Nie wiem czy pamiętasz moje pytanie przed robotą /wymianą ?
qlesh napisał(a): A może tarcze są dobre i nie trzeba ich toczyć tylko sprawdzić te piasty p****ne.
Ja mam i mozesz to u mnie sprawdzic Toczenie i tak jest nie uniknione.qlesh napisał(a):Tylko ciekawe skad wezme nowe tarcze tylko do sprawdzenia
Jaksa napisał(a):masz 2 opcję .....
1. Zle dobrany materiał tarczy ( częsty problem przy zamiennikach )
2. Krzywa piasta lub obie.
siwy_dymek napisał(a):stefan a co do kontrolki recznego, to podlej troche plynu hamulcowego do zbiorniczka!
stefan napisał(a):Proszę o podpowiedź gdzie może mi uciekać płyn jeżeli klocki z przodu w połowie, z tyłu nówki, tarcze ok. i żadnych plam pod samochodem nie ma
magicadm napisał(a):Jaksa napisał(a):masz 2 opcję .....
1. Zle dobrany materiał tarczy ( częsty problem przy zamiennikach )
2. Krzywa piasta lub obie.
Możecie mi nie wierzyć, ale moim zdaniem przyczyną bicia tarcz w moim autku były zapieczone/niecofające się tłoczki w zaciskach hamulcowych.
Tradycyjnie oddałem tarcze do przetoczenia, ale facet je tylko zabieł i stierdził, ze są proste.
Włożyłem nowe klocki, rozruszałem zaciski i – i na razie jest ok.
Miałem podobny numer w Mitsubishi – jakiś idioda na chama wepchnął klocki w prowadnie – tak, że nie cofały sie po hamowaniu – efekt był identyczny – tarcze biły – zapewne też i grzały się niepotrzebnie.
Pytanie – jak luźno powinien wciskać tłoczek?
siwy_dymek napisał(a):Nie wiem jak to w Twoinm modelu jest, ale pewnie tak jak w wikeszosci mazd-sprzeglo jest hydrauliczne i ma wspolny zbiorniczek wyrownawczy z ukladem hamulcowym-moze problem tkwi wlasnie w tym miejscu?
stefan napisał(a):wspólnego płynu w sprzęgle i hamulcach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6