Strona 1 z 1

Luz na maglownicy w M6_jak skasować?

PostNapisane: 3 wrz 2017, 14:45
przez gregory_z
Witam Koleżanki i Kolegów,

Po przeczesaniu forum wiem, ze istnieje możliwość skasowania luzu na maglownicy w mojej Madzi 6.
Niestety, nie znalazłem konkretów jak to zrobić.
Czy mógłby ktoś z Was nakreślić mi to?

Byłbym serdecznie wdzięczny.

Pozdrawiam
gregory_z

Re: Luz na maglownicy w M6_jak skasować?

PostNapisane: 4 wrz 2017, 17:51
przez zigu18
Po czym stwierdziłeś, że masz luz na maglownicy?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Re: Luz na maglownicy w M6_jak skasować?

PostNapisane: 4 wrz 2017, 19:49
przez gregory_z
Cześć,

W sobotę chciałem sprawdzić, czy nie mam luzów na końcówkach drążka kierowniczego.
Okazało się, ze nie ma niemniej jednak od kręcenia kierownicą można było wyraźnie usłyszeć i wyczuć stukanie i luz na drążku kierowniczym który wchodzi do maglownicy. Zresztą, diagnozę postawił mój Szwagier, którego zna się na rzeczy.
No i teraz szukam w necie i na forum czy ktoś miał coś podobnego i czy udało się skasować ten luz.

Daj znać czy słyszałeś o takiej możliwości...alb o inie.

Pozdrawiam
Grzegorz

PostNapisane: 5 wrz 2017, 09:34
przez zigu18
U mnie występuje bardzo mały opór na kierownicy przy delikatnych ruchach lewo-prawo, nie ważne czy jadę czy stoję w miejscu z wyłączonym silnikiem. Uczucie jest jak by był luz na maglownicy, ale podczas jazdy te delikatne ruchy są wyczuwalne, że auto skręca. Ostatnio podczas wymianu oleju się temu przyjrzałem i okazało się, że na postoju przy tych delikatnych ruchach przesuwa się cała maglownica. Zastanawiam się czy tuleje gumowe w maglownicy nie są już zużyte przez co pojawia się ten jak by luz a u Ciebie stuki.

PostNapisane: 16 wrz 2017, 10:57
przez Grzyby
Zobacz czy nigdzie z magla nie cieknie.
U mnie trzeba było robić regenerację maglownicy (delikatnie stukało i ciekło)

Maglownica stuki

PostNapisane: 28 paź 2018, 23:49
przez brzusio122
Witam potrzebuję informacji na temat luzu w układzie może ktoś się spotkał z takim przypadkiem .
Do sedna po wymianie drążków i końcówek które były zepsute ustały stuki podczas jazdy , lecz gdy wyłączę silnik i kręcę kierownica strasznie mocno puka dalej. Wycieków przy maglu nie ma wspomaganie chodzi jak dawniej płyn pod max , już ręce opadają . Z góry dziękuje za pomoc

PostNapisane: 30 paź 2018, 22:29
przez lysy2
A czy to nie jest przypadkiem tak, że luzu się nie sprawdza na wyłączonym silniku?
W końcu nie ma ciśnienia oleju i układ nie pracuje w swoim normalnym trybie.
Luz jak jest, to widać przy uruchomionym silniku, a bez uruchomionej pompy to ja bym nie diagnozował ewentualnej usterki.