Luz na maglownicy w M6_jak skasować?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez gregory_z » 3 wrz 2017, 14:45

Witam Koleżanki i Kolegów,

Po przeczesaniu forum wiem, ze istnieje możliwość skasowania luzu na maglownicy w mojej Madzi 6.
Niestety, nie znalazłem konkretów jak to zrobić.
Czy mógłby ktoś z Was nakreślić mi to?

Byłbym serdecznie wdzięczny.

Pozdrawiam
gregory_z
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 gru 2012, 00:12
Posty: 28
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 6 (vel. Foczka) 2003 rok sedan 141 km Gaz + LPG ESGI II

Postprzez zigu18 » 4 wrz 2017, 17:51

Po czym stwierdziłeś, że masz luz na maglownicy?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez gregory_z » 4 wrz 2017, 19:49

Cześć,

W sobotę chciałem sprawdzić, czy nie mam luzów na końcówkach drążka kierowniczego.
Okazało się, ze nie ma niemniej jednak od kręcenia kierownicą można było wyraźnie usłyszeć i wyczuć stukanie i luz na drążku kierowniczym który wchodzi do maglownicy. Zresztą, diagnozę postawił mój Szwagier, którego zna się na rzeczy.
No i teraz szukam w necie i na forum czy ktoś miał coś podobnego i czy udało się skasować ten luz.

Daj znać czy słyszałeś o takiej możliwości...alb o inie.

Pozdrawiam
Grzegorz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 gru 2012, 00:12
Posty: 28
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 6 (vel. Foczka) 2003 rok sedan 141 km Gaz + LPG ESGI II

Postprzez zigu18 » 5 wrz 2017, 09:34

U mnie występuje bardzo mały opór na kierownicy przy delikatnych ruchach lewo-prawo, nie ważne czy jadę czy stoję w miejscu z wyłączonym silnikiem. Uczucie jest jak by był luz na maglownicy, ale podczas jazdy te delikatne ruchy są wyczuwalne, że auto skręca. Ostatnio podczas wymianu oleju się temu przyjrzałem i okazało się, że na postoju przy tych delikatnych ruchach przesuwa się cała maglownica. Zastanawiam się czy tuleje gumowe w maglownicy nie są już zużyte przez co pojawia się ten jak by luz a u Ciebie stuki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2012, 18:35
Posty: 360 (4/3)
Auto: Mazda 6
GG 2002 sedan
2.0 benzyna BRC

Postprzez Grzyby » 16 wrz 2017, 10:57

Zobacz czy nigdzie z magla nie cieknie.
U mnie trzeba było robić regenerację maglownicy (delikatnie stukało i ciekło)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez brzusio122 » 28 paź 2018, 23:49

Witam potrzebuję informacji na temat luzu w układzie może ktoś się spotkał z takim przypadkiem .
Do sedna po wymianie drążków i końcówek które były zepsute ustały stuki podczas jazdy , lecz gdy wyłączę silnik i kręcę kierownica strasznie mocno puka dalej. Wycieków przy maglu nie ma wspomaganie chodzi jak dawniej płyn pod max , już ręce opadają . Z góry dziękuje za pomoc
Początkujący
 
Od: 28 mar 2017, 09:33
Posty: 5
Auto: Mazda 6 2.0 b

Postprzez lysy2 » 30 paź 2018, 22:29

A czy to nie jest przypadkiem tak, że luzu się nie sprawdza na wyłączonym silniku?
W końcu nie ma ciśnienia oleju i układ nie pracuje w swoim normalnym trybie.
Luz jak jest, to widać przy uruchomionym silniku, a bez uruchomionej pompy to ja bym nie diagnozował ewentualnej usterki.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2014, 14:31
Posty: 93 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY '02 2.3 + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6