Nawracający problem drgań kierownicy

Dzień dobry, wojna z moimi problematycznymi hamulcami czy tam osią przednią dalej trwa (nawracające drgania kierownicy przy hamowaniu) postanowiłem wymienić piasty z przodu, które prawdopodobnie krzywią mi tarcze. Pytanie tylko czy w maździe 6 GG 2.0 2002 141KM wymiana piasty z przodu jest tak prosta jak na tym filmiku ?
W filmie tym jest wymieniane łożysko jednak razem z piastą. Czy z przodu jest tak samo? Wystarczy odkręcić śrubę i już?
Nie chciałbym oddawać do mechanika z tą sprawą. Każdy mechanik mówi to samo... (wymiana tarcz i przejdzie) no otóż nie. Wymieniałem już tarcze i raz toczyłem na nowo (te nowe) i drgania kierownicy nawracają. Wcześniej w obu kołach mechanik wymieniał mi łożyska, a w lewym kole wymieniał mi osłonę przegubu – którą jak potem się okazało źle dokręcił i pełno smaru wyleciało. Czy to też może być to ?
Filmik ukazuję to w jaki sposób mechanik u mnie skręcił tą osłonę przegubu.
oczywiście osłonę dokręciłem sam i naciągnąłem wyżej na wypustki, jednak nie uzupełniłem smarem bo nie miałem.
Ma ktoś jakieś propozycje z tym zwiazane i ewentualne piasty?
Pozdrawiam
W filmie tym jest wymieniane łożysko jednak razem z piastą. Czy z przodu jest tak samo? Wystarczy odkręcić śrubę i już?
Nie chciałbym oddawać do mechanika z tą sprawą. Każdy mechanik mówi to samo... (wymiana tarcz i przejdzie) no otóż nie. Wymieniałem już tarcze i raz toczyłem na nowo (te nowe) i drgania kierownicy nawracają. Wcześniej w obu kołach mechanik wymieniał mi łożyska, a w lewym kole wymieniał mi osłonę przegubu – którą jak potem się okazało źle dokręcił i pełno smaru wyleciało. Czy to też może być to ?
Filmik ukazuję to w jaki sposób mechanik u mnie skręcił tą osłonę przegubu.
oczywiście osłonę dokręciłem sam i naciągnąłem wyżej na wypustki, jednak nie uzupełniłem smarem bo nie miałem.
Ma ktoś jakieś propozycje z tym zwiazane i ewentualne piasty?
Pozdrawiam