Stuki , terkot prawy przód po rozgrzaniu

Witam
Problem polega na stukaniu prawego przodu po rozgrzaniu samochodu lub w upalne dni , podczas jazdy po delikatnych nierównościach słychać stukanie , efekt jest taki jakby było coś luźne albo obcierają o siebie jakieś elementy . Zimą lub gdy pada deszcz nic nie słychać .
Mechanik już nie ma pojęcia walczy z tym cztery miesiące .
Co zostało zrobione:
– wszystkie wahacze z prawej strony zostały podmienione na inne sprawne
– gumy stabilizator wymienione na nowe
– półoś wyjęta i sprawdzona u gościa który zajmuje się półosiami i przegubami zresztą była
podmieniana na inną
– maglownicą wyjęta i sprawdzona u gościa który zajmuje się maglownicami
– czterech diagnostów sprawdzało samochód , zero luzów
– podszybie rozbierane czy coś nie wpadło
– nadkole demontowane
– łączniki ok
Podczas hamowanie efekt jest ten sam , czy jadę prosto czy skręcam bez różnicy , wszystkie osłony posprawdzane czy nie są luźne . Bardziej to słychać na małych nierównościach np. mały uskok asfaltu wtedy słychać terkot , stuk , tak jakby było coś luźne np. osłona termiczna tłumika.
Dźwięki te słychać w kabinie i na zewnątrz po prawej stronie z przodu .
Ma ktoś jakieś pomysły ?
Problem polega na stukaniu prawego przodu po rozgrzaniu samochodu lub w upalne dni , podczas jazdy po delikatnych nierównościach słychać stukanie , efekt jest taki jakby było coś luźne albo obcierają o siebie jakieś elementy . Zimą lub gdy pada deszcz nic nie słychać .
Mechanik już nie ma pojęcia walczy z tym cztery miesiące .
Co zostało zrobione:
– wszystkie wahacze z prawej strony zostały podmienione na inne sprawne
– gumy stabilizator wymienione na nowe
– półoś wyjęta i sprawdzona u gościa który zajmuje się półosiami i przegubami zresztą była
podmieniana na inną
– maglownicą wyjęta i sprawdzona u gościa który zajmuje się maglownicami
– czterech diagnostów sprawdzało samochód , zero luzów
– podszybie rozbierane czy coś nie wpadło
– nadkole demontowane
– łączniki ok
Podczas hamowanie efekt jest ten sam , czy jadę prosto czy skręcam bez różnicy , wszystkie osłony posprawdzane czy nie są luźne . Bardziej to słychać na małych nierównościach np. mały uskok asfaltu wtedy słychać terkot , stuk , tak jakby było coś luźne np. osłona termiczna tłumika.
Dźwięki te słychać w kabinie i na zewnątrz po prawej stronie z przodu .
Ma ktoś jakieś pomysły ?