witam
czy możliwe jest pojawienie się luzu na łączeniu kolumny i maglownicy, które objawia się stuknięciem podczas nagłego wciśnięcia hamulca (szczególnie przy niewielkich prędkościach)? wielowypust już przerobiłem.
kolumna kierownicza i maglownica
Strona 1 z 1
Maglownica to temat tabu – nie znajdziesz schematów a jak znajdziesz to o częściach zapomnij. Firmy zajmujące się regeneracją maglownic kasują spore pieniądze za części które kosztują 50-60PLN. Przeważnie są to luzy na listwie albo walnięty uszczelniacz.
Mam podobny objaw u siebie z tym stukaniem. Czuje to w kierownicy jaki i na pedałach. Póki nie gubi płynu nic z tym nie robię i Tobie radze to samo. Inna kwestia że masz luźnie 500-800zł to regeneruj magla
Mam podobny objaw u siebie z tym stukaniem. Czuje to w kierownicy jaki i na pedałach. Póki nie gubi płynu nic z tym nie robię i Tobie radze to samo. Inna kwestia że masz luźnie 500-800zł to regeneruj magla
- Od: 25 mar 2015, 09:23
- Posty: 283 (16/9)
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 GG 2002 2.3 MZR 166 KM
Nie jestem pewny czy to magiel, ale to jedyna cześć, której nie rozebralem. A zawieszenie sprawdzone niemal w 100 procentach. Jaka cześć jest na łączeniu i czy jest osiagalna? Może trochę smaru jak w kolumnie?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6