Awaria tempomatu-błąd P0571

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez air_conditioning » 24 kwi 2016, 21:13

Dotyczy M6 GY z 2007 roku, 2.0 benzyna. Zaraz po zapaleniu silnika mogę wywołać żółty MAIN CRUISE i zadać prędkość. Wówczas zapali się na zielono i będę mógł jechać na tempomacie do oporu. Sam się nie wyłączy. Ale jeśli przejadę pierwsze kilometry po mieście i będę chciał włączyć tempomat wówczas mogę "zapalić' tylko żółty MAIN CRUISE. Prędkości nie będę mógł ustawić. Historia powtarza się za każdym razem jak wyłączę i włączę silnik. Podejrzewam czujnik hamulca, który jest pod pedałem hamulca.
Po skanowaniu błędów dostałem:
===PCM DTC P0571-FF===
Kod: P0571 – Uszkodzenie w obwodzie włącznika hamulców korygującego prędkośćpojazdu (Speed Control Brake). Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Pytanie 1. Czy to ten czujnik jest winowajcą?
Pytanie 2. Czy chcąc go wymienić nowy czujnik musi posiadać wszystkie identyczne oznaczenia jak poprzednik?
Załączniki
M6_czujnik hamilca.jpg
Początkujący
 
Od: 22 paź 2014, 16:49
Posty: 3
Skąd: Skawina
Auto: Mazda 6 2.0 147 KM Sport Active

Postprzez brodaM6 » 25 kwi 2016, 06:45

Z tymi oznaczeniami to jest rożnie np przepustnica L3g2 od silnika 2.3 ma takie samo oznaczenie l3g2 jak ta od 2.0 i działa bez zarzutu ,a zgadzają sie tylko oznaczenia l3g2.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 17:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez DeviS » 25 kwi 2016, 09:07

Powinno dzialac bez problemu. Kup jakas uzywke z rozbitka. Ja mam czujnik od Anglika 2.0 i chodzi ;) ciekaw jestem tylko czy przedlift/polift jest to samo (pewnie tak) ale postaram sie zrobic dzisiaj zdjecie i wstawic to sobie sprawdzisz oznaczenie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2013, 23:58
Posty: 473 (1/14)
Skąd: Parczew/Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 1.8 '05r + LPG

Postprzez air_conditioning » 26 kwi 2016, 23:01

Tylko czy cykliczny brak tempomatu jest spowodowany potencjalną awarią czujnika stopu?
Początkujący
 
Od: 22 paź 2014, 16:49
Posty: 3
Skąd: Skawina
Auto: Mazda 6 2.0 147 KM Sport Active

Postprzez air_conditioning » 28 maja 2016, 06:54

Problem rozwiązałem wymieniając czujnik stopu.
Temat uważam za zamknięty.
Początkujący
 
Od: 22 paź 2014, 16:49
Posty: 3
Skąd: Skawina
Auto: Mazda 6 2.0 147 KM Sport Active

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6