Mazda6 GY, 2.0 147 – tłumiki końcowe ( głośna praca ) – sugerowane części.
Napisane: 31 mar 2016, 12:57
Cześć Wszystkim,
Z góry przepraszam jeśli temat był już poruszany ( być może nie do końca sprawnie poruszam się po forum jeszcze ).
W każdym bądź razie, Mazda ( GY, 2.0 147 KM ) zaczęła głośniej "gadać", pojechałem do tłumikarza we Wro – diagnoza : dwa końcowe tłumiki do wymiany.
I wymieniono 2 końcowe wydechy na produkt płóciennik 12.213, 12.215 + rurę. Efekt – auto głośniejsze jak na wypalonych oryginalnych i to znacznie... a zależy mi zdecydowanie na wyciszeniu auta, gdyż sporo w trasie jeżdżę.
Mam chwilę pojeździć, bo być może tłumik musi się "ułożyć", poza tym "zamienniki" mogą być o 20% głośniejsze ( szczerze – nie dostałem żadnej alternatywy przy zamówieniu, ale nie o tym teraz ).
Jednak przy prędkości ponad 120km/h dźwięk jest bardzo męczący. Układ jest szczelny i hałas ewidentnie z tłumików końcowych ( potwierdzone w innym warsztacie ).
Oczywiście będę próbował reklamować i "negocjować" z warsztatem, ale najpierw chciałbym poznać Wasze opinie – jeśli mieliście podobne sytuacje.
Pytanie/a :
– czy ktoś z Was wymieniał 2 końcowe tłumiki w takim aucie i ma sprawdzony model, który będzie
'podobnie' wyciszał jak oryginał ( jasne, że ciężko jest wyprzedzić czy dognić fabrykę )?
– jeśli tak to jaki koszt wchodzi w rachubę ( szybki google pokazuje : Bosal 1szt 650-900 PLN, Walker 1szt 400-600 PLN).
– Oczywiście jeśli ktoś ma doświadczenia we Wro – również prosiłbym o wskazówki:)
Z pozdrowieniami,
Krzysiek
Z góry przepraszam jeśli temat był już poruszany ( być może nie do końca sprawnie poruszam się po forum jeszcze ).
W każdym bądź razie, Mazda ( GY, 2.0 147 KM ) zaczęła głośniej "gadać", pojechałem do tłumikarza we Wro – diagnoza : dwa końcowe tłumiki do wymiany.
I wymieniono 2 końcowe wydechy na produkt płóciennik 12.213, 12.215 + rurę. Efekt – auto głośniejsze jak na wypalonych oryginalnych i to znacznie... a zależy mi zdecydowanie na wyciszeniu auta, gdyż sporo w trasie jeżdżę.
Mam chwilę pojeździć, bo być może tłumik musi się "ułożyć", poza tym "zamienniki" mogą być o 20% głośniejsze ( szczerze – nie dostałem żadnej alternatywy przy zamówieniu, ale nie o tym teraz ).
Jednak przy prędkości ponad 120km/h dźwięk jest bardzo męczący. Układ jest szczelny i hałas ewidentnie z tłumików końcowych ( potwierdzone w innym warsztacie ).
Oczywiście będę próbował reklamować i "negocjować" z warsztatem, ale najpierw chciałbym poznać Wasze opinie – jeśli mieliście podobne sytuacje.
Pytanie/a :
– czy ktoś z Was wymieniał 2 końcowe tłumiki w takim aucie i ma sprawdzony model, który będzie
'podobnie' wyciszał jak oryginał ( jasne, że ciężko jest wyprzedzić czy dognić fabrykę )?
– jeśli tak to jaki koszt wchodzi w rachubę ( szybki google pokazuje : Bosal 1szt 650-900 PLN, Walker 1szt 400-600 PLN).
– Oczywiście jeśli ktoś ma doświadczenia we Wro – również prosiłbym o wskazówki:)
Z pozdrowieniami,
Krzysiek