problem z wysprzęglaniem (wsyprzęglik), wpada pedał w podłogę

Witam mazda 6 3.0 v6
Mam taki problem z wysprzeglaniem. zaczne od początku kupiłem samochod i po jakims czasie załwazylem ze jak robi sie cieply to pedał wpada w podloge i nic dobra myslalem pewnie stary plyn wymienony nie to samo no to moze gumki w wysprzegliku tez nie jeszcze gorzej a to moze pompka nie wyraba tez wymienione ale pozniej okazało sie ze popsuło łożysko oporowe pogodzilem sie z tym i po wyjęciu silnika okazło sie ze łozysko wlg sie posypało i mechanicy przecierali oczy jak mogelm dojechac do nich nawet nic nie bylo z łozyska. wymienone na nowe a ASO. wszystko działao ale nie tak jak bym chcial no to mowie moze cos jest nie tak po wymianie gumek czy nie wyrabiaja czy cos to wymienilem wysprzeglik i pompke i tez zle bo sie robi tak ze wciskam sprzeglo ładnie bierze od podlogi lecz na połowie całego swojego zakresu czyli sprzegło wlg dziala jak by na polowie a druga połowa to luz bez znaczenia jak patrzylem na wysprzeglik i łape. wysprzeglik i pompa brana z 2.3 turbo m6 jak porównywałem to wygladaja identycznie i identycznie dzialaja na takich samych wysokosciach. Łapa chodzi lekko. odpowietrzane bylo podcisnieniowym urzadzenim plyn wymieniony na motula 660 dot 4 (sportowy) po wymianie bylo o wiele lepiej. ale nie jestem zadowolony. a jak bym chial spalic gume to wlg wysprzegla do polowy i juz zamiast spalic gume to przypalilem sprzeglo ale nie nie mialo to wplywu na prace sprzegła. Moze ktos ma jakis pomysl prosze o podzielenie sie.
Mam taki problem z wysprzeglaniem. zaczne od początku kupiłem samochod i po jakims czasie załwazylem ze jak robi sie cieply to pedał wpada w podloge i nic dobra myslalem pewnie stary plyn wymienony nie to samo no to moze gumki w wysprzegliku tez nie jeszcze gorzej a to moze pompka nie wyraba tez wymienione ale pozniej okazało sie ze popsuło łożysko oporowe pogodzilem sie z tym i po wyjęciu silnika okazło sie ze łozysko wlg sie posypało i mechanicy przecierali oczy jak mogelm dojechac do nich nawet nic nie bylo z łozyska. wymienone na nowe a ASO. wszystko działao ale nie tak jak bym chcial no to mowie moze cos jest nie tak po wymianie gumek czy nie wyrabiaja czy cos to wymienilem wysprzeglik i pompke i tez zle bo sie robi tak ze wciskam sprzeglo ładnie bierze od podlogi lecz na połowie całego swojego zakresu czyli sprzegło wlg dziala jak by na polowie a druga połowa to luz bez znaczenia jak patrzylem na wysprzeglik i łape. wysprzeglik i pompa brana z 2.3 turbo m6 jak porównywałem to wygladaja identycznie i identycznie dzialaja na takich samych wysokosciach. Łapa chodzi lekko. odpowietrzane bylo podcisnieniowym urzadzenim plyn wymieniony na motula 660 dot 4 (sportowy) po wymianie bylo o wiele lepiej. ale nie jestem zadowolony. a jak bym chial spalic gume to wlg wysprzegla do polowy i juz zamiast spalic gume to przypalilem sprzeglo ale nie nie mialo to wplywu na prace sprzegła. Moze ktos ma jakis pomysl prosze o podzielenie sie.