Zawieszenie. Co padnie pierwsze ?

Witam.
Kupiłem M6 nie dawno, sam jeździłem do Danii i sam sprowadziłem. Oglądałem kilka sztuk ale ta mnie urzekła tym że nigdy nic nie było odkręcane w zawieszeniu i przy silniku. Całe zawieszenie oryginalne od nowości (2004r) gumy wahaczy sztywne sworznie też, nic nie stukało ale problem jest taki że wszystko co gumowe w zawieszeniu ze starości się kruszy. Gumową osłonę ze sworznia z przodu zerwałem palcami i się rozsypała. Na tym zawieszeniu byłem w SKP i nic nie znaleźli, przegląd podbili bez problemów.
Po kilkuset kilometrach w Polsce odezwały się łączniki stabilizatorów, wymieniłem na nowe YAMAMOTO.
Ze względu na to że gumy na sworzniach z przodu się rwą wymieniłem wahacze dolne, stare ciężko było ręką przełamać ale bez osłon i smaru i tak by padły.
teraz w zawieszeniu mam ciszę, nic się nie dzieje ale tył mnie martwi bo wiem że nie długo się odezwie.
Teraz pytanie do was, co dokupić na tylne zawieszenie? Ja tam widzę tylko drążek regulowany, w opisie zawieszenia widnieje jako wahacz poprzeczny. I są też tuleje wahacza wzdłużnego. W innych elementach tyłu nie widzę problemu starości czy ubytków. Co jeszcze warto sprawdzić?
Kupiłem M6 nie dawno, sam jeździłem do Danii i sam sprowadziłem. Oglądałem kilka sztuk ale ta mnie urzekła tym że nigdy nic nie było odkręcane w zawieszeniu i przy silniku. Całe zawieszenie oryginalne od nowości (2004r) gumy wahaczy sztywne sworznie też, nic nie stukało ale problem jest taki że wszystko co gumowe w zawieszeniu ze starości się kruszy. Gumową osłonę ze sworznia z przodu zerwałem palcami i się rozsypała. Na tym zawieszeniu byłem w SKP i nic nie znaleźli, przegląd podbili bez problemów.
Po kilkuset kilometrach w Polsce odezwały się łączniki stabilizatorów, wymieniłem na nowe YAMAMOTO.
Ze względu na to że gumy na sworzniach z przodu się rwą wymieniłem wahacze dolne, stare ciężko było ręką przełamać ale bez osłon i smaru i tak by padły.
teraz w zawieszeniu mam ciszę, nic się nie dzieje ale tył mnie martwi bo wiem że nie długo się odezwie.
Teraz pytanie do was, co dokupić na tylne zawieszenie? Ja tam widzę tylko drążek regulowany, w opisie zawieszenia widnieje jako wahacz poprzeczny. I są też tuleje wahacza wzdłużnego. W innych elementach tyłu nie widzę problemu starości czy ubytków. Co jeszcze warto sprawdzić?