Górne mocowanie amortyzatora, czy może stukać?

Witam,
Na wstępie zaznaczę, iż przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi.
Od dłuższego czasu borykam się ze stukami w zawieszeniu, wymieniłem już prawie wszystko oprócz górnych mocowań amortyzatora i prawego dolnego wahacza (łukowego, banana). Wymienione zostały, amortyzatory, łączniki stabilizatora, wahacze proste, sworznie wahacza górnego, gumy na drążku stabilizatora, poduszki silnika (lewa, prawa, dolna jest dobra). Większość z tych części była na 100 % dobra. Poza tym auto oglądało już 3 mechaników, w tym jeden serwis i wszystko dobrze wg. nich.
Stukanie jest przy jeździe po nierównościach, z prawej i lewej strony. Teoretycznie zostało tylko do wymiany górne mocowanie amortyzatora... i pytanie czy może ono powodować stuki? Mechanicy wyjęli amortyzator i stwierdzili iż tam nie ma co stukać i jest dobre, więc wymieniony został lewy wahacz łukowy przy którym wszyscy się zarzekali, że jest dobry (sworzeń wahacza "latał jak chciał", nie był w ogóle sztywny). Po wymianie nie jestem pewny czy stuk z tej strony ustał (gdyż akurat z tej mniej stukało, a wahacz już miałem kupiony wcześniej).
Wymienić prawy wahacz czy mocowania?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... rsona.html
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Na wstępie zaznaczę, iż przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi.
Od dłuższego czasu borykam się ze stukami w zawieszeniu, wymieniłem już prawie wszystko oprócz górnych mocowań amortyzatora i prawego dolnego wahacza (łukowego, banana). Wymienione zostały, amortyzatory, łączniki stabilizatora, wahacze proste, sworznie wahacza górnego, gumy na drążku stabilizatora, poduszki silnika (lewa, prawa, dolna jest dobra). Większość z tych części była na 100 % dobra. Poza tym auto oglądało już 3 mechaników, w tym jeden serwis i wszystko dobrze wg. nich.
Stukanie jest przy jeździe po nierównościach, z prawej i lewej strony. Teoretycznie zostało tylko do wymiany górne mocowanie amortyzatora... i pytanie czy może ono powodować stuki? Mechanicy wyjęli amortyzator i stwierdzili iż tam nie ma co stukać i jest dobre, więc wymieniony został lewy wahacz łukowy przy którym wszyscy się zarzekali, że jest dobry (sworzeń wahacza "latał jak chciał", nie był w ogóle sztywny). Po wymianie nie jestem pewny czy stuk z tej strony ustał (gdyż akurat z tej mniej stukało, a wahacz już miałem kupiony wcześniej).
Wymienić prawy wahacz czy mocowania?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... rsona.html
Z góry dziękuję za odpowiedź.