Strona 1 z 1

Regeneracja maglownicy

PostNapisane: 7 sty 2015, 11:35
przez zigulec
Czy ktoś dokonywał regeneracji pompy wspomagania i maglownicy w Warszawie ? prosiłbym o sprawdzony kontakt na prv....

Wspomaganie problem po regeneracji maglownicy i pompy.Mazda 6 2004 2.0 Diesel

PostNapisane: 5 sie 2016, 15:00
przez s_poslowski
Witam wszystkich jestem nowy na forum wiec na samym wstepie chciałbym sie przywitać. :D Ale do rzeczy , mam problem ze wspomaganiem a mianowicie po regeneracji maglownicy która była dość kosztowna i wymianie pompy oczywiście na używkę nie odczułem poprawy. Kierownica powinna chodzić płynnie i oczywiśćie lekko i tak jest ale do momentu kiedy silnik się nie nagrzeje potem wszystko wraca do stanu przed naprawą. Mechanik mówi że nie czuje różnicy i wszystko jest ok ale kita sprzedaje bo jak nie moża czuc róznicy w momencie kiedy było mozna krecic kierownica prawie jednym palcem a po czasie trzeba obiema rekoma. Może wy macie jakiś pomysł bo ja juz nie mam żadnego. Doda że pompa chodzi bardzo dobrze. Zajmuje sie hydraulika silową więc zabrałem ją do siebie na warsztat i tam sprawdzałem. :>

Re: Regeneracja pompy wspomagania i maglownicy

PostNapisane: 16 sie 2016, 09:14
przez Greg88
Osobiście nie mam wielkiego doświadczenia z maglem. Co do chęci uzyskania pomocy na forum uzupełnij swój profil. Poza tym jak już mówisz że masz opory działania po rozgrzaniu silnika to może jest to wina płynu wspomagania, a może listwa w maglu zwiększa swój rozmiar i ciasno chodzi? A może wystarczy poluzować śrubę dociskową (kasująca luzy) ? Gdzieś coś ale nie wiadomo co :)

Re: Regeneracja pompy wspomagania i maglownicy

PostNapisane: 18 sie 2016, 11:59
przez Mandey
Ja również jestem po regeneracji. Wszystko chodzi całkiem w porządku, jedyne, co mnie denerwuje to straszne zgrzypienie, tak jakby suche (trzeszczące) gumy... coś takiego...

Greg88 napisał(a): A może wystarczy poluzować śrubę dociskową (kasująca luzy) ?

Przy okazji, gdzie to się znajduje takie coś? :D

Re: Regeneracja pompy wspomagania i maglownicy

PostNapisane: 18 sie 2016, 20:35
przez tqr_us
Zajmujesz sie hydrauliko silowo i jie potrafilbys zregenerowac magla ,tosz to nic innego jak silownik hydrauliczny :) ,swoja droga wątpię żeby śruba poprawiła cokolwiek ,tam musisz zwiększyć cisnienie im wieksze tym lzej krecic kiero,odpowietzony ulkad dobrze

Re: Regeneracja pompy wspomagania i maglownicy

PostNapisane: 27 sie 2016, 09:52
przez s_poslowski
Witam wszystkich i dziękuję że w końcu ktoś odpisał .
Informacja dla tqr_us owszem tak jak zauważyłeś magiel to siłownik ale żeby spolerować listwę potrzebna jest szlifierka do wałków na tokarce to nie przejdzie :D. A poza tym mam gwarancje więc się nie martwię.
Tak jak wspomniałem pompa chodzi dobrze utrzymuje ciśnienie na właściwym poziomie . Nie ma też żadnych wycieków poziom płynu stoi bez żadnego nawet minimalnego ubytku. Układ jest odpowietrzony.
sęk w tym że wszystko się zmienia w momencie kiedy silnik się nagrzeje i to mnie dziwi to wgl nie powinno mieć nic wspólnego z maglem i pompom czyż nie ?

Re: Regeneracja pompy wspomagania i maglownicy

PostNapisane: 27 sie 2016, 20:41
przez tqr_us
Nie powinna miec wplyw temperatura silnika na prace magla,co za listwa ?

PostNapisane: 27 sie 2016, 21:01
przez s_poslowski
Listwa magla to silownik ktory, ma zęby dzięki którym przenosi ruch kierownicy na koła.:) .

Re: Regeneracja pompy wspomagania i maglownicy

PostNapisane: 28 sie 2016, 11:54
przez tqr_us
Ok dzięki,nie rozbieralem jeszcze magla <oczko>