Strona 1 z 1

Regeneracja pompy wspomagania (benzyna)

PostNapisane: 4 sty 2015, 12:31
przez haidi
Witam,
bardzo lubię różnego rodzaju manualne zabawy związane z moją Mazdą, zwłaszcza gdy zabieg na pacjencie ma prawo się udać i związane są z tym dość znaczne oszczędności, nie wymagające jednak ‘druciarstwa’.

Tym razem pod nóż poszła pompa wspomagania. Jako, że operacja się udała, postanowiłem przygotować z tego mały poradnik, foto relację – zwał jak zwał. Mam nadzieję, że utworzyłem wątek w dobrym miejscu.

preview.png


Kompletny plik PDF do pobrania z załącznika. Chętnie udzielę pomocy i odpowiem na pytania.

Pzdr <czarodziej>

Re: Regeneracja pompy wspomagania (benzyna)

PostNapisane: 4 sty 2015, 13:10
przez dobrzyn22
dobra robota <spoko>

dodałem do Poradników i Fotorelacji <spoko>

Re: Regeneracja pompy wspomagania (benzyna)

PostNapisane: 28 maja 2018, 23:41
przez t34567
Jak pompa po regeneracji spisuje się do tej pory? Moja niedawno zaczęła wyć i szykuję się do regeneracji. Ten poradnik to czyste złoto, bo w serwisach za regenerację wołają i 500zł!

Czyli potrzeba:
Podkładki miedziane 14x20x1.5(lub 14x20x1.5)
O-ring 14x1.5
O-ring 15x2
O-ring 16x2.5
O-ring 17x2.5 2szt.
O-ring 47x2.5
O-ring 63x2
Simering 17x29x7 JENP 10758 (Oryginalny NOK BP5752E 17x29x6.5)

Mam pytanie do jednej rzeczy, te simmeringi mają wewnątrz łożysko? Czy jak to tam wygląda? Bo w poradniku piszesz:
Poniżej porównanie łożysk (w tle pokrywka pompy, proszę się nie obawiać, widoczne ‘okręgi’ to nie wżery czy ubytki a dobrze widoczne rysy, początek zatarcia):


PostNapisane: 29 maja 2018, 09:46
przez haidi
Kawał tys. km za mną i o ile nie mogę powiedzieć, że jest bez zmian w kulturze pracy pompy, to z czystym sercem powiem, że nadal wszystko w układzie jak najbardziej w porządku.

Nie mają – błąd redakcyjny :) W Sączu w Volpexie kupisz komplet

Re: Regeneracja pompy wspomagania (benzyna)

PostNapisane: 27 cze 2018, 10:10
przez t34567
Fałszywy alarm. "Wyjcem" okazała się rolka napinacza paska :)