Regeneracja pompy wspomagania (benzyna)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez haidi » 4 sty 2015, 11:31

Witam,
bardzo lubię różnego rodzaju manualne zabawy związane z moją Mazdą, zwłaszcza gdy zabieg na pacjencie ma prawo się udać i związane są z tym dość znaczne oszczędności, nie wymagające jednak ‘druciarstwa’.

Tym razem pod nóż poszła pompa wspomagania. Jako, że operacja się udała, postanowiłem przygotować z tego mały poradnik, foto relację – zwał jak zwał. Mam nadzieję, że utworzyłem wątek w dobrym miejscu.

preview.png


Kompletny plik PDF do pobrania z załącznika. Chętnie udzielę pomocy i odpowiem na pytania.

Pzdr <czarodziej>
Załączniki
Regeneracja_pompy_GJ6E326xx.pdf
(1.58 MiB) Pobrane 781 razy
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2013, 14:12
Posty: 83 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 1.8 2004r hatchback

Postprzez dobrzyn22 » 4 sty 2015, 12:10

dobra robota <spoko>

dodałem do Poradników i Fotorelacji <spoko>
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 15:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez t34567 » 28 maja 2018, 22:41

Jak pompa po regeneracji spisuje się do tej pory? Moja niedawno zaczęła wyć i szykuję się do regeneracji. Ten poradnik to czyste złoto, bo w serwisach za regenerację wołają i 500zł!

Czyli potrzeba:
Podkładki miedziane 14x20x1.5(lub 14x20x1.5)
O-ring 14x1.5
O-ring 15x2
O-ring 16x2.5
O-ring 17x2.5 2szt.
O-ring 47x2.5
O-ring 63x2
Simering 17x29x7 JENP 10758 (Oryginalny NOK BP5752E 17x29x6.5)

Mam pytanie do jednej rzeczy, te simmeringi mają wewnątrz łożysko? Czy jak to tam wygląda? Bo w poradniku piszesz:
Poniżej porównanie łożysk (w tle pokrywka pompy, proszę się nie obawiać, widoczne ‘okręgi’ to nie wżery czy ubytki a dobrze widoczne rysy, początek zatarcia):

Załączniki
pompa.png
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2013, 23:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez haidi » 29 maja 2018, 08:46

Kawał tys. km za mną i o ile nie mogę powiedzieć, że jest bez zmian w kulturze pracy pompy, to z czystym sercem powiem, że nadal wszystko w układzie jak najbardziej w porządku.

Nie mają – błąd redakcyjny :) W Sączu w Volpexie kupisz komplet
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2013, 14:12
Posty: 83 (0/1)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 1.8 2004r hatchback

Postprzez t34567 » 27 cze 2018, 09:10

Fałszywy alarm. "Wyjcem" okazała się rolka napinacza paska :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2013, 23:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6