Strona 1 z 1

Wymiana sprężyn z tyłu, Mazda 6 2.3 kombi 2007r.

PostNapisane: 19 gru 2014, 22:05
przez sebek73sk
Witam, mam taki orzech do zgryzienia, bowiem chciałem wymienić z tyłu sprężyny – jakoś po załadowaniu 100 kg do bagażnika tak nisko siada tył... Wydaje mi się że w kombi nie powinno tak być. Auto ma obecnie 200 tys km, z zawieszeniem żadnych problemów – wszystko w oryginale. 185 tys km było zrobione w Niemczech. Po dziurawych drogach raczej nie jeżdżę, więc zastanawiałem się nad delikatnym obniżeniem auta – po zastosowaniu sportowych sprężyn powinno się usztywnić? Co sądzicie o tych sprężynach:
http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-k ... 70242.html

Czy coś to jest warte? Druga alternatywa to kupić 2 zwykłe sprężyny na tył, są KAYABA po 155zł/sztuka. Czy po założeniu standardowych coś może się poprawić? Miał ktoś taki przypadek??

Re: Wymiana sprężyn z tyłu, Mazda 6 2.3 kombi 2007r.

PostNapisane: 20 gru 2014, 15:20
przez brodaM6
Tu na forum piszą ze miękkie lepsze vogtland sa

Re: Wymiana sprężyn z tyłu, Mazda 6 2.3 kombi 2007r.

PostNapisane: 26 gru 2014, 16:55
przez sebek73sk
Widzę że te sprężyny VOGTLAND są za ponad 790zł za komplet. Mam rozumieć że jak jest napisane 40 – 25mm – to przód obniża się do 40mm a tył 25mm? Czy zawieszenie na takich sprężynach staje się strasznie sztywne? Da się w miarę jeździć? Miał ktoś z tym do czynienia?

Re: Wymiana sprężyn z tyłu, Mazda 6 2.3 kombi 2007r.

PostNapisane: 31 gru 2014, 16:59
przez rymko
Miałem założone takie sprężyny i stała się rzecz dziwna – przód poszedł niżej niż tył i samochód dostał przechylenia <co?> To dziwne , bo firma zacna a tu taki zonk. Ogólnie na takich sprężynach jeździ się
pewniej niż oryginałach, bo mniej buja w zakrętach i nierównej nawierzchni. Komfort jazdy jest ok. , ale te sprężyny nie zagwarantują ci braku dobijania przy załadunku 100 kg do bagażnika – musiałbyś dołożyć sportowe amory. Druga sprawa to komplikacje przy najeżdżaniu i zjeżdżaniu z krawężników w Polsce – trudno to zrobić bez przycierania plastików.