przez Kotek_38 » 21 paź 2014, 23:10
Witam,
Zdejmij osłonę drążka z maglownicy i ruszając kierownicą sprawdź wzrokowo czy listwa w maglownicy nie ma luzu przód-tył. A jeszcze łatwiej jeśli chwycisz tą listwę i pociągniesz ją w przód auta. Jeśli wtedy ruszając kierownicą stukanie ustanie to znaczy, ze musisz skasować luz między listwą, a zębatką z kolumny kierowniczej.
Od razu podpowiem jak to zrobić- z tyłu maglownicy (tam gdzie wchodzi kolumna kierownicza, zaraz przy mocowaniu stabilizatora) jest duża śruba na imbus, a na niej nakrętka kontrująca. Dostęp jest okropny, ale za pomocą płaskiego pobijaka i młotka spokojnie da się popuścić kontrę i dokręcić tą śrubę. Ale należy dokręcić tylko tyle, żeby skasować luz i nic więcej. I nie zapomnieć oczywiście o dokręceniu kontry.
Pozdrawiam