Maglownica wymiana/naprawa

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Robert Malkiewicz » 2 cze 2014, 12:14

Witajcie,

Po długiej jeździe z odgłosami trzasków (szczególnie podczas skręcania) zdecydowałem się odwiedzić warsztat. Tam od początku twierdzono, że to wina maglownicy. Poczytałem na forum kazałem przesmarować wielowypust, nie dało to nic niestety. Teraz jestem skazany na wysłanie swojej kolumny kierowniczej do jakiegoś zakładu co będzie wstanie ją naprawić. Dlatego założyłem ten temat, z prośbą o opinie o firmach które naprawiają maglownice.
Robert Malkiewicz
 

Postprzez thesilent » 2 cze 2014, 22:06

No ja miałem też ten problem i u mnie był luz na lewym drążku w maglownicy. Obyło się bez regeneracji/wymiany, bo w warsztacie powiedzieli, że tam jest jakaś możliwość regulacji luzu króćców, wyregulowali, pomierzyli i 500 skasowali (150 naprawwa, 350 demontaż/montaż) :/ Ale od tamtej pory jak ręką odjął.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2013, 20:11
Posty: 293 (9/13)
Skąd: Sollstedt, Niemcy
Auto: Mazda 6 2.0 LPG 2004r.
Citroen Grand C4 Picasso 2.0 HDI 2007r.

Postprzez Robert Malkiewicz » 9 cze 2014, 13:33

Ja niestety zmuszony posiadaniem sprawnego auta musiałem na szybko kogoś znaleźć kto mi naprawi maglownice. Mechanik mi podpowiedział firmę z Avanti Kielc. Wysłałem bo czemu nie. Panowie zadeklarowali się, że w ciągu 1 dnia mi zrobią maglownice jak przyjdzie do nich paczka do godziny 9. Faktycznie regenerują w jeden dzień, szkoda tylko, e kurier nie dojechał na tą 9 i przez to wysłali następnego dnia z rana. Na całość dali mi roczną gwarancję(można wykupić sobie dwu-letnią jak ktoś ma więcej funduszy). Jestem zadowolony z całości usługi i z tego, że auto pracuje mi tak jak powinno.
Robert Malkiewicz
 

Postprzez Grzyby » 11 cze 2014, 23:47

Ja regenerowałem u nich przekładnię jakieś 2 lata temu.
Tylko ja miałem ich na miejscu :)
Wszystko lux, działa bezproblemowo. Chłopaki wiedzą co robią i przekładni dziennie robią po kilka/kilkanaście. Z całej PL im ludzie wysyłają.

P.S.
thesilent napisał(a):Obyło się bez regeneracji/wymiany, ............... i 500 skasowali (150 naprawwa, 350 demontaż/montaż)

Ładnie sobie zawołali za demontaż/montaż <oczy>
Ja – regeneracja + demontaż/montaż – zapłaciłem 650zł :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mjchas » 27 cze 2014, 10:55

Witam
Mam głuche puki jak ruszam autem na prostej drodze i jak skręce koła i wiadę w dziurę też puka, na postoju jak skręce lekko kierownice i puszczę to mam pojedyńcze puknięcie.
Okazało się że to odzywa się maglownica.
I moje pytanie czy z tym można jakoś żyć jeździć czy lepiej to od razu zrobić.
Jakie macie z tym doświadczenia.
Za wszystkie porady i rady dziękuję
Początkujący
 
Od: 21 cze 2014, 13:41
Posty: 10

Postprzez misiek89 » 27 cze 2014, 18:15

Krótko musisz to zrobić inaczej można całkiem rozwalić magiel.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez brodaM6 » 27 cze 2014, 18:31

Jesteś pewien ze to maglownica ,przesmaruj wielowypust kiery .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez mjchas » 28 cze 2014, 13:22

No właśnie może wystarczy przesmarować bo żadnycg wycieków ani poporu płynu wspomagania też nie mam więc nie wiem już sam co mam robić narazie mam te chol.... stuki troche mnie to denerwuje
co radzicie
Początkujący
 
Od: 21 cze 2014, 13:41
Posty: 10

Postprzez misiek89 » 28 cze 2014, 16:25

Przesmaruj ale wielowypust nie puka podczas ruszania i na dziurach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez mjchas » 28 cze 2014, 17:04

To co żeby pomogło to tylko regeneracja mi pozostaje i nic wiecej???
A może kupić nową widziałem za 800zł
Początkujący
 
Od: 21 cze 2014, 13:41
Posty: 10

Postprzez brodaM6 » 29 cze 2014, 09:35

Mi wielowypust zawsze stukal jak ruszalem powoli ,skrecalem ,posmarowane i nic nie puka ,tak se dumam ze jak maglownica ma aż takie luzy ze puka to byś chyba płynu nie miał bo tam wszystko pod ciśnieniem ,a przy takich luzach to i uszczelniacze nie pomogą

Dopisano niedziela, 29 czerwca 2014, 09:40:

mjchas napisał(a):A może kupić nową widziałem za 800zł

A może Wlez pod samochód i sprawdź czy faktycznie ma takie luzy ,ręka będzie można wyczuć jak nie to odkręc końcówki kierownicze od piasty będzie jeszcze łatwiej ,chyba ze łatwiej wydać 800 .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez mjchas » 29 cze 2014, 12:55

Dzięki za podpowiedzi
BrodaM6 właże pod samochód i zobaczymy co jest grane przesamruje tez wielopust jak to zrobie to dam znać czy pomogła, bedzie info dla następnych mających ten problem
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 21 cze 2014, 13:41
Posty: 10

Postprzez Grzyby » 1 lip 2014, 00:01

mjchas napisał(a):nową widziałem za 800zł

Chyba 800 Euro <lol>
Jesteś pewien że to nowe było, czy tylko czyste?

Podjedź gdziekolwiek gdzie robią przeglądy i za free Ci to zdiagnozują.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Hubix » 19 gru 2015, 01:39

Czy w M6 da się skasować luz na maglownicy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez maver88 » 12 sty 2016, 20:40

Da się, ale bez wymontowania jej ciężko dojść czymkolwiek do tej śruby która dociska listwe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2013, 15:28
Posty: 49
Skąd: Gostyń
Auto: Mazda 6 GY 2004; RF5C
Mazda 6 GH 2012, R2AA

Postprzez Hubix » 12 sty 2016, 20:42

Dobra, a dużo roboty jest z wymontowaniem maglownicy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez maver88 » 16 sty 2016, 17:21

trzeba wyjąc całe sanki – inaczej nie ma mowy :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2013, 15:28
Posty: 49
Skąd: Gostyń
Auto: Mazda 6 GY 2004; RF5C
Mazda 6 GH 2012, R2AA

Postprzez Blenders » 11 kwi 2016, 20:41

Siema koledzy. Chciałbym trochę odświeżyć temat. Byłem nie dawno na diagnostyce ruszali autem dosyć mocno na trzepakach i w końcu diagnosta doszedł do wniosku że mam przekładnię kierowniczą do naprawy. Wszedłem z nim pod auto i poruszał lewym drążkiem dosyć mocno żebym usłyszał stuki które ja słyszę bardzo mocno przez przejazd kolejowy dosłownie tak jakby nie było amortyzacji. Przy jeździe powyżej 80km/h są drgania auta. Więc moje pytanie jest takie czy aby na pewno mam mechanikowi powiedzieć że ma mi wymontować to i dać do regeneracji?! Czy może coś innego mam do naprawy?! Bardzo was proszę o poradę. Mieszkam bardzo blisko Krakowa i z mechanikiem jestem umówiony na czwartek-piątek. Jeśli jest to przekładnia to dać ją do regeneracji czy kupić nową czy szukać na używkach?! Nie chcę w najbliższym czasie sprzedawać auta. Bardzo proszę o pomoc i kontakty. Pozdrawiam
Blenders
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6