blokowanie koła
Strona 1 z 1
Witam serdecznie ! Od tygodnia jestem posiadaczem mazdy 6 z 2004 2.0d 136km. Autko ma niestety jedna wadę z która nie moge sobie poradzić
przy maksymalnym skrecie w prawo, przy cofaniu do tylu, i po jednym obrocie koła, koło prawe haczy o [waaaco?] i nie pozwala dalej jechać :/ poprostu sie blokuje, dodam ze przy jeździe do przodu wszytsko jest wporzadku , rownież przy jeździe przy maksymalnym skrecie w lewo jest wszytsko wporzadku. Wczoraj wymieniłem dwie końcówki oraz zrobiłem zbieżność wszytsko ponoć jest ok. Dodam tez ze byłem na sprawdzeniu luzow, w sumie wszytsko jest oki, jedynie sworzeń prawego koła ten przedni jest delikatnie wypukany. Panowie macie moze jakiś pomysł na to
Dzisiaj zajechalem do mechanika po 30 mi. Wpatrywania sie na zawieszenie stwierdził ze nie wie co moze być :/
- Od: 18 lis 2013, 00:33
- Posty: 6
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 6 2.0 D 2004
sorry za offtop, ale mnie z kolei ciekawi ile kolega zapłacił za swój egzemplarz.
Zauważyłem pewną zależność w ostatnim czasie, kiedy bardzo dużo pojawia się użytkowników głównie z problemem i ich pierwszy post jest od razu wołaniem o pomoc. Nie mam nic przeciwko oczywiście jesteśmy po to by pomóc, ale nie lepiej było się zarejestrować przed zakupem i wspólnymi siłami wybrać odpowiedni egzemplarz do zakupu?
Zauważyłem pewną zależność w ostatnim czasie, kiedy bardzo dużo pojawia się użytkowników głównie z problemem i ich pierwszy post jest od razu wołaniem o pomoc. Nie mam nic przeciwko oczywiście jesteśmy po to by pomóc, ale nie lepiej było się zarejestrować przed zakupem i wspólnymi siłami wybrać odpowiedni egzemplarz do zakupu?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Próbowałem podnieść prawa stronę, skrecilem kierownice na maxa w prawo, koło nie blokuje, dopiero kiedy samochód stoi na ziemi, i zaczyna toczyć sie lekko do tylu, koło dziwnie sie przegina i w tym momencie haczy o [waaaco?] ten tylny.
Ps. No niestety Polak mądry po szkodzie, właściciel mówił ze wystarczy wymienić końcówki i zrobić zbieżność :/ , no ale niestety nic to w tym przypadku nie dało ....
Ps. No niestety Polak mądry po szkodzie, właściciel mówił ze wystarczy wymienić końcówki i zrobić zbieżność :/ , no ale niestety nic to w tym przypadku nie dało ....
- Od: 18 lis 2013, 00:33
- Posty: 6
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 6 2.0 D 2004
Witam ponownie
problem prawdopodobnie polega na złym ustawieniu maglownicy z kolumna kierownicy , przynajmniej tak mi powiedzieli dzisiaj w inny zakładzie mechanicznym. Prawy drążek skręcony jest praktycznie na maxa a lewy natomiast lekko wkrecony. Panowie stwierdzili ze wlasnie to jest wina tego blokowania koła. Jutro odstawiam samochód wiec bede wiedział czy problem zostanie usunięty
pozdrawiam
- Od: 18 lis 2013, 00:33
- Posty: 6
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 6 2.0 D 2004
Witam Serdecznie 
Wkońcu dzisiaj odebrałem madzie od mechanika. Okazało sie że przyczyną blokowania koła przy skręcie o wahacz była krzywa zwrotnica. ehh, stwierdzili też że od tego uszkodziła się maglownica, także musieli się nią też zająć. No ale najważniejsze że teraz wszystko jest ok. Dziwi mnie że Panowie fachowcy od zbieżności tego nie zauważyli :/
Temat uważam za zamknięty
)
Pozdrawiam
Wkońcu dzisiaj odebrałem madzie od mechanika. Okazało sie że przyczyną blokowania koła przy skręcie o wahacz była krzywa zwrotnica. ehh, stwierdzili też że od tego uszkodziła się maglownica, także musieli się nią też zająć. No ale najważniejsze że teraz wszystko jest ok. Dziwi mnie że Panowie fachowcy od zbieżności tego nie zauważyli :/
Temat uważam za zamknięty
Pozdrawiam
- Od: 18 lis 2013, 00:33
- Posty: 6
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Mazda 6 2.0 D 2004
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6