instalacja była sprawdzana bo miałem juz podobny problem wczesniej i wtedy wtryski poszły do sprwdzenia i były ok tylko własnie wtedy sie okazało ze jakis kabelek był przetarty od czegos co reguluje cisnienie. Wiec instalacja w tym wypadku odpada . Jak zapali to tak jak juz mowiłem nic nie kopci i chodzi normalnie

Dziwne jest ze po wymianie SCV było chwile ok a potem znowu raz zapalał nornalnie a zaraz znowu wchodził w tryb awaryjny no to mechanik wymienił ten regultor co jest na listwie i bez problemu zapaliła jezdziłem 3 dni załozył inny regulator bo tamten musial oddac i dalej raz zapalała dobrze a zaraz zle no to cała listwa poszła do wymiany (uzywana z alegro) i na tej listwie to juz cały czas tak dziwnie zapalała wiec mechanik załatwił jeszcze jedna listwe w bardo dobrym stanie załozył auto za pierwszym razem odpaliło pochodziło zgasił , chciał zapalic ponownie i znowu nie odpala prawidłowo zgasił odczekał chwilke i odpaliła zgasił i znowu to samo masakra

wyglada to tak jak by cos zle regulowało cisnieniem paliwa , auto dostaje za duza dawke , dymi i klekocze